Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri aloitti remontin kello 8

Vierailija
19.05.2018 |

Olen nukkunut 3 tuntia ja viikonloppu pilalla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nukkunut 3 tuntia ja viikonloppu pilalla.

Menit sitten vasta aamulla nukkumaan ja kitiset ettet saa nukkua tarpeeksi?

Joo kun nukuin eilen illalla kun en saaanut eilenkään nukuttua metelin takia niin en saanut yöllä unta. Luulin että launtai olisi hiljainen.

Vierailija
22/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään pitääkin käydä klo 10 nukkumaan, niin jaksaa kuunnella huomista meteliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana meni helposti puoleen yöhön oma musan kuuntelu ja höpöttely. Mutta huvittavaa oli se että yläkerran naaapuri alkoi kostoksi aamulla tahallaan 7 aikaan paukuttamaan lattiaa. Kävin sitten kerran kysymässä että tarvitsetteko apua kun tuo renommti ei tunnu loppuvan. Siellä oli valmiissa sotkuisessa huoneistossa, lihava viiksekäs äijä hihattomassa teepaidassa ja kalsareissa, puunuija kädessä paukuttamassa vanhaa parkettia. Vain koska minä olin nuori. Olisivat voineet tulla sanomaan eikä lähteä tuolle kostan vituksen takaisin omaa kpäisyyttäni, tielle.

Minulla ei ollut mitään tarkoitusta häiritä enkä tehnyt sitä todellakaan tahallani, sanominen olisi riittänyt sen sijaan piti kostoksi herättää joka aamu puunuijalla hakkaamalla ihan omaa vittumaisuuttaan.

Siis vain viikonloppuna kun seitsemältä olin itse joka arkiaamu jo töissä.

Vierailija
24/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä täällä valitat? Etkö osaa mennä sanomaan naapurille, että kuule, olisiko mitenkään mahdollista, että aloittaisitte remontin vähän myöhemmin? Joskus ihmiset vaan eivät tule ajatelleeksi, että heidän remonteistaan on häiriötä (pois lukien ne, joita ei voisi vähempää muut ihmiset kiinnostaa), joten on luultavaa, että saat ongelman hoidetuksi ihan vaan sillä, että menet ja avaat suusi.

Ainakaan se ei hoidu sillä, että valitat täällä.

Vierailija
25/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisi hiljentyä. Pääsenkö päikkäreille...

Vierailija
26/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v*ttu ap! Tänään on perjantai ja työpaivä yleensä 5 päiväistä viikkoa tekeviä. Vietä huomenna lauantaina ja ylihuomenna sitä viikonloppuasi.

Sitten kun selviät kännistäsi, voit kääntää kellosi päivällä eteenpäin. Nyt on lauantai.