Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jipii, sain kutsun työpaikkahaastatteluun!

Vierailija
25.04.2006 |

Tosin aikaa sinne lähtöön on vain 40min.

Enpä siis ehdi lakata ylikasvaneita kynsiäni. Ei kyllä tekisi näyttäytyä kun kolme kynttä on lohkeillut, täytyy ehtiä jossain välissä laittaa nekin. Nyt etsimään sopivaa vaatetta vaatekomerosta.



Pakko jonnekin hehkuttaa, kun en viitsi muille paljastaa että hain töitä (olen lomalla).

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän