Rehellinen mielipide, arvioi 1-10 tämän miehen ulkonäkö.
Kommentit (41)
3 pistettä siitä että kaksi silmää, nenä ja suu. Yök.
Kiltin ja ystävällisen näköiset silmät, ihan 10.
1O:hän tuo. Ei tuollaisia Suomessa ole nähty.
6. Aivan liian jykevät piirteet makuuni.
Melekosen leukava ukko. Semmoset 8 pistettä.
Kuka hän on? Itse en viehäty noin kirveellä veistetyn näköisistä leukaperistä. Objektiivisesti hän on kuitenkin ihan komea. Sanoisin, että sellainen 7-8.
Leukavuudesta ja paksuniskaisuudesta paljon pisteitä, luulisin. Heteromiehenä en voi antaa arvosanaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on? Itse en viehäty noin kirveellä veistetyn näköisistä leukaperistä. Objektiivisesti hän on kuitenkin ihan komea. Sanoisin, että sellainen 7-8.
Tämä. Itse olisin antanut 7. Liian kolkko fiilis tulee. Jos olisi mukava ja ystävällinen luonne niin se voisi pelastaa. :)
8, liika on liikaa leuankin jykevyydessä
6-7, tosin vain omien mieltymysteni takia, kyllä tuolla hienot ja miehekkäät kasvot kuitenkin on, en vain tunne vetoa vaikka miehekkäistä tykkäänkin. Esim Clive Owen olisi paljon enemmän mieleeni vaikka ei olekaan yhtä jylhät ja säännölliset piirteet. Ihan kaikkien aikojen lemppari (julkkis ja ulkonäön perusteella) on varmaan Christian Bale, jos se nyt jotakuta kiinnostaa.
Mies on liian maskuliinisen näköinen ja sinänsä luotaantyöntävä jo suurelle osalle naisista. Tarvitaan tasapainoa.
Hattu peittää, onko korkea vai matala otsa. Miehekkäät piirteet, eikä mikään turvonnut kolajuomapullero, mikä valitettavasti jo nostaa melkoisesti pisteitä kun miehet nykyään on mitä on (toki monet naisetkin). Siniset silmät olisivat kivemmat. Olisko 8
9 puol