Miksi etenkin naiset usein sanovat esim. tietyistä automerkeistä ja koiraroduista, että ne ovat peniksen jatkeita?
Onko tuo käytös mielestänne asiallista tai fiksua?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä perusteella etenkin naiset sanovat noin?
No lue vaikka tätä palstaa.
Ja mistä sinä täällä näet ihmisten sukupuolet, ja lukumäärät. Yksi voi kirjoittaa satoja viestejä, ja sadat olla kommentoimatta lainkaan.
Mä katson yleiskuvaa ja peukutuksia. Niistä saa käsityksen tämän naisvaltaisen palstan mielipiteistä, ei yksittäisistä viesteistä tai peukuista. Päin naamaahan naiset eivät tietenkään uskalla moista sanoa. Siinähän voisi vaikka joutua vastuuseen sanoistaan, hui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisethan sen tietää. Suurin osa varmaan nähny aika monta k.ullia elämänsä aikana. Siitä on sitten helppo tehdä tilastoa.
Uskotko sä oikeasti itse tuohon? Jos bemarikuski myy autonsa ja ostaa jonkun muun, niin kasvaako penis? Entä jos lainaa kaverinsa bemaria, pieneneekö penis?
Henkilön luonteestahan siinä oikeasti on kyse eikä mistään peniksestä. BMW on "ajajan auto", joten se vetää enemmän puoleensa ihmisiä, joille ei lasten turvaistuimen helppo kiinnitettävyys tai tavaratilan koko ole ykkösprioriteetti. Ja niiden henkilöiden joukossa "teiden ritarit" ovat yliedustettuna. Mutta ei ne miljoonat ja miljoonat Bemarit ole tietenkään kaikki mulkkukuskien käytössä, ei edes suurin osa. Olennaista onkin se, että miksi se peniksen koosta halventaminen pitää tähän liittää? Naisten kohdalla kiljuttaisiin isoon ääneen naisvihasta ja naisten alistamisesta, mutta miksi tämä on niin hyväksyttävää miesten kohdalla?
Vakuutusyhtiöillä tuntuu kuitenkin olevan dataa siitä, että bemarikuskit ovat merkittävästi muita kuskeja huonompia kuskeja. Ero maksuissa voi olla jopa kaksinkertainen, joten kyllä se kertoo bemarikuskeista paljon. Ja ketä kiinnostaa joku peniksen koko, ei naisia ainakaan niin paljoa, että sillä olisi mitään väliä. Huono ja vaarallinen autokuski tai lemmikin omistaja on vakava asia.
Vierailija kirjoitti:
No mutta mitä se kertoo naisista kun noita status/munanjatke autoja ajavilla niitä naisia on, mutta Renaultilla ajavaan ei kukaan nainen kiinnitä huomiota.
Älä yleistä! Mun mies ajo Nissan Micralla kun tavattiin.
Hienot autot vetävät puoleensa tietynlaisia imagosta kinnostuneita naisia. Kyllä mua ärsyttäviä jos mies haluis tuhlata citymaasturiin, jota ei edes käytetä päivittäin. Kaverien miehet hankkineet bemuja ja Mersuja...ja isot talot. Arvatkaa ketkä valittavat rahapulaa?
Ja sitten takaisin aiheeseen. Imagonpönkitys koirat/autot on ihan sama asia kuin korea höyhenpeite linnuilla. Ihminen on edelleen eläin ja ei siitä miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä sinä täällä näet ihmisten sukupuolet, ja lukumäärät. Yksi voi kirjoittaa satoja viestejä, ja sadat olla kommentoimatta lainkaan.
Mä katson yleiskuvaa ja peukutuksia. Niistä saa käsityksen tämän naisvaltaisen palstan mielipiteistä, ei yksittäisistä viesteistä tai peukuista. Päin naamaahan naiset eivät tietenkään uskalla moista sanoa. Siinähän voisi vaikka joutua vastuuseen sanoistaan, hui!
No unohdetaan penikset ja sanotaan vain faktat. Bemarikuskit keskimäärin ovat muita autokuskeja huonompia kuskeja, jopa ihan tilastollisesti merkittävästi, ja keskimäärin tiettyjä koirarotuja harrastavat alempien sosiaaliluokkien huonosti koulutetut ihmiset, joilla voi olla muutakin ongelmakäyttäytymistä. No niin, kaikki kunnossa?
Jos koira on jollakin jatkeena, ni aika sick. En arvosta eläimiinsekaantujia.
Vierailija kirjoitti:
Bmw on peniksen jatke. Täällä tosin oli vähän aikaa sitten kysely, mitä naiset kompensoivat kaupunkimaastureilla? Yhtään rehellistä vastausta ei tullut. Lähes jokaisen vastaantulevan kaupunkimaasturin ratin välistä koittaa kurkistella nykyään nainen. Auto pitää olla jätti-iso, vaikka kuski näyttäisi lähinnä tarvitsevan lastenistuimen kuskinpenkille ja jakkaran autoon nousemiseen. Mutta iso pitää olla silti.
Minulla on neliveto maasturi. En kompensoi mitään, olen metsästävä, marjastava ja kalastava ja muutenkin luonnossa viihtyvä nainen joten maasturi on yksinkertaisesti tarpeellinen. Ja kotoa löytyy suomenpystykorva ja sakemanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisethan sen tietää. Suurin osa varmaan nähny aika monta k.ullia elämänsä aikana. Siitä on sitten helppo tehdä tilastoa.
Uskotko sä oikeasti itse tuohon? Jos bemarikuski myy autonsa ja ostaa jonkun muun, niin kasvaako penis? Entä jos lainaa kaverinsa bemaria, pieneneekö penis?
Henkilön luonteestahan siinä oikeasti on kyse eikä mistään peniksestä. BMW on "ajajan auto", joten se vetää enemmän puoleensa ihmisiä, joille ei lasten turvaistuimen helppo kiinnitettävyys tai tavaratilan koko ole ykkösprioriteetti. Ja niiden henkilöiden joukossa "teiden ritarit" ovat yliedustettuna. Mutta ei ne miljoonat ja miljoonat Bemarit ole tietenkään kaikki mulkkukuskien käytössä, ei edes suurin osa. Olennaista onkin se, että miksi se peniksen koosta halventaminen pitää tähän liittää? Naisten kohdalla kiljuttaisiin isoon ääneen naisvihasta ja naisten alistamisesta, mutta miksi tämä on niin hyväksyttävää miesten kohdalla?
Vakuutusyhtiöillä tuntuu kuitenkin olevan dataa siitä, että bemarikuskit ovat merkittävästi muita kuskeja huonompia kuskeja. Ero maksuissa voi olla jopa kaksinkertainen, joten kyllä se kertoo bemarikuskeista paljon. Ja ketä kiinnostaa joku peniksen koko, ei naisia ainakaan niin paljoa, että sillä olisi mitään väliä. Huono ja vaarallinen autokuski tai lemmikin omistaja on vakava asia.
Juurihan minä selitin mistä se johtuu. Pieni osa kaikista autoilijoista on kaahareita, ja he ajavat mieluummin Bemarilla kuin Toyotalla. Mutta se ei tarkoita, että
1) kaikki tai edes suurin osa BMW-kuljettajista olisi kaahareita
2) BMW-kuljettajien peniksistä olisi mitään tilastotietoa olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No unohdetaan penikset ja sanotaan vain faktat. Bemarikuskit keskimäärin ovat muita autokuskeja huonompia kuskeja, jopa ihan tilastollisesti merkittävästi, ja keskimäärin tiettyjä koirarotuja harrastavat alempien sosiaaliluokkien huonosti koulutetut ihmiset, joilla voi olla muutakin ongelmakäyttäytymistä. No niin, kaikki kunnossa?
Päivän visa:
Matilla on BMW, Mikolla myös. Jos Matti törttöilee liikenteessä, tarkoittaako se, että Mikko on huono kuljettaja?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo käytös mielestänne asiallista tai fiksua?
Tämä sanonta lähtee usein siitä kun mies alkaa kerskumaan autollaan. Hänen ei suoraan kehtaa kehua mieskuntoaan, joten hän kehuu autoaan. Silloinhan siitä tulee jatke hänen elimelleen. Kukaan mies itse ei koe jotain fordia ihmeelliseksi, joten ainoastaan noita miehen itsensä mielestä hienoja autoja he käyttävät jatkeena. Kuten mersut, bemarit, ferrarit ym.
Tämä sanotaan ääneen, koska sitä pidetään vähän huvittavana asiana, eivätkä kaikki miehet tee sitä yrittäessä pokata tai tehdä vaikutusta naiseen.
Myös miehiä jotka järkeviä ja autokin sitten lähinnä vain riittävä kun vain lähinnä rahareikänä vain pitävät kun mikään tuotantoväline.
Vierailija kirjoitti:
Apllä taitaa olla bemari...
Ei ole, mutta ymmärrän kyllä, että kun ei ole asiasta mitään sanottavaa, yritetään kääntää keskustelu henkilöön.
Eikö jumalauta saa olla kenelläkään kivaa autoa vain siksi että nauttii siitä ITSE? Välittämättä kenestäkään muusta?
Vierailija kirjoitti:
Myös miehiä jotka järkeviä ja autokin sitten lähinnä vain riittävä kun vain lähinnä rahareikänä vain pitävät kun mikään tuotantoväline.
Mitä kieltä tuollainen sekasotku on?
"...miehiä jotka järkeviä ja autokin sitten lähinnä..." ; "vain pitävät kun mikään tuotantoväline..."
Tuo on aivan pähkähullua huttua, johon on lykätty sanoja sattumanvaraisesti peräkanaa puolitoista riviä. Luku- ja kirjoitustaidottomuus näyttää yleistyneen. Saavatko tuollaisetkin kirjoittajat nykyään peruskoulun päättötodistuksen?
Pertsa Perinteiseen Kieleen Pyrkijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän visa:
Matilla on BMW, Mikolla myös. Jos Matti törttöilee liikenteessä, tarkoittaako se, että Mikko on huono kuljettaja?
Ei, mutta se voi tehdä silti bemarikuskeista KESKIMÄÄRIN huonompia kuskeja. Ja tekeekin. Ja kuten sanottu, ero on merkittävä, eli kyse ei ole ihan yksittäisistä ihmisistä. Ei tietenkään kaikista.
Mihin tilastoihin pohjaat väitteesi?