Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko suuttunut tästä kommentista?

Vierailija
19.05.2018 |

Minua pyydettiin erääseen luottamustoimeen. Kerroin innoissani tästä miehelleni, joka totesi "Sua varmaan pyydettiin siihen siksi, koska kukaan muu ei halunnut ottaa tehtävää vastaan". Menin tuosta kommentista aivan sanattomaksi enkä osannut edes suuttua!

Mies on joskus heitellyt sellaisia kommentteja, jotka voisi tulkita vähättelyksi, mutta tämä oli kyllä ylitse muiden! Joskus olen suuttunut hänen kommenteistaan, mutta omasta mielestään hän "vain sanoo" enkä siis saisi suuttua.

Mitähän tuohon olisi voinut sanoa?!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaan on tommosia, suoria kommenteissaan. Ja me naiset herkkänahkaisina heti loukkaannutaan.

Vaikka ei kannattas.

Vierailija
22/23 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten aina sanottava tollerona ääneen kaikki mikä saattaa olla totta?

"Aa hei Sirkka, kiva nähdä sua ja sun vauvaa. Harvinaisen ruma nenä kyllä, varmaan sulta periny".

"Onneksi olkoon naimisiinmenon johdosta! Varmaan tekin tietty eroatte, joko oot miettiny miten jaatte omaisuuden?"

"Ai lapses pääsi lääkikseen, no mä tuun sit hautajaisiin, lääkärit tekee ihmeen paljon itsemurhia. Toivottavasti ne on talvella ku kesäsin hautuumailla haisee ruumiille. No mut oli ihana nähä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekös se v*tuttaa ukonresua, ei ole edes pyydetty buahh buahh haa!

Pidä nyt hengitystauko välillä! Tuolla elopainolla noin voimakkaat tunteet aiheuttavat helposti sydänkohtauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi