Köyhille ruokaehdotuksia:
Kaali on nyt muutama kymmenen sentti per kilo, yhdestä kaalesta tulee muutamaksi päiväksi ruokaa. Sen kanssa -30 % alesta jauhelihaa.
Makaroni on aina halpaa, samoin kaurahiutaleet joista kaurapuuro ja herneet joista hernekeitto.
Vinkkejä olkaa hyvät!
Kommentit (45)
Jep, tosi hyvä vinkki. Köyhänä en tätä mitenkään olisi itse tajunnut viikon kaalin ja kaurapuuron syömisen jälkeen...
Vatsa ei kestä kaalia, makaronia, eikä lihaa. Muuten hyvä vinkki.
Kaupasta ostetut Ruohosipuli ja persiljaruukut voi istuttaa ruukkuun ja saa kesäksi omasta ruukusta ilmaiseksi vihreää hyvää.
oi kiitos teidän armollisuutenne. olen itse niin tyhmä ja köyhä, etten ole aikasemmin hoksannut ostaa kaupasta halpaa ruokaa!
Kaalesta?????
Paras neuvo ikinä köyhille oli kyllä tämä: "perunoita voi helposti kasvattaa ämpäreissä parvekkeella"
Tuleekin varmasti aivan mieletön säästö...
Entä jos on köyhä sairauden takia eikä kykene tekemään ruokaa?
Horsman versot ovat juuri nyt parhaimmillaan, on parsan veroinen herkku. Hyvää lisukkeena tai esim. pastassa tai wokissa tms.
Voi myös pakastaa.
Samoin nokkoset alkavat nyt nousta. Kannattaa ryypätä ennen pakastamista. Nokkosta voi myös kuivattaa.
Sorry sorry:D
Voi toki ryypätä ennen pakastamista, mutta köyhän ei kannata. Piti olla RYÖPÄTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Horsman versot ovat juuri nyt parhaimmillaan, on parsan veroinen herkku. Hyvää lisukkeena tai esim. pastassa tai wokissa tms.
Voi myös pakastaa.
Samoin nokkoset alkavat nyt nousta. Kannattaa ryypätä ennen pakastamista. Nokkosta voi myös kuivattaa.
Ryyppääminen kannattaa aina.
ruoasta säästämällä ei saa kauheita säästöjä aikaan. enemmän säästää vaikka kurjempaan kämppään muuttamalla (siis jos on töissä)
Vierailija kirjoitti:
Voi myös pakastaa.
Hahahaaaaa 😂😂😂. Missä säästö kun raha menee alkoon? No joo huomasin sun korjauksen myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tonnikala
Järkyttävä kilohinta.
Kaalesta.. hohhoijjaa. Romanisoppaako ajattelit pyöräyttää?
Kohta saa mustikoita ilmaiseksi metsästä. Ja syksyllä puolukoita.
Mikä sairaus estää ruuan tekemisen?
Vai saa kaalesta ruokaa... no varmaan, mutta tulee seuraamuksia.