Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka lihavan miehen kanssa menisit treffeille?

Vierailija
19.05.2018 |

Jos muuten olisi miellyttävä ja hauska.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään keiju itsekään, joten en odota mieheltäkään sellaista. Mulle varmaan sopisi lihava mies hyvin, ainakaan mitään salijamppaa en jaksaisi. Mieluummin sellainen jonka kanssa voi laittaa hyvää ruokaa ja viettää nautinnollisia ja rauhallisia koti-iltoja. Ulkonäkökeskeisyys on minusta hyvin negatiivinen piirre ihmisessä.

Miksi sinulla ei ole miestä?

Ei ole eron jälkeen sopivaa löytynyt. En tosin ole aktiivisesti etsinytkään. Yksinkin on hyvä olla.

Vierailija
42/46 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla menee se ns. "painoraja" siinä, että niin kauan on ihan hyvä kun se ylipaino ei rajota elämää, esim ei oo vaikee kävellä paikkoihin tai mennä huvipuistoon yms.. Ni kai sen jotenki näkee et onko hankalaa vai ei ja siten sitte päättäisin.

Oon seukannut sellaisen kanssa joka ei mahtunut Kingiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei haittaa, pituutta pitää olla.

Vierailija
44/46 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hengästyy portaissa on liian lihava mulle. Myös se, että miehen perse on leveämpi kuin mun on välitön turn off. Jos paino alkaa vaikuttamaan normaaliin elämään, sitä on liikaa minun makuuni. Tai jos maha roikkuu esiriippuna vehkeiden päällä... ei kiitos.

Kerran kävin treffeillä miehen kanssa, joka hengästyi kävellessä korttelin ympäri, eikä hän ollut edes mitenkään erityisen massiivinen. Sitten oli yksi isompi ukko, jolla kauheasti kaikkia vaivoja, selkäkipuja ja ruikutusta. Exällä oli joku 30kiloa ylipainoa, mutta hän oli vahva ja ketterä. Fyysisesti suhde toimi oikein hyvin. Aika tapauskohtasta siis mikä määrä ylipainoa on liikaa.

Vierailija
45/46 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lämmennyt laihoista miehistä. Viimeisinkin mies painoi yli tuplasti mun painon. Jotenkin kai miellän “terveen” ylipainon jonkinlaiseen miehekkyyteen ja terveellä tarkoitan nyt sitä, että ihminen ei ole painonsa takia toimintakyvytön tai jollain tapaa sairas.

Vierailija
46/46 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei sytytä ylipainoinen mies, vaan pidän enemmän hoikasta vartalotyypistä. Itse olen hoikka mutten fitnessvartaloinen, joten miehelläkään ei tietysti tarvitse olla mikään urheilijan kroppa, ihan tavallinen normaalipainoinen käy. Kaljamaha etenkin on minulle instant turn-off. Onneksi makuja on monia puolin ja toisin :-) 

Vastaus kysymykseen: lähtisin treffeille ihan lievästi ylipainoisen kanssa, jos tyyppi olisi muuten kiinnostava.