Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän ja äitipuolen makuuhuonepuuhista järkyttyneenä

Vierailija
18.05.2018 |

Olipa aika yllätys ja järkytys kulkea hakemassa jätskiä keittiöstä, kun kuulin ja näin sellaista, mitä en olisi halunnut. Ilmeisesti luulivat, että ovat keskenään kotona. No, äitipuoli kontillaan sängyllä ja isä... no, arvaatte varmaan. Ehkä myös jotain roolileikkejä, koska isä kutsui äitipuolta huoraksi.

Muilla samoja kokemuksia aiheesta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Seksi on kuule muruseni täysin normaalia ja kaikki sitä harrastaa jossain määrin. Sinäkin sait alkusi kun isäsi äitiäsi hässi. Joten pidä pikkusen enemmän ääntä seuraavan kerran sisään tullessasi, ja anna ihmisille rauha yksityisyyteen edes joskus. 

Vierailija
2/16 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, ihmisillä on seksielämä, paitsi palstamiehillä. Tervetuloa aikuisten maailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Seksi on kuule muruseni täysin normaalia ja kaikki sitä harrastaa jossain määrin. Sinäkin sait alkusi kun isäsi äitiäsi hässi. Joten pidä pikkusen enemmän ääntä seuraavan kerran sisään tullessasi, ja anna ihmisille rauha yksityisyyteen edes joskus. 

No 23v. Mutta en olisi silti halunnu nähdä enkä kuulla sitä.

Omaa alkuunsaattamistani en onneksi ole ollut myöskään todistamassa. Luojan kiitos.

Vierailija
4/16 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Asutko vielä kotona (miksi?) tai kuljetko toisten kodissa omilla avaimilla (miksi?)

Vierailija
5/16 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Asutko vielä kotona (miksi?) tai kuljetko toisten kodissa omilla avaimilla (miksi?)

Olin siellä yötä, niin kuin silloin tällön olen. Luulivat kai, että olin lähtenyt jo kouluun.

Vierailija
6/16 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt liittyy tähän mitenkään?

Aika tietämätön saa olla, jos ei tiedä, miten ihmisten lisääntyminen tapahtuu. Mutta harvempi varmaan silti haluaisi nähdä omia vanhempiaan niissä puuhissa.

Vierailija
7/16 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy olla vajaa 23v jos järkyttyy tuollaisesta. Onha se hieman noloa ja huvittavaa mut ei se järkytys ole. SE on hyvä et pariskunnat harrastaa yhdessä seksiä. Jos eivät harrasta niin ne tekee sen muualla toisten kanssa. Toki tuollaiset huorajutut ei olis mun juttu ollenkaan. Epäilen toki ettei aloittaja ollu edes tosissaan...

Vierailija
8/16 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä, ketjun aiheeksi nousikin kysymys, miksi 23-vuotias nuori on kotona vanhempiensa luona. Nämä palstamammat kun ovat itse lähteneet kotoa varmaan ovet paukkuen ja kaikilla on ongelmia omien vanhempiensa kanssa.

Vierailija
9/16 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy olla vajaa 23v jos järkyttyy tuollaisesta. Onha se hieman noloa ja huvittavaa mut ei se järkytys ole. SE on hyvä et pariskunnat harrastaa yhdessä seksiä. Jos eivät harrasta niin ne tekee sen muualla toisten kanssa. Toki tuollaiset huorajutut ei olis mun juttu ollenkaan. Epäilen toki ettei aloittaja ollu edes tosissaan...

... Ihanko tosissaan luulet, että aloittaja tarkoitti oikeasti järkyttyneensä, siis tyyliin kaipaa kriisiapua tuon vuoksi?

Vierailija
10/16 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 31 ja järkyttyisin ihan yhtä paljon. Kyllä kaikki yli 16 -vuotiaat varmasti ymmärtää seksin tärkeyden parisuhteessa, mutta ei sitä silti keneltäkään muulta todistaa halua.

Vierailija
11/16 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä jokainen voi tulla itse kertomaan oman järkyttymisasteensa sen jälkeen, kun on nähnyt oman isänsä nussivan äitiään takaapäin, huutaen samalla "huorrraaaa".

Vierailija
12/16 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, äitipuoli kontillaan sängyllä ja isä... no, arvaatte varmaan.

No minäpä arvaan: Isäsi molemmat kädet olivan kyynärpäitä myöten äitipuolesi anaalikanavassa ja samalla isäsi kusta suhuutti puolijäykällä kullilla käsiensä välistä äitipuolisi peräsuoleen. Tosin sisälle ei ehkä mennyt paljoakaan kun vakaa tähtääminen ilman käsien apua on aika hankalaa

Vierailija
13/16 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö meidän pitää pieni oppitunti? Voitais opetella kaikki mahdollinen aiheeseen liittyvä. Sinä oppilas, minä opettaja tyyliin.

Vierailija
14/16 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa alkuunsaattamistani en onneksi ole ollut myöskään todistamassa. Luojan kiitos.

Olithan paikalla, sinne pimppiin lensit muiden kanssa, osa meni suuhuun ja pyllyyn

Vierailija
15/16 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olithan paikalla, sinne pimppiin lensit muiden kanssa, osa meni suuhuun ja pyllyyn

Ihanan aikuismaista porukkaa täällä!

Vierailija
16/16 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan aikuismaista porukkaa täällä! <3

Niin, silleen ne vauvat saavat alkunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi