Arvostele painonpudottajan tämänpäiväinen syöminen!
Ikä 23v, painoa 110kg ja pituutta 165cm. Vettä olen tähän asti juonut 1,8 litraa. Päivän aktiivisuus: Olen käynyt tänään 45min kävelylenkillä, muuten ollut koko päivän kotona.
Klo 7:00: 3dl rasvallista piimää + 200g marjoja pakkasesta, jälkiuunileipä + 5g voita ja keitetty kananmuna
Klo 11: 180g pakastekatkarapuja + tomaatti + 100g kurkkua + 50g jäävuorisalaattia + 100g viinirypäleitä + puolikas paprika
Klo 15: 2 porkkanaa raasteena, 3 keitettyä perunaa, 100g raejuustoa ja kokonainen tölkki tonnikalaa (öljyt valutettu pois)
Klo 19: 1,5dl kaurahiutaleista puuro, johon mausteeksi Piltti-mangosose
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ollut hereillä ennen seiskaa, mutta jo neljältä vetänyt kaikki päivän vedet? Olisko sokeritautia sehän aiheuttaa janoa?
Mä juon vettä tälläsella ilmalla 5-6L. Heräämisen jälkeen ensimmäisen 2h aikana juon 2 litraa ennen kuin menen salille. 1,8litraa ei ole mitään.
HUH
Pidäthän huolta että saat tarpeeksi kaliumia ja suoloja huuhtomiesi tilalle? Osaan vettä voi laittaa vaikka lusikallisen suolaa, ei ala huippaamaan.
Muistaakseni Anitra Ahtola muinoin joutui teholle kun joi tuollaisia määriä. Sydän kun pettää jos kaliumpuute iskee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä syöt ihan hitosti 😮 Itse olen syönyt tänään n. 2dl munakokkelia ja juonut maitokahvia. Mitat 166/60
Lipitätkö sitä maitokahvia pitkin päivää vai käytkö useitakin päiviä 1500:lla miinuskalorilla? Vai halusitko vaan päästä kehaisemaan omaa kokoasi ja pientä syömistäsi? 2
Ei tullut mieleen, että tätä päivää on vielä reilusti jäljellä? Totta hitossa syön vielä uudestaan 😂
Ööh... miksi sun sitten piti päästä kertomaan miten vähän olet syönyt, jos aiot kuitenkin vielä illalla syödä kulutuksesi mukaisesti :D En ymmärrä sun logiikkaas. Sä ylläpidät painoas kun syöt 2000 kaloria päivässä ja ap syö 1600-1700. Jos 1700 kaloriin mahtuvat 4 annosta on susta paljon, niin... kuinka pieniä mutta sitäkin energiarikkaampia annoksia oikein syöt? Eli ootko niitä ihmisiä jotka ruuaksi syö puolikkaan perunan ja paikkaa annosta sipseillä ja sitten kovaan ääneen kehuu voivansa syödä "mitä vaan" ilman että lihoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ollut hereillä ennen seiskaa, mutta jo neljältä vetänyt kaikki päivän vedet? Olisko sokeritautia sehän aiheuttaa janoa?
Mä juon vettä tälläsella ilmalla 5-6L. Heräämisen jälkeen ensimmäisen 2h aikana juon 2 litraa ennen kuin menen salille. 1,8litraa ei ole mitään.
Miksi kittaat noin älyttömiä määriä vettä? Et varmasti tarvitse noin paljoa ja liiasta vedestä on enemmän haittaa kuin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kittaat noin älyttömiä määriä vettä? Et varmasti tarvitse noin paljoa ja liiasta vedestä on enemmän haittaa kuin hyötyä.
Öö, koska jano? Ootko nostanut 2h painoja ja sen jälkeen mennyt vielä juoksemaan? Tiesitkö, että isot lihakset vaativat enemmän nestettä?
Salaattiin/kasviksiin voi hyvin lisätä myös ruokalusikallisen oliiviöljyä. Terveellistä kaikin tavoin.