Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko syypää riitoihin

Surullinen
18.05.2018 |

Riitelemme nykyään paljon. Olen raskaana viikoilla 32. Minulla on kokoraskauden ollut seksihalut tosi vähäiset ja ollut ns kupu ympärilläni että viihdyn enemmän itsekseni. Rakastan kumppaniani, mutta tulee epämukava olo liiallisesta takertumisesta. Haluan läheisyyttä, mutta vain vähemmän. Ja haluan kumppanin olevan lähelläni.
Mutta olen saanut kuulla kumppaniltani tästä paljon, että läheisyyttä ja seksiä on liian vähän. Seksiä olen yrittänyt antaa enemmän, mutta sen jälkeen alkaa kipeät supistukset, ja tämän takia haluan taas vähemmän seksiä, koska tiedän siitä tulevan kipuja. Tämän hän jotenkin ymmärtää. Mutta hän on vihainen minulle, koska en halua kiehnätä kokoaikaa. Huomauttaa liian vähäisestä huomiosta, ja hän antaa vain muka huomiota. Olen selittänyt että hänessä ei ole mitään vikaa. Alamme riitelemään taas ja hän huutaa minulle. Minä itken vessassa ja oksennan. Hän hermostuu mulle pienistä asioista nykyään. Jos sanon hänelle että en ole mikään kauppalista että muistaisin kaikki mitä tarvitsemme kotia, ni hän huutaa että kato välillä omaa käytöstäs. Riitojen jälkeen hän syyttää itseään, pyytelee anteeks, haukkuu itseään ja sanoo että mun vika taas mussa kaikki vika on.
Ajattelen vaan että ehkä hän ansaitset mua parempaa.
Naisen joka antaa
läheisyyttä
Seksiä
Haleja ja pusuja
Tulee hänen viereen ilman että pyyät
Joka osaa pyytää anteeks ja antaa anteeks
Jolla ei ole kiukuttelevaa lasta
Joka nostaa hänen itsetuntoa eikä laske sitä
Joka ei ole narsisti(kuvittelen itse nykyään olevani narsisti hänen sanomisien perusteella)
Nainen jolla on rahaa osallistua kuluihin
Joka ei huomauta häntä aina virheistä
Joka kehuu häntä enemmän.

Nämä on asioita mistä hän on huomauttanut mua nykyään joka päivä.
Rakastan häntä ja siksi haluaisin, että hän saisi kaiken mitä haluaa ja multa se ei saa mun jaksamisen takia kaikkea. Olenko sitten hänelle sitten väärä ihminen😕

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta kuulostaa hormonien aiheuttamalta ylireagoinnilta. Anna itsellesi anteeksi, anna miehenkin antaa sinulle anteeksi ja sinä hänelle. Siedä sinä muutamat halit ja hän sietää sinun oman tilan tarpeesi.

"Väliaikaista kaikki on vaan"

Vierailija
2/4 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoija on miehesi. Kuinkahan äityy sitten riitelemään kun lapsi on syntynyt ja hänen huomio jää vielä vähemmälle. Hänen käytös on lapsellista, eihän riitelemällä ja vaatimalla saada rakkautta. Pilalle menee teidän suhde tuota rataa ja selkeästi kyllä syy on miehessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siinä läheisyydessä on niin kauheeta?

Menkää pariterapiaan!

Jumankauta mä olin yksin koko raskausajan , olisin antanut mitä tahansa että mulla ois ollut se mies siinä antamassa hellyyttä ja rakkautta

Toisessa raskaudessa miehen halut hävisi, ja koib itseni rumaksi , ja sitähän olinkin mies valehteli raskausaikana että pelkää satuttavan vauvaaa, myönsi synnytyksen jälkeen että johtu mun ulkomuodosta= iso maha

Mies pelkää että menettää sut naisena. Ajattelee ehkä että nää on viimeset hetket harrastaa spontaanisti seksiä.

Tutustu tunnekeskeiseen pariterapiaan väestöliitolta löytyy myös nettikurssi

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/tietoa_parisu…

Vierailija
4/4 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/3 siis esikoisella ja kuopuksella eri isä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi