Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin täydellisen miehen, mutta..

Vierailija
19.05.2018 |

No niin, kertokaas av-raati, onko toivotonta ryhtyä suhteeseen sottapyttymiehen kanssa. Mies on muuten ihan täydellinen, mutta kävin viikolla hänen luonaan ja hänen asuntonsa oli todella sotkuinen ja likainen. Olenko tyhmä, jos päästän muuten aivan ihanan miehen tämän takia menemään? Onko kenelläkään kokemusta, että olisi tällaiseen kaatunut muuten hyvä juttu?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä lentäjälääkärikalsarimallilla ei ole aikaa pitää kämppää puhtaana? Kaikki vapaa-aika menee jykevän leuan ihailemiseen peilistä

Vierailija
2/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä lentäjälääkärikalsarimallilla ei ole aikaa pitää kämppää puhtaana? Kaikki vapaa-aika menee jykevän leuan ihailemiseen peilistä

No niin, kiitos. Juuri tällaisia kommentteja tarvitsinkin. Auttoi tosi paljon. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamiehillä taitaa usein olla tuollaista.. :) kyllä se siitä oppii.

Vierailija
4/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sottapytyt eivät muutu.

Vierailija
5/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kestät sen, että teidän yhteinenkin koti on sen näköinen ellet itse siivoa, niin pidä mies. Jos et kestä ajatusta, niin ei jatkoon. Totuus kuitenkin on se, että ei se mies yhtäkkiä mitään siivousintoa itsestään löydä, jos yhteen muutatte.

Mulle se oli yksi merkittävä osasyy asumuseroon. Siistissä kodissa lepää mieli ja päin vastoin (ja mun mieleni terveys on muutenkin jatkuvasti vaakalaudalla, niin on oikeasti tärkeä asia). Enkä jaksanut olla kodin ainoa siivoaja, etenkään kun toinen sabotoi mun siivouksia jatkuvasti sotkemalla, eli käytännössä väheksyy työpanokseni arvoa. Asutaan nyt erillään, mutta ollaan edelleen suhteessa. Stressin määrä romahti.

Älä muuta sottapytyn kanssa yhteen, jos jo tässä vaiheessa noin kovasti arveluttaa. Voitte seurustella omista asunnoistakin käsin.

Vierailija
6/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi yhteen sottapytyn kanssa, mutta voihan sellaisen kanssa seukata siten, että molemmilla omat asunnot. Vähän outoa kyllä ettei edes sina varten siistinyt kämppää. Ei kö itse tajua, että siellä on sotkuista tai että ylipäänsä siisteys olisi tavoiteltava asia?

Vierailija
7/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse puhtauden ystävä ja siedän kyllä jonkun verran sotkua, mutta en likaisuutta. Saastaisuutta en katso ollenkaan.

Menitkö miehen luokse yllättäen vai olisiko hänellä ollut aikaa siivota? Jos hänellä on ollut mahdollisuus siivota, niin se olisi kyllä siinä. Tosin jos hän asuu törkyisessä kodissa, niin se olisi kyllä siinäkin tapauksessa siinä. En alkaisi mieslasta opettamaan tavoille, se olisi ollut hänen äitinsä tehtävä.

Vierailija
8/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vituttaa kammottava sotku. Siivoan n kerran viikossa. Joku järjestys pitää olla.

M40

Vierailija
9/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, yhteenmuutto ei ole vielä pitkään aikaan ajankohtaista. Tiedän, ettei siivousintoa löydy myöhemminkään, mutta ajattelin lähinnä sitä, kertooko se muullakin tasolla jostain kypsymättömyydestä. Joo, tiedän, analysoin ehkä liikaa nyt. Ehkä halusin nyt vain jotekin purkaa tätä tunnetilaa, kun tämän miehen kanssa kolahti ensihetkestä ihan täysillä. Ehkä toivon, että joku vain sanoo, että pidä vain kiinni. :D

ap

Vierailija
10/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lopettanut sotkumiehen tapailun. Ajatuskin sellaisen kanssa asumisesta oli kertakaikkisen sietämätön.

Vierailija
11/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteys on luonteenpiirre. Jos sä olet siistimpi ja järjestelmällisempi, niin todennäköisesti tulet huomaamaan epäkohdat aina ennen miestä, jolloin vastuu niistä kaatuu aina sun niskaan tai joudut nalkuttamaan ennen kuin mies niihin reagoi. Oman kokemuksen mukaan se ei toimi pidemmällä tähtäimellä. Mutta jos se on sulle OK, niin go for it.

Vierailija
12/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en edes ajattelisi enää jatkoa. Sanoisin myös miehelle suoraan missä meni vikaan. Olen ollut mieheni kanssa aina samalla linjalla siivoamisen kanssa, minä olen hieman löysempi kuin mieheni joissakin asioissa, mutta joissakin asioissa, kuten vessan siisteydessä, olen tarkempi.

Sottapytty ei tosiaan muutu koskaan ja odotettavissa on rankat riidat/täydellinen kettuuntuminen toiseen aikanaan, jos suhde jatkuu. Jos mies ei vaivaudu sen vertaa sinun takia, että siivousi, niin anna hänen etsiä itselleen se piikatyttö, jota hän tarvii.

Vierailija
13/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se siivoamattomuus kertoa jostain hieman hövelimmästä suhtautumisesta asioihin, mutta ei välttämättä. Jotkut eivät vaan yksinkertaisesti yhtään tykkää siivota eikä heitä haittaa elää sotkujen keskellä. Jos muuten on hyvä mies ja synkkaa ihan täysillä siisteysstandardeja lukuunottamatta, niin pidä ihmeessä kiinni. Mutta älä muuta yhteen.

t. se sottapytystä asumuseronnut

Vierailija
14/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut opi! Korkeintaan oppii käyttää akkaansa hyväksi ja sit ku akka nalkuttaa niin jättää yän ja siirtyy seuraavaan akkaan, aina löytyy siivooja pyykkäri piika uus

Vierailija
15/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut kouluttaa, jos haluat pitää

Vierailija
16/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se siivoamattomuus kertoa jostain hieman hövelimmästä suhtautumisesta asioihin, mutta ei välttämättä. Jotkut eivät vaan yksinkertaisesti yhtään tykkää siivota eikä heitä haittaa elää sotkujen keskellä. Jos muuten on hyvä mies ja synkkaa ihan täysillä siisteysstandardeja lukuunottamatta, niin pidä ihmeessä kiinni. Mutta älä muuta yhteen.

t. se sottapytystä asumuseronnut

Jotain tällaista halusinkin kuulla, kiitos. Ehkä tulen vielä katumaan, jos en nyt kuuntele näitä muita kommentteja, mutta se on sitten oma syyni. :D Olen kyllä itsekin hieman laiska siivoamaan ja yksi aiempi deittikumppani sai minut ahdistumaan, kun oli paljon siistimpi kuin itse olen. 

ap

Vierailija
17/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ensimmäinen kerta kun kävit hänen luonaan?

Vierailija
18/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli. 

ap

Vierailija
19/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan koettaa ottaa asian varovaisesti puheeksi. Ei toivoa ole välttämättä menetetty, mutta tuollaisessa on vaarana se, että asiasta puhuminen menee nalkutukseksi. Itselleni kävi valitettavasti näin. :( Totesin sitten, että on parasta lopettaa koko tapailu. 

- 10

Vierailija
20/55 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli. 

ap

Joo, no sitten voi olla toivoton tapaus kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan