Ryan Reynolds on jo 43 vuotias
Deadpoolin näyttelijä. Silti hän on jokaisen 2-kymppisen tytön märkä uni. Upea hopeakettu.
Kommentit (48)
Ei tuo minun makuuni vielä liian rupsahtanut ole.
Nainen -77.
Vince Vauhgnia panisin oitis, siinä on miehekäs, pitkä, roteva ja luonnostaan tynnyririntainen ihana mies. Olisi vielä mua viisi vuotta vanhempi. Neidit jääkööt neideille.
Ihana, ihana mies. Pituutta riittää ja se katse. En tule kyllä yhtään homofiilistä hänestä.
N45
Vierailija kirjoitti:
Hän avautui hiljattain masennuksestaan ja ahdistuksestaan, joka on aika-ajoin lamauttavaa. Niin vaan sexiest man alive, rikas, kuuluisa ja menestynytkin siihen sairastuu.
Suurinosa taiteilijoista masistelee ja on mielenterveysongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän avautui hiljattain masennuksestaan ja ahdistuksestaan, joka on aika-ajoin lamauttavaa. Niin vaan sexiest man alive, rikas, kuuluisa ja menestynytkin siihen sairastuu.
Suurin osa kaikista maailman ihmisistä masistelee ja on mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori mies vielä tämä Ryan! Eikä taida olla mikään nuorten tytyjen päiväuni.
Clooney on tosiaan hopeakettu.
Ryan on keski-ikäinen, eli ei mikään nuori enää.
Verrattuna
Kaikki on suhteellista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verrattuna
Verrattuna kehen? No tietenkin jos vertaa johonkin joka on jo yli 90v, niin kyllähän sieltä näkökulmasta nelikymppinen on varmaan vielä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Hopeaketusta menee kuuskybäset Hugh Grant ja Alec Baldwin. Alec sai muuten eilen viidennen lapsensa kaunotar vaimonsa Hilarian kanssa.
Ah, Alecissa on mun mielestä sitä jotain! Yleensä en edes syty reilusti vanhemmista miehistä vaan ennemminkin oman ikäisistäni tai pari vuotta nuoremmista mutta tuo Alec saa mulla kyllä sukat pyöriin jaloissa, paljon enemmän kuin vaikka Clooney :D Olen siis 27-vuotias nainen.
Vuosikymmen sitten näytteli vielä puumaelokuvassa. Aika kuluu aina vain nopeammin.
http://img.hypesphere.com/2014/03/ryan-reynolds-betty-white-the-proposa…
Jos tuolla ei nähdä loafereita jalassa niin ei sitten kenelläkään!
Hänellähän on enemmän kauniit kuin komeat kasvot joten ei siksi miellytä kaikkia naisia :)
Vaan kuka mies miellyttäisikään makuja kun on niin monia :D
Olen kuullut jonkun sanovan jopa Aku Hirviniemeä komeaksi... whaaat?
Olenko ainoa, jonka mielestä Reynolds ei ole mitenkään erityisen komea? Silmät liian lähellä toisiaan, jotenkin omituiset kasvot, ruma suu ja hampaat...
Tuokin on jo harmaaparta. Minkä takia suomalaiset miehet eivät harmaannu läheskään yhtä nopeasti, joskus eivät ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tämä johtuu?
Itseäni ei ole koskaan masentanut eikä ole ollut muitakaan psyykkisiä ongelmia.
Olen joskus miettinyt liittyykö se siihen, että ymmärsin jo nuorena olevani vain pieni merkityksetön välähdys maailmankaikkeudessa, ja niin ovat kaikki muutkin. Tai ehkä on vaan tullut hyvät psyykegeenit geenilotossa.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta on joo keski-ikäinen, mutta itse miellän tässä iässä 4-kymppiset suht' nuoriksi. Hahmotan maailman nykyisin vain aikuisten kautta ja alle 20-vuotiaat ovat lapsia, joita en ota tässä lukuun. Toki jos puhuisin alle 2-kymppisen kanssa en tietenkään puhuisi 4-kymppisestä nuorena, koska tämä hahmottaisi maailman vielä sieltä kapeasta nuoren vinkkelistään.
Tiedän Reanoldsin vain siitä Kaksi kaveria, tyttö ja pizzapaikka-sarjasta, joka tuli siinä -97.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tämä johtuu?
Itseäni ei ole koskaan masentanut eikä ole ollut muitakaan psyykkisiä ongelmia.
Olen joskus miettinyt liittyykö se siihen, että ymmärsin jo nuorena olevani vain pieni merkityksetön välähdys maailmankaikkeudessa, ja niin ovat kaikki muutkin. Tai ehkä on vaan tullut hyvät psyykegeenit geenilotossa.
-ohis
Se että jollain on merkitystä on käsite ihmisen päässä, ja meille ihmisille sillä on helvetin iso merkitys, että olemme olemassa. Maailmankaikkeuden mielipiteellä ei ole hirveästi merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä mies ole edes puoliksikaan niin hyvännäköinen ja itsestään huolta pitävä kuin samanikäinen suomalainen mies.
Kyllä suominaiset saisivat olla kiitollisia maansa miehistä.
Totta, mieluummin ylipainoinen ja kalju possunokka, kuin lahjakas, kiinteä ja lihaksikas näyttelijä.
N
Reynolds on niiiiiiin herkku ja huumorintaju loistava.
N45