Ulkona on nätti keli, rahaa on, polttoainetta tankissa... Mutta mitä me tehdään??
Maataan kumpikin omilla sohvilla puhumatta toisillemme, kummallakin puhelimet kourassa. Ihan kuollutta. Oltiin saamassa jonkinlaista puheyhteyttä - mies innostui heti kysymään, että oonko ajellu pildekarvat. Joo...
Kommentit (18)
Ihan mitä vaan paitsi käydä kaljalla jossain. Odotan miehen aloitetta, koska olen joutunut itse olemaan viihdekeskus tässä parisuhteessa.
Ap
- It’s 106 miles to Chicago, we’ve got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it’s dark and we’re wearing sunglasses.
- Hit it!
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä vaan paitsi käydä kaljalla jossain. Odotan miehen aloitetta, koska olen joutunut itse olemaan viihdekeskus tässä parisuhteessa.
Ap
No mikset vie sitä miestäsi terassille olusille?
Minulla on myös käytössä tyttäreni avoauto. Tuolla se on parkkpaikalla, eikä kiinnosta yhtään lähteä ajelemaan. Pitsaakin tekis mieli ja pitseria on kadun toisella puolella, mutta mikään ei kiinnosta.
En käsitä, mikä tässä mättää. Murehdin kaikkia asioita ja oikeasti taidan mennä peiton alle. Tämä aurinkoinen ilmakin sylettää ja odotan ihania ja viileitä syyskelejä.
Tästä ois 106 kilometriä Lahteen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos haluat masentua lisää niin mene sinne Lahteen.
Tuskin mekään tehdään kummempia. Istutaan parvekkeella, juodaan viiniä ja tehdään kohta vartaita. Tylsää ku Suomikin putos jo lätkässä.
Me katsottiin miehen kanssa kuninkaalliset häät. Hauskaa oli vaikka mies nukahtikin kesken saarnan. Tiedän, kuulostaa tylsältä, mutta ei ollut.
Jos mulla olisi auto, niin lähtisin maakuntamatkailulle :) Ihan totta! :D Kävisin ajelemassa vaikka maaseuduilla pitkin kyläteitä ja maisemia ihaillen. Piipahtaisin myös jätsillä jossain.
Mustioon tai Billnäsiin retkelle ja syömään samalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJos haluat masentua lisää niin mene sinne Lahteen.
Mutta varo ettet päädy mäntsälään.
No keksi itse itsellesi tekemistä ilman me-synkistelyä. Minä alan kohta kirjoittaa käsin pitkää kirjettä tärkeälle ystävälle toiselle puolelle Suomea.
Te rakastatte toisianne, teillä on samanlainen huumorintaju jne.
Jotenkin sama olo! Mulla oli teräksinen meno kaupungilla, bailasin jo aamupäivällä, mutta sitten kun tulin kotiin hyvällä fiiliksellä niin tuli jokin pudotus. Ei tämä nyt mitenkään ahdistavaa ole, mutta ihmettelen mihin tunnelma hävisi.
Terassi, biljardinpeluu tai keilailu voi helposti lipsahtaa kaljoitteluksi. Onko teillä tuttavia, joille voisi piipahtaa kylään? Mitenkäs vaan johonkin rantaan/mukavaan kesänähtävyyteen/tapahtumaan/keikalle ajelu ja jäätelön syöminen? Viileässä vedessä kahlailu? Itse muistan edelleen kun joskus haluttiin kaverin kanssa katsoa yksi leffa teatterissa. Se tuli vain Helsingissä. Kaahattiin talla pohjassa Helsinkiin ja myöhästyttiin näytöksestä. Katsottiin sitten joku ihan ufo leffa, joka pyöri toisessa salissa ja ajeltiin takasin kotiin. Paska reissu mutta tulipahan tehtyä, ja jälkikäteen jäi hauska muisto.
Mitä erikoista haluaisitte tehdä?