Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostutteko käyttämään stayuppeja julkisilla paikoilla?

Ujoko?
19.05.2018 |

Mieheni on kinunnut minua pistämään stayupit jalkaan kun ollaan menossa ravintolaan, elokuviin tai johonkin muuhun julkiseen paikkaan.

Onhan ne ihan "sexyt" makuuhuone puuhissa, mutta minusta noita käyttävät ulkona vain maksulliset naiset. Kokoajan saisi pelätä että hameen alta vilahtaa pitsinen reunus, en pystyisi nauttimaan tilaisuudesta yhtään. Ehkä elokuviin pakon edessä voisin harkita, siellä kun on pimeää.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoon sitä liimapintaa joten en käytä. Käytän sukkanauhoja mielummin, pysyy paremmin ylhäällä!

Vierailija
22/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä meni mielenkiintoiseksi

"........Meillä sai piiskaa / rangaistuksia pienemmistäkin asioista. Viimeksi olen saanut ihan oikeaa piiskaa 17 vuotiaana, kun jäin kiinni tupakan poltosta. Sain itse valita otanko piiskaa vai kuukauden iltapoistumista......"

Miksi et tehnyt ilmoitusta viranomaisille. Toisaalta 17 vuotiaan piiskaaminen ei ole lastensuojelun asia vaan poliisin. Ja jos kerran pyysit niin sekin voi lieventää asiaa. Voisi mennä insestin piikkiin, jos tuo laskettaisiin s/m leikiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kadut on täynnä stay-up ja sukkanauha naisia. Ihana ajatus ja täytyypä alkaa tarkkailemaan vilahteleeko sukkien pitsireunukset iltaisin terassilla.

Myönnän siis että olen villinä noihin. Ja niinkuin tuolla muutamat on sanoneet niin on meitä muitakin miehiä jotka tykkää.

Vierailija
24/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaasta perheestä olet kyllä kotoisin. Mutta tiedäthän ettei sinun tarvitse tehdä mitään mitä et halua vain miellyttääksesi miesystävääsi? Painostaako hän muissakin asioissa?

Itse asiaan: käytän vain stay upeja, inhoan sukkiksia.

Vierailija
25/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin, mutta liian paksut jalat, joten sukat putosivat nilkkoihin. :D

Käytä pitempää hametta, niin et vahingossa vilauttele. Hyvin yksinkertaista. 

Vierailija
26/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noita sanotaan seksisukkiksiksi, eli aina kun laitan ne jalkaan saan 100% varmasti seksiä. Ja käytän siis myös julkisilla paikoilla tosi usein ja varsinkin kesällä.

Vierailija
27/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaasta perheestä olet kyllä kotoisin. Mutta tiedäthän ettei sinun tarvitse tehdä mitään mitä et halua vain miellyttääksesi miesystävääsi? Painostaako hän muissakin asioissa?

Itse asiaan: käytän vain stay upeja, inhoan sukkiksia.

Vanhempani ovat muuten tosi mukavia, mutta kotikuri oli kova.

Laitan vähän polvien alapuolelle saakka olevan iltapuvun ja alan totuttelemaan näiden käyttöä. Ja ei minua painosteta mitenkään muuten ja perustelu näillekin on että olen niin nätti ja että ne lisäävät seksikkyyttä. Haluan ihan itsekin olla välillä vähän seksikäs ja näyttää hyvältä mieheni seurassa.

Vierailija
28/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani eivät olisi sallineet stayuppeja missään nimessä, ei vaikka olisi ollut mikä tilanne.

-ap 20v-

Kävikö vanhempasi kurkkimassa hameesi alle kun olit lähdössä ulos? Aika sairasta.

No mutsi olis varmasti löytänyt ne kaapistani ja kai noita voi pestäkin. Pyykkikorista jos olis tuollaiset löytyneet niin ensin olisin saanut selkääni äidiltä ja sitten isältäni. Meillä sai piiskaa / rangaistuksia pienemmistäkin asioista. Viimeksi olen saanut ihan oikeaa piiskaa 17 vuotiaana, kun jäin kiinni tupakan poltosta. Sain itse valita otanko piiskaa vai kuukauden iltapoistumista.

Vanhempani ovat hieman vanhoillisia ja myös melkoisen uskonnollisiakin. Sunnuntaisin käydään kirkossa tai vähintään katsotaan televisiosta hartaus. Mukana piti olla aina jos ei ollut töitä tai koetta seuraavana päivänä. Myös hartaus piti katsoa televisiosta hiljaa paikallaan istuen.

-ap-

Kyllä ne sukat olisit voinut pestä itse. Mitä äitis sun kaappeja kaivelee, aikuisen ihmisen? Ei ole normaalia.

Vierailija
29/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käytän, kun on pakko pittää sääret peittäviä sukkahousuja tai stay-uppeja. Hullukaan ei pysty olemaan kesällä koko päivää sukkahousuja.

Vierailija
30/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, koska ne valuvat aina alas.

Vierailija
31/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani eivät olisi sallineet stayuppeja missään nimessä, ei vaikka olisi ollut mikä tilanne.

-ap 20v-

Kävikö vanhempasi kurkkimassa hameesi alle kun olit lähdössä ulos? Aika sairasta.

No mutsi olis varmasti löytänyt ne kaapistani ja kai noita voi pestäkin. Pyykkikorista jos olis tuollaiset löytyneet niin ensin olisin saanut selkääni äidiltä ja sitten isältäni. Meillä sai piiskaa / rangaistuksia pienemmistäkin asioista. Viimeksi olen saanut ihan oikeaa piiskaa 17 vuotiaana, kun jäin kiinni tupakan poltosta. Sain itse valita otanko piiskaa vai kuukauden iltapoistumista.

Vanhempani ovat hieman vanhoillisia ja myös melkoisen uskonnollisiakin. Sunnuntaisin käydään kirkossa tai vähintään katsotaan televisiosta hartaus. Mukana piti olla aina jos ei ollut töitä tai koetta seuraavana päivänä. Myös hartaus piti katsoa televisiosta hiljaa paikallaan istuen.

-ap-

Kyllä ne sukat olisit voinut pestä itse. Mitä äitis sun kaappeja kaivelee, aikuisen ihmisen? Ei ole normaalia.

Olis kai voinu pestä itse, mutta kyllä ainakin meillä äiti vei pestyjä vaatteita myös minun kaappiini, joten olis voinu löytää nuo. Eikä mulla nuorena tullut mieleenkään stay-up sukat. En usko että ne on teinien tai nuorten aikuisten suosiossa.

Ap

Vierailija
32/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko isi sut polvien päälle ja piiskasi avokämmenellä pyllyä ja pimppaasi niin, että ne kuumottivat ja punoittivat. Äitisi katsoi näytelmää hyväksyvästi huoneesi ovelta.

Vierailija
33/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottiko isi sut polvien päälle ja piiskasi avokämmenellä pyllyä ja pimppaasi niin, että ne kuumottivat ja punoittivat. Äitisi katsoi näytelmää hyväksyvästi huoneesi ovelta.

Itse asiassa otti. Tunnen välillä kovaa syyllisyyttä siitä, että kiihotuin niin kovin :(

-ap-

Vierailija
34/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp, että iltapuvussa elokuviin? Aloitus on jonkun sukkapervon fantasiaa taas.

Vierailija
35/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vmp, että iltapuvussa elokuviin? Aloitus on jonkun sukkapervon fantasiaa taas.

Ei olla menossa elokuviin vaan teatteriin, en kai mä nyt elokuviin menisi iltapuvussa ellei oltais menossa syömään sen jälkeen.

Täällä on kyllä melkoisen ilkeitä ihmisiä, osa jopa kirjoittelee minuna vastauksia.

Oikea ap

Vierailija
36/39 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

STAY

UP

Vierailija
37/39 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli stayupit päällä teatteri-illallis keikalla. Vähän jännitti aluksi, mutta niihin tottui nopsasti. Erityisesti positiivista oli se että mieheni näytti tykkäävän kovasti suostumisestani ja olihan se kiva kun sukat oli jo valmiina jalassa kun illalla riisuitui ;-) Kiitos rohkaisusta, ei jää taatusti viimeiSeksi kerraksi.

Niin ja minua ei silikoni reunus haitannut yhtään, jopa mukavammat kuin sukkikset joista jotkut mallit tuppaavat nousemaan haaroväliin.

-ap-

38/39 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay-upit on maailman ihanin keksintö

Vierailija
39/39 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap 20v-

-ap-

Sä et voi olla tosissas =(