Onko kommenttiasi koskaan julkaistu, jos se menee tarkistukseen?
Minun ei. Kommentit ovat olleet asiallisia. Voiko mennä yhden esim. sukupuolielimiin liittyvän sanan takia roskiin koko viesti? Hitto kun näkisi jonkun listan kielletyistä sanoista, niin olisi helpompaa :D Viimeksi yritin vielä sensuroida tähdellä, kyseessä oli aikuisviihteen puhekielinen ilmaus ja muuten ihan asiallinen viesti, missä se vaan mainittiin.
Kommentit (54)
Tämän takia täällä ta vu te taan eräitä tiettyjä sanoja
En ole koskaan kirjoittanut rumia sanoja yms. mutta useimmat kommentini on poistettu jostakin syystä.
ehkä mielipide ei ole sopiva moderaattoreille.
Kirjoitin toiseen ketjuun testaavani meneekö läpi ja se meni tarkistukseen. t. neljän edellisen viestin testaaja
Harvoin viestejäni estetään, koska ymmärrän olla kiroilematta.
Ul-alkuinen viesti estettiin, koska siinä oli sana, joka kuvasi palstamiesten "keskustelua". :D
Kir- joi - ti... n toi seen ket,ju un n-ä in:
"Ku*kin tyy*lillään, tie*tysti.
N*33
ps. pi¨ti p**ä¨tk-i¨ä s an¨oja ko-ska k-o m¨ me *nt,, ti meni tar*,, k is*,¨ tuks ^^*een en --nen j ul*^*kai *-* sua (eli ei o-lisi kos*< * kaan ju*,* lk *,* aist*,* u). Kok eil*,la an me*** neekö mun hurrrrjan ala* ,tyyl ,inen vi e*,*, sti nyt läpi. Ko *,keil la*,an nyt 12. kertaa... not kidding.
M*,* ik ä*hän t*,ä ss ä on n*y*t niin k* iell -- ett y *ä
t.49"
Pi - ti yr. it. tää 12 ker taa enn - en kui*n on *ni- sti!
Tosta viestistä 55 voi siis päätellä millaisia sanoja ei saa sanoa ja mihin ne liittyy...
t. sen viestin kirjoittanut
Mulla jäi viesti kiinni sanasta v a j a k k i. Kutsuin kyseisessä viestissä itseäni tuolla nimityksellä. Ihana tää tekoäly, vielä kun älyäisi asiayhteyden.
On. Viimeksi muistaakseni kommenttini The Handmaid's Tale -sarjasta. Hetken kuluttua kommentti ilmestyi näkyviin.
Minä yritin kerran julkaista kommenttia jossa mainittiin yli lau ta. Ei onnistunut... Rupesi kyllä huvittamaan.