Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on sairaus joka tekee musta ruman. Miten oppisin perustamaan elämäni jollekin muulle?

Vierailija
18.05.2018 |

Harmittaa tämä nykyinen olomuoto niin, että en meinaa kestää olla olemassa. En tiedä, voiko rumuudesta päästä yli.
Voiko?
Miten rumat elävät hyvää elämää?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena tosi nätti, oli myös lupaava työura ja kaikkea. Ihan itse sähläsin elämäni kaikilla tavoin (päihteet) ja lopputulos on se, että olen vähävarainen, ulkonäkö on tosiaan mennyt ja elinajan odote ei ole kummoinen. Tuo viimeksi mainittu on pahinta, kuoleman pelko, joka on aina läsnä. Ajattelen, että näin tämä nyt on mennyt ja yritän tämän hyväksyä ja nauttia kaikista pienistä iloista mitä elämässä on, vaikka luonto ja muutamat läheiset. Ei tämän kertominen sinua auta, ajattelen itse vaan, että on monilla muillakin erilaisia taakkoja elämässä ja näillä korteilla on nyt pelattava. Toivon sinulle kaikkea hyvää! <3

Vierailija
42/44 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tasan kaksi vaihtoehtoa: löytää hyvän elämän eväät muista asioista tai antaa ulkonäön määritellä tulevaisuus.

Helppoa? Ei missään nimessä, mutta siinä ne vaihtoehdot vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin nuorena tosi nätti, oli myös lupaava työura ja kaikkea. Ihan itse sähläsin elämäni kaikilla tavoin (päihteet) ja lopputulos on se, että olen vähävarainen, ulkonäkö on tosiaan mennyt ja elinajan odote ei ole kummoinen. Tuo viimeksi mainittu on pahinta, kuoleman pelko, joka on aina läsnä. Ajattelen, että näin tämä nyt on mennyt ja yritän tämän hyväksyä ja nauttia kaikista pienistä iloista mitä elämässä on, vaikka luonto ja muutamat läheiset. Ei tämän kertominen sinua auta, ajattelen itse vaan, että on monilla muillakin erilaisia taakkoja elämässä ja näillä korteilla on nyt pelattava. Toivon sinulle kaikkea hyvää! <3

Onko sulla sydänvika tai joku, että elinajanodote on epävarma? Ihan uteliaisuuttani ja tylsyyttäni kysyn.

Oli kai sitten hetken aikaa ainakin hauskaa?

Itseäni ei tuo kuoleman mahdollisuus haittaa yhtään, mulla siis poistettiin syövän takia noi imusolmukkeet ja jos se uusiutuu niin voin helposti kuolla, mutta ei se enää hirveästi haittaa tässä tilanteessa.

Mäkin olin nuorena tosi nätti, ehkä siksi se pudotus tuntuu niin suurelta - ei edes normaali vanheneminen, vaan tää p.ska vielä päälle.

Kiva että olet löytänyt jotain elämisen arvoista ja kiitos toivotuksesta! Ap

Vierailija
44/44 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Todellinen kauneus on sisäistä. Jeesus rakastaa sinua ilman silmäinpyyteitä. Usko Jeesukseen ja anna elämäsi Hänen käyttöönsä. Jos uskot Jeesukseen, pääset Taivaaseen, ja siellä olet todellisesti kaunis ja myös terve.

Miksi jeesukseen pitäisi uskoa? Eikö tuo ole kauhean narsistinen pyyntö sekä pyytäjältä, että toteuttajalta? Eli syntinen ryhtyy uskomaan johonkin vain omaa etua tavoitellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi