Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei rakasta?

Vierailija
18.05.2018 |

Sanoin eilen, että minusta on jo muutaman vuoden tuntunut siltä ettei mies ole rakastunut. Että hän on ikään kuin vankina. Mies ei vastannut mitään. Eikö hiljaisuus ole myöntämisen merkki?

Vanhempani pitävät miestä kuin omana poikanaan, meillä on lapsia. Kauttani mies on saanut perheen, josta on varmaan vaikea luopua. Meillä on mökkejä ym ja olen vähän varakkaampi. Tuntuu että mies on kanssani vain pakosta...

Hänellä on ollut surkea lapsuus, eikä omia kunnon läheisiä.. Ehkä pelkää erossa menettävänsä myös kauttani tulevat ihmiset.

Rakastan miestä, enkä halua jättää, mutta pahalta tuntuu.

Mitä tehdä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada miehen rakastamaan minua, mutta sitä tunnetta ei varmaan pysty uudelleen herättämään?

Minä rakastan häntä kaikkine vikoineen..

Ap

Vierailija
2/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ollut surkea lapsuus, eikä omia kunnon läheisiä... Jos ei ole ollut normaaleja tunnesiteitä lapsuudessa, ei osaa aikuisenakaan rakastaan kuten ne kenellä on ollut se suht turvallinen lapsuus.

Mitä se rakkaus sitten antaisi sinulle enemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokea olevani rakastettu. Mies kyllä ostaa pakolliset lahjat, meillä on seksiä ja huolehdimme yhdessä lapsista.

Tuntuu, että miestä ahdistaa ja hän ei ole onnellinen. Hän ei ole pitkiin aikoihin sanonut rakastavansa. Silittää vain kun haluaa seksiä. Välillä tuntuu, että vihaisi minua. On niin kylmä..

Ja eikö tuo hiljaisuus ole selkeä myöntäminen? Miksei hänellä ole pokkaa jättää?

Ap

Vierailija
4/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kokea olevani rakastettu. Mies kyllä ostaa pakolliset lahjat, meillä on seksiä ja huolehdimme yhdessä lapsista.

Tuntuu, että miestä ahdistaa ja hän ei ole onnellinen. Hän ei ole pitkiin aikoihin sanonut rakastavansa. Silittää vain kun haluaa seksiä. Välillä tuntuu, että vihaisi minua. On niin kylmä..

Ja eikö tuo hiljaisuus ole selkeä myöntäminen? Miksei hänellä ole pokkaa jättää?

Ap

Hän voi olla ihan tyytyväinen elämäänsä. Miehet kun ei ole niin sen romattisen harhakäsitys rakkauden perään. 

Vierailija
5/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö tehdä...kasvaa aikuiseksi ja lopettaa jo niiden pilvilinnojen rakentaminen.

Vierailija
6/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus on myöntyväisyyden merkki - tämä kuitenkin on vaan sananlasku, ei niitä kaikkia pidä ottaa tosissaan. Itse sanoit, ettei miehen lapsuus ollut kaksinen, joten hänen vuorovaikutustaidot eivät taida olla ihan megaluokkaa. Rakastunut sinuun? Niin, ei varmaan olekaan, se tunne kun häviää n kahdessa vuodessa, mutta rakastaako sinua, uskon niin. Jos ei rakastaisi, niin teillä olisi enemmän ongelmiua kuin silitteleminen vain silloin kun seksiä haluaa...

Vierailija
7/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yksinkö hän on suhteessa? Kerroit vain mitä mies jättää tekemättä...

Vierailija
8/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vertaan miestä muihin.

Veljeni on edelleen vaimoonsa rakastunut, ja se näkyy kaikille. Samoin monet ystävieni miehet. Ei sen tarvi olla mitään suurta, mutta kyllä välittäminen ja arvostaminen näkyy muille.

Tuntuu, että meistä näkyy vain rakkaus jota minä tunnen. Samalla tuntuu, että omakin rakkaus hiipuu kun en saa vastakaikua.

Eilen sanoin, että toivon miehen uskaltavan jättää minut, ja avata suunsa jos ei enää rakasta. Ei vastannut siihenkään mitään. En tiennyt olevani naimisissa mykän kanssa..

Ap

Vierailija
9/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni on edelleen vaimoonsa rakastunut, ja se näkyy kaikille. Samoin monet ystävieni miehet. Ei sen tarvi olla mitään suurta, mutta kyllä välittäminen ja arvostaminen näkyy muille.

Tuntuu, että meistä näkyy vain rakkaus jota minä tunnen. Samalla tuntuu, että omakin rakkaus hiipuu kun en saa vastakaikua.

Eilen sanoin, että toivon miehen uskaltavan jättää minut, ja avata suunsa jos ei enää rakasta. Ei vastannut siihenkään mitään. En tiennyt olevani naimisissa mykän kanssa..

Ap

*kyynel*

Toivottavasti itse uskallat jättää miehesi, kun kerran sitä haluat. Ja vain, koska teidän tuttavat eivät näe, että olette rakastuneita, näkevät vain, että sinä rakastat...

*kyynel*

Vierailija
10/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yksinkö hän on suhteessa? Kerroit vain mitä mies jättää tekemättä...

Minä silitän, halaan pussaan, menen kainaloon.. Tuntuu että nuo kaikki ahdistaa miestä. Antaa pusun takaisin, mutta ei voi suudella kun alkaa muka panettaa.. Kokee ahdistavaksi että olen lähellä, saattaa huokaista ja valittaa että hänelle tulee kuuma.

Seksin jälkeen kääntää kylkeä ja kuorsaa. Ikinä ei oikeasti enää halaa, ellen tee aloitetta.

Harmittaa kun tiedän, että fyysisiä, puolisoonsa rakastuneita miehiä on olemassa..

Ap

Vierailija
11/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapiaan. On aivan selvää että pitkässä liitoissa tulee ongelmia, jos haluat että teillä on vielä yhteinen tulevaisuus on ongelmat ratkaistava, joskus on hyvä kun saa ulkopuolista apua.

Vierailija
12/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo muille näkyminen nyt oli sivuseikka.

Tiedän, että hän osaa puhua. Nyt ei sanonut mitään.

Mies on vain sidottu meihin.. Olen varma, että jos voittaisi lotossa tai löytäisi uuden, lähtisi heti.

Ap

Vierailija
13/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä idea parisuhdeterapiassa on? Jos mies ei edes sano että rakastaa, mitä ideaa on raahata hänet sinne?

Ärsyttää, koska tuntuu että minä hoidan kaiken. Lapsenhoitajat, yhteisen ajan, lomat, kaiken.

Ajattelin vain lopettaa, luovuttaa. Elää omaa elämää kämppiksenä.. Niinhän mieskin tekee. Vit#iksi meni jo. En jaksa olla yksin se joka pitää kaiken kasassa.

Tuo ettei vaivaudu sanoa rakastavansa, kun suoraan kyseenalaistan kertoo jo kaiken.

Ap

Vierailija
14/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä idea parisuhdeterapiassa on? Jos mies ei edes sano että rakastaa, mitä ideaa on raahata hänet sinne?

Ärsyttää, koska tuntuu että minä hoidan kaiken. Lapsenhoitajat, yhteisen ajan, lomat, kaiken.

Ajattelin vain lopettaa, luovuttaa. Elää omaa elämää kämppiksenä.. Niinhän mieskin tekee. Vit#iksi meni jo. En jaksa olla yksin se joka pitää kaiken kasassa.

Tuo ettei vaivaudu sanoa rakastavansa, kun suoraan kyseenalaistan kertoo jo kaiken.

Ap

Jaxuhali<3

Vierailija
15/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aplodeja! Pahinmaksi martyyriksi heittäytyminen sitten jeesuksen auttaakin aina ja nyt elättekin elämänne onnellisina loppuun asti.

Vierailija
16/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos hän ei ole mikään suupaltti, niin ehkä jäi miettimään sanojasi, ja vastaa sitten joskus myöhemmin.

Vierailija
17/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksitymia?

Melkoisen yleinen suomalaisilla miehillä. Tietoa löytyy googlettamalla.

Vierailija
18/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mi-tä se rak-ka-us sit-ten an-tai-si si-nul-le e-nem-män?

Vierailija
19/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko parisuhteen yli- vai alihyötyjä? Parisuhteen oikeudenmukaisuus kertoo paljon tyytyväisyydestä – ja ennustaa suhteen tulevaisuutta

https://www.hs.fi/elama/art-2000005684578.html

Siinä vähän luettavaa -teille molemmille.

Vierailija
20/46 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse ottaisi vaan sitä eroa niin voisit vuoro viikoin laulaa Kaija Koota ja saada rakkautta? <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi