Kuinka lihavan miehen kanssa menisit treffeille?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lihava nainen ja kelpaisi kyllä ylipainoiset miehet, mutta urheilulliset ja hoikat miehet syttyvät muodoistani. Olen myös korkeasti koulutettu ja huumorintajuinen joten pelkkään upeaan ulkonäköön ei haluttavuuteni perustu.
Samoin. Painan 143kg, pituuteni on 163cm. Kasvot sievät. Olen itsevarma. Olen akateeminen,siis parempi kuin amis tms. luuserit. Tottakai miehet kiinnostuvat minusta, koska olen sivistynyt, hyvätuloinen, siis ideaali kumppani. Kuka mies haluaa hoikan, kauniin naisen, joka on amis, kun voi saada akateemisen möhkön? Kyllä akateemisuus voittaa kauneuden.
Lihava mies on kuin mopoauto.
Ei sellaisen päältä viitti nousta, jos kaverit näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lihava nainen ja kelpaisi kyllä ylipainoiset miehet, mutta urheilulliset ja hoikat miehet syttyvät muodoistani. Olen myös korkeasti koulutettu ja huumorintajuinen joten pelkkään upeaan ulkonäköön ei haluttavuuteni perustu.
Samoin. Painan 143kg, pituuteni on 163cm. Kasvot sievät. Olen itsevarma. Olen akateeminen,siis parempi kuin amis tms. luuserit. Tottakai miehet kiinnostuvat minusta, koska olen sivistynyt, hyvätuloinen, siis ideaali kumppani. Kuka mies haluaa hoikan, kauniin naisen, joka on amis, kun voi saada akateemisen möhkön? Kyllä akateemisuus voittaa kauneuden.
Kuva olisi kiva yllätys!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen varsin vatsakas mies. Moni pullukka nainen käy kuumana muhun.
Voi pojat sitä äheltämistä pedissä.
Laulatteko samalla "Läskiä, lotinaa..."?
Ei ole vielä tullut liian lihavaa miestä vastaan.
Nykyinen on 186/140, ajattelin heti ensisilmäyksellä että hänen kainaloon mahtuu käpertymään ja uskallan sängyssä olla päällä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin mennä treffeille, mutta vain kaverina. Lihava ei kiinnosta seksuaalisesti eikä kumppanina. On liian erilaiset arvot ja elämäntavat.
Kaikki lihavat on samanlaisia? esim. monessa urheilulajissa lihavuus on etu. Onko elämänarvosi lihavien mollaus ja elämäntavat puusilmäisyys??
ap
ps. toki en itse ole urheilullinen.
Sumopainissa se on etu, juu😂😂😂 Sille ei kuule mitään voi, jos pulska mies ei sytytä. Ei sytytä itseänikään.
Ei mua haittaisi lievä ylipaino bmi-laskurin mukaan siis.
Vierailija kirjoitti:
Jos muuten olisi miellyttävä ja hauska.
Hmm... Jos tietäisin miehen miellyttäväksi ja hauskaksi, ja mukavaa juttua riittäisi, niin voisin lähteä ensin ihan kaveripohjalta treffeille. Haluaisin kuitenkin sellaiset treffit, jossa olisi vaikka 5-10 kilometrin kävelyä jutustelun ohessa ja sen jälkeen kahville/syömään. Näkisin silloin hieman miten mies liikuntaan ja syömiseen suhtautuu.
En itsekään ole mikään langanlaiha nainen ja en odota sitä mieheltäkään, mutta elämäntavat pitää olla sen verran kunnossa, että 5-10 km kävely ei ole maailmanloppu. Ruokaillessa näkisin myös miten mies ruokaan suhtautuu, eli jos mies ei vihreää syö ja mättää vain epäterveellistä ruokaa, niin jatkaisin ehkä kaverina, mutta pariskuntaa ja rakastavaisia meistä ei tulisi.
Ei se paino ole ratkaseva tekijä, vaan pituus. Pitkä ja lihava on semmonen raamikas ja suojeleva, mutta lyhyt ja lihava on vaan surullinen näky.
Riippuu siitä onko läskiä myös muualla kuin vyötäröllä... siis esim. lompakossa.
t. naiset
Vierailija kirjoitti:
Tietysti menisin. Aika tosi lihavankin. Ainahan voi laihduttaa, asioista ei kannata tehdä vaikeita.
No ni, näin yksinkertaistahan se onkin! Aina voi laihduttaa! Ei se rakkaus ja kumppanin miellyttäminenkään aina riitä motivaatioksi, että joku lähtisi pyrkimään läskeistään eroon, jos ei ole siihen kyennyt aiemminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen varsin vatsakas mies. Moni pullukka nainen käy kuumana muhun.
Voi pojat sitä äheltämistä pedissä.
Laulatteko samalla "Läskiä, lotinaa..."?
Kiitos, nyt alkoi Eldanka-järven jää soimaan päässä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä tullut liian lihavaa miestä vastaan.
Nykyinen on 186/140, ajattelin heti ensisilmäyksellä että hänen kainaloon mahtuu käpertymään ja uskallan sängyssä olla päällä 😄
Kumpi on pituus?
Mä tykkään pullukoista ja vähän vatsakkaista miehistä, ehkä koko L/XL on se iskevin.
Itse olen kokoa XS/S ja oi luoja, että seksi tuollaisen kanssa on ihanaa. Uskaltaa olla päällä ja panna menemään ja kiihotun kovasti kun mies on päällä koko painollaan ja kaappaa syliin, kai se on jonkinlainen turvallisuuden tuoja. Ja ne halaukset ja kainaloon käpertyminen <3
Itse painolla ei ole merkitystä mihinkään suuntaan, (en ole tietoinen mieheni painosta, enkä sitä ikinä keneltäkään kysellyt) mutta siinä vaiheessa kun lihavuus rajoittaa elämää ja liikkumista niin en varmaan pystyisi katselemaan, ilman että alkaisin marmattamaan. Tykkään itse liikunnasta, lenkkeilystä ja treenaamisestatä, ja nautin terveellisestä ja puhtaasta ruuasta. En vaadi että kumppani olisi joka paikkaan lentämässä mukaan ja nauttisi viherpirtelöistä, mutta olisi se ongelma jos ei tukisi tai olisi kiinnostunut. Ei mun pää kestäisi sitä jos toinen mättäisi sohvalla hampurilaisia naamaan paisuen, välittämättä ollenkaan itsestään ja terveydestään koska mulle itselle fyysinen hyvinvointi ja henkinen terveys kulkee käsi kädessä.
En ole mikään keiju itsekään, joten en odota mieheltäkään sellaista. Mulle varmaan sopisi lihava mies hyvin, ainakaan mitään salijamppaa en jaksaisi. Mieluummin sellainen jonka kanssa voi laittaa hyvää ruokaa ja viettää nautinnollisia ja rauhallisia koti-iltoja. Ulkonäkökeskeisyys on minusta hyvin negatiivinen piirre ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään keiju itsekään, joten en odota mieheltäkään sellaista. Mulle varmaan sopisi lihava mies hyvin, ainakaan mitään salijamppaa en jaksaisi. Mieluummin sellainen jonka kanssa voi laittaa hyvää ruokaa ja viettää nautinnollisia ja rauhallisia koti-iltoja. Ulkonäkökeskeisyys on minusta hyvin negatiivinen piirre ihmisessä.
Miksi sinulla ei ole miestä?
Varsin vatsakas mies nukkuu mun sängyssä tälläkin hetkellä. Kiva tuota on halailla, fiksu ja huumorintajuunen tapaus. Komeakin.
Ylipainoinen olen minäkin, mutta ylipaino ei estä normaalia elämää meillä kummallakaan. Kengännauhat saa solmittua ja helposti tulee 10000 askelta päivässä, enemmänkin.
Pidän hieman nallekarhumaisista miehistä, mutta rajansa se on lihavuudellakin. Olen itse ulkoilusta ja pyöräilystä pitävä nainen ja esimerkiksi viikko sitten lauantaina ajoin 40 km huvikseni. Haluaisin siis, että mies pystyisi lähtemään tällaisille kiireettömille pyöräreissuille kanssani. Käyn myös kävelemässä ja hiihtelemässä paljon ja jos miehen kunto ei niihin kestä, niin hän ei olisi minun mies vaikka luonne olisi kuinka hyvä.