Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuoleman jälkeen on iäisyys, kumpaan paikkaan olet menossa?

Vierailija
18.05.2018 |

Taivaaseen vai helvettiin ja millä perusteella?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma henkilökohtainen helvettinsä, ja minulla se on jo täällä.

Vierailija
2/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oma henkilökohtainen helvettinsä, ja minulla se on jo täällä.

Ajatella että joillakin se alkaa jo täällä ja sit iäisyydessä jos päätyy huonommalle puolelle, ni kaikki on yhtä helvettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä puoli vuotta sitten olisin mennyt taivaaseen, mutta nyt helvettiin. Rakastuin toiseen mieheen (olemme tunteneet toisemme pari vuotta), ja suunnittelen eroavani miehestä, jonka kanssa olen elänyt kohta 20 vuotta.

Vierailija
4/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NäinKävi kirjoitti:

Vielä puoli vuotta sitten olisin mennyt taivaaseen, mutta nyt helvettiin. Rakastuin toiseen mieheen (olemme tunteneet toisemme pari vuotta), ja suunnittelen eroavani miehestä, jonka kanssa olen elänyt kohta 20 vuotta.

eli yhden miehen vuoksi uhraat taivaspaikkasi?

Vierailija
5/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuoleman jälkeen on iäisyys, millä perusteella se jakaantuu kahteen paikkaan?

Vierailija
6/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko helvetti vaihtoehto, jonka voi valita?  Asian voisi kysyä toisin: Haluatko jäätelöä vai saanko lyödä sinua turpiin?  Kumman valitset?

Vierailija
7/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuoleman jälkeen on iäisyys, millä perusteella se jakaantuu kahteen paikkaan?

Raamatun ilmoituksen perusteella

Vierailija
8/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin luultavasti roikkumaan siihen välimaastoon. En ole eläissäni - ainakaan vielä - tehnyt mitään erityisen pahaa, mutta en myöskään mitään erityisen hyvää. Olen harmaata massaa.

Vierailija
9/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatun ilmoituksen perusteella

Miksi et sitten kysynyt, "Jos Raamatun ilmoitus on totta, mihin olet menossa kuoleman jälkeen"? Kai Koraanissa, Talmudissa ja apokryfikirjoissakin on jotain tuonpuoleisesta mainittu.

Vierailija
10/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kumpaakaan ei ole, en mieti moisia asioita.

Vierailija
11/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NäinKävi kirjoitti:

Kyllä, näin aion tehdä.

Vierailija
12/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiin koska en pyydä anteeksi isolta kiholta.

Vierailija
13/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kummallakin puolella on kavereita, Juicea siteeraten.

Vierailija
14/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko Jumalaan joten helvettiin sitten.

Vierailija
15/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin jäädä tänne hengaamaan tuhkana tuulessa.

Vierailija
16/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NäinKävi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NäinKävi kirjoitti:

Kyllä, näin aion tehdä.

No sehän ihan paska diili

Vierailija
17/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omasta mielestäni ansaitse helvettiä, mutta jos on olemassa Jumala, niin sehän päättää mitä kukakin ansaitsee, Hänen mielestään. En usko Jumalaan enkä siihen, että ihmisen pitäisi koko ajan pyytää anteeksi syntisyyttään. Jotenkin toivoton ajatus, että jokainen on syntinen ja tulee aina olemaan, vaikka olisi minun mittapuulla hyvä ihminen, mutta silti sitä pitäisi pyytää koko ajan anteeksi.

En tarkkaan tiedä mitkä vaatimukset taivaaseen pääsyyn on, mutta en varmaan täytä niitä, kun en kadu sitä, että olen ihan normaali ihminen.

Jumala on niin älyttömän epäuskottava ja sekavasta Raamatusta en löydä punaista lankaa, joten en voi todella uskoa, että se olisi jostain korkeammasta täydellisyydestä lähtöisin. Harmi jos olen kuitenkin väärässä ja joudun siksi helvettiin.

Vierailija
18/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaaseen. Koska uskon Jeesukseen <3 Ja taivas on sydämessäni nyt jo :) Valitettavasti tiedän, että monella ei-uskovaisella on myös helvetti nyt jo :( 

Vierailija
19/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuus on vain taivaassa. Helvetti eli kadotus tarkoittaa tyhjiin raukeamista eli katoamista. Itse haluaisin vain kadota, sen verran raskasta tämä.

Vierailija
20/48 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omasta mielestäni ansaitse helvettiä, mutta jos on olemassa Jumala, niin sehän päättää mitä kukakin ansaitsee, Hänen mielestään. En usko Jumalaan enkä siihen, että ihmisen pitäisi koko ajan pyytää anteeksi syntisyyttään. Jotenkin toivoton ajatus, että jokainen on syntinen ja tulee aina olemaan, vaikka olisi minun mittapuulla hyvä ihminen, mutta silti sitä pitäisi pyytää koko ajan anteeksi.

En tarkkaan tiedä mitkä vaatimukset taivaaseen pääsyyn on, mutta en varmaan täytä niitä, kun en kadu sitä, että olen ihan normaali ihminen.

Jumala on niin älyttömän epäuskottava ja sekavasta Raamatusta en löydä punaista lankaa, joten en voi todella uskoa, että se olisi jostain korkeammasta täydellisyydestä lähtöisin. Harmi jos olen kuitenkin väärässä ja joudun siksi helvettiin.

Ihminen ei voi koskaan olla täydellisen hyvä, vaikka olisikin ns. hyvä ihminen. Aina löytyy pahoja ajatuksia ja lista tekemättömiä hyviä töitä. Usein näitä näkee vasta kun on uskossa ja Pyhä Henki avaa silmät näkemään sitä syntisyyttä. Minä en pyydä turhaan, muodon vuoksi tai lepytelläkseni anteeksi, vaan vain silloin kun huomaan tekeväni väärin, ja voi tokkiinsa, joka päivä löydän itsestäni sitä normaalia eli syntistä ihmistä.

Tarkat vaatimukset taivaaseen pääsyyn on tässä: usko Jeesukseen Kristukseen, se riittää <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan