Apua! Saan todennäköisesti sakon
Oli sellainen sininen kyttäyspaku bussipysäkillä ja valo räpsähti. Tuleeko siitä nyt kirje kotiin vai miten? Itse sakko ei haittaa, mutta se haittaa kun mies huutaa täysillä jos näkee kirjeen poliisilta. Tulee aina ennen töistä kuin minä ja hakee postin. Saisinko jotenkin sumplittua niin että sakko tulisi suoraan e-laskuna nettipankkiin?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Eikö liikennesäännöt koske rouvaa?
Koskee, jos niistä informoitaisiin näkyvästi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Me voidaan muuttaa teille muutamaksi viikoksi, niin ollaan tukenasi, jos kirje tulee ja mies alkaa huutaa ja raivota. Muutama av-mamma kerrallaan. Jos on isompia, niin kaksi kerrallaan riittää ja pienempiä 3-4. Millaiset majoitusmahdollisuudet sinulla on meille? Otetaanko telttoja mukaan? Mulla on laktoosi-intoleranssi.
Meillä on majoitustilaa neljälle sisälle ja neljälle pihalla, laktoosittomia tuotteita käytetään itsekin, tervetuloa! Isoja mammoja sitten kaivataan, jotta vastusta löytyy. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me voidaan muuttaa teille muutamaksi viikoksi, niin ollaan tukenasi, jos kirje tulee ja mies alkaa huutaa ja raivota. Muutama av-mamma kerrallaan. Jos on isompia, niin kaksi kerrallaan riittää ja pienempiä 3-4. Millaiset majoitusmahdollisuudet sinulla on meille? Otetaanko telttoja mukaan? Mulla on laktoosi-intoleranssi.
Meillä on majoitustilaa neljälle sisälle ja neljälle pihalla, laktoosittomia tuotteita käytetään itsekin, tervetuloa! Isoja mammoja sitten kaivataan, jotta vastusta löytyy. Ap
Minä voin tulla meidän matkailuautolla, niin saadaan isompi leiri aikaan. Koska aloitetaan?
Meinasin tulla ihmettelemään avaako mies postisi (vähän isompi rikos), mutta täähän oli mennyt ihan hauskaksi. Jatkakaa! Mitäs sapuskaa me tuodaan mukana, kai tää nyyttäriperiaatteella tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon yli rajoituksen?
Mun mielestä ei yhtään. Luulin että on 60 km/h alue, olikin kai 40 km/h ja ajoin letkassa 50 km/h. Kaikkien kohdalla räpsähti.
no, jos asiasta jotain opit, niin viimeiistään nyt huomaat, ettei kannata seurata muita aivottomana vaan pitää oma kritiikki aina taustalla
No niin, nyt se kirje sitten poliisilta sitten tuli. Mies soitti mulle töihin, onneksi olin yksin huoneessani sen huudon ajan. En saanut edes sakkoa, huomautuksen vaan. 46/40.
Jos ajoit 10km ylinopeutta tulee sakko. Tosta vähennetään 3km (varmuusraja) joten jäljelle jää 7km ylinopeutta. 6km/h tulee huomautus, mutta sekin kirjeellä.
Jos ajoit mittarin mukaan tuon 10 yli ni ei tuu sakkoa ja tuskin edes huomautusta, mittari valehtelee ainakin 10% ja parin kilsan ylkkäristä ei lappua tuu.