Olen satakiloinen nainen, arvatkaa mitä olen syönyt tänään
Kommentit (38)
Mä oon syönyt aamiaiseksi 2 kauraleipää ja teetä. Lounaaksi kanafetasalaattia paljon ja välipalaksi just söin ruisleipää. Illalliseksi tulee vielä tortillaa. Ja painan 56. Ei sitä syömättä laihdu.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli sitten tällainen ketju :(
Olen syönyt ja juonut kaksi isoa mukillista kahvia, 200g raejuustoa, ison annoksen vesimelonia, pari desiä tomaattimehua ja rasiallisen (250g) kirsikkatomaatteja. Tomaatit oli tarkoitettu ruokaan, mutta napostelin ne välipalaksi.
ap
Semmonen salaattityyppinen laihduttajan ruokavalio sitten. Eli moni arvasi ihan oikein.
Minä olen syönyt
- banaanin
- kaurapuuroa voisilmällä
- ruisleipää ja lehtisalaattia päällä
- meetvurstipizzan
- 8 palaa suklaata
- suklaapatukan
- pari ruispalaa juustolla
- 8 kuppia kahvia
Kohta grillaamaan.
T. 100kg
7 Big Mac -ateriaa, juoksupoikana piimää ja jälkiruuaksi voita suoraan paketista? Ja jälkiruuan jälkeen kaikkea mahdollista ruokaa joka on käynyt rasvakeittimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt ja juonut kaksi isoa mukillista kahvia, 200g raejuustoa, ison annoksen vesimelonia, pari desiä tomaattimehua ja rasiallisen (250g) kirsikkatomaatteja. Tomaatit oli tarkoitettu ruokaan, mutta napostelin ne välipalaksi.
ap
Eikö sulla jää nälkä.
Rupea syömään 3 kertaa päivässä, niin laihdutkin.
On nälkä, teen juuri päivällistä, spagettia ja tomaattikastiketta.
ap
Pizzaa, 10 kerrosateriaa, lavan keskikaljaa ja tyhjentänyt kaupan voihyllyn mahalaukkuun sellaisenaan. Ainiin ja mitä elämä olisikaan ilman viittä puolen kilon sipsipussia🤔
V1tunLÄsk1 kirjoitti:
7 Big Mac -ateriaa, juoksupoikana piimää ja jälkiruuaksi voita suoraan paketista? Ja jälkiruuan jälkeen kaikkea mahdollista ruokaa joka on käynyt rasvakeittimessä.
Kylläpä sulla on paha olla. Onko mt lääkkeet loppu, vai mikä mättää? Varopas hieman noita puheitasi, karma on kujeileva veijari.
Vierailija kirjoitti:
ap
Päivä on vielä nuori.
Vielä ehtii ahtaa monenlaista mättöä itseensä...
Rasvakeitettyjä Mars-patukoita ämpärillisen.
olet liian läski , et saa syödä tänä kesänä muuta kuin heinää, hevosen paskaa ja hedelmiä + marjoja jotka poimit itse
Taidat yrittää laihduttaa. Konstisi on kuitenkin väärä. Liian tiukka dieetti vie turmioon.
Täällä toinen iso nainen, joka EI laihduta. Päivän ruuat:
Aamulla maustamatonta jogurttia, jonka päällä mustikoita ja muutama pähkinä.
Päivällä ennen jumppaa join pienen lasin tuoremehua ja söin yhden nakin.
Jumpan jälkeen söin proteiinivanukasta, appelsiinin, mustikoita, 2 palaa ruisleipää ja hillomunkin.
Päivälliseksi söin ison lautasellisen makkara-kasviskeittoa.
Iltapalaksi otan varmaankin viinirypäleitä ja homejuustoa, ehkäpä muutaman hapankorpun myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Päivä on vielä nuori.
Vielä ehtii ahtaa monenlaista mättöä itseensä...
Ajattelin ahtaa vielä iltapalaksi lisää vesimelonia ja allergialääkkeen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Taidat yrittää laihduttaa. Konstisi on kuitenkin väärä. Liian tiukka dieetti vie turmioon.
Millainen konsti olisi parempi? Tosin en yritä laihduttaa, vaan syön sitä mikä maistuu ja menee alas.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen konsti olisi parempi? Tosin en yritä laihduttaa, vaan syön sitä mikä maistuu ja menee alas.
ap
Lue vaikka joku Patrik Borgin kirja.
Ruokavaliosi on paitsi liian kevyt, myös liian yksipuolinen. Tuntuu että ihan kokonaan pielessä. Proteiininsaanniksi ei riitä yksi purkki raejuustoa. Hyviä rasvojakin pitäisi saada. Rautaa et saa ollenkaan ja varmaan montaa muutakin puutostakin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ruokavaliosi on paitsi liian kevyt, myös liian yksipuolinen. Tuntuu että ihan kokonaan pielessä. Proteiininsaanniksi ei riitä yksi purkki raejuustoa. Hyviä rasvojakin pitäisi saada. Rautaa et saa ollenkaan ja varmaan montaa muutakin puutostakin tulee.
Yhden päivän perusteella päättelet näin?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ruokavaliosi on paitsi liian kevyt, myös liian yksipuolinen. Tuntuu että ihan kokonaan pielessä. Proteiininsaanniksi ei riitä yksi purkki raejuustoa. Hyviä rasvojakin pitäisi saada. Rautaa et saa ollenkaan ja varmaan montaa muutakin puutostakin tulee.Yhden päivän perusteella päättelet näin?
ap
No miten sä sitten yleensä syöt?
Eikö sulla jää nälkä.
Rupea syömään 3 kertaa päivässä, niin laihdutkin.