Mistä syistä jouduitte koulussa jälki-istuntoon?
Minä jouduin siitä kun en suostunut liikuntatunnilla kävelemään kenttää ympäri. Perusteluni oli se että ympyrän käveleminen oli typerää - olisin halunnut kävellä yhteen suuntaan vain ja nähdä uusia maisemia. Jouduin jälki-istuntoon niskoittelusta.
Kommentit (54)
Toisella luokalla jouduin kerran jälki-istuntoon, koska olin saanut liian vähän kiitoslappuja (pölisin ja häiritsin tuntia)
Toisen kerran kasilla lintsaamisesta. Meitä oli kolme samalta luokalta istumassa - käytävällä, opettajanhuoneen ulkopuolella ku siellä oli joku kokous menossa. Eivät ne tyypit olleet minun kavereitani, mutta sen jälkän ajan meillä oli ihan hauskaa :)
Sain ylästeella 2 kertaa jälki-istuntoa. ensimmäinen niistä oli hyvin ansaittu, syynä jatkuva myöhästely aamutunneilta. Vanhempien olisi pitänyt puuttua nukkumaanmenoaikoihini. Toinen kerta oli toisessa koulussa, en mennyt välitunnilla ulos koska oli kylmä. Myöhemmin sielläkin siirryttiin 5 minuutin välitunteihin eikä ollut enää pakko mennä ulos.
En ollut koskaan jälkkärissä, mutta yhden kerran puhuttelussa. Opettaja, joka mieheksi oli melkoinen dramaqueen, lähti luokasta hetkeksi ja sanoi, että jos joku on pois omasta pulpetistaan hänen tullessaan takaisin, hän vie ne lapset puhutteluun. No siinä open poissaoloaikana mun takana istunut paras kaverini pyysi apua matikan tehtävässä. Menin toki auttamaan ja eikö opettaja just silloin tullut takaisin! Meitä lähti semmoinen 6 oppilasta puhutteluun. Ja muistan, miten mua ja yhtä toista tyttöä nauratti koko ajan. Oltiin kumpikin menty auttamaan toista tehtävissä. Ja saatiin siitä huudot.
Myöhästelyjen takia. Jos myöhästyi 5 x, sai tunnin jälki-istuntoa.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan mistään.
Minä jouduin jälki-istuntoon siksi, että piirsin kahdella peräkkäisellä kuvistunnilla identtiset kuvat mutta väritin ne täysin toisistaan poikkeavilla väreillä. En tiedä kumpi noista oli syy jälki-istuntoon.
Olin koulukiusattu, todella väkivaltaisestikin välillä (potkimista, hiusten repimistä, kaatamista ym.). Kun yritin joskus puolustautua yksin useita vastaan, jouduin itse jälki-istuntoon eikä ainoastaan kerran vaan ainakin 3 - 4 kertaa. Tietenkään kiusaajat eivät joutuneet: he "todistivat" toistensa puolesta. Ja kyllä vaan, se ei ole unohtunut vieläkään. Epäoikeudenmukaisuus saa minut vieläkin raivostumaan!
Kemian tunnilla sekottettiin ihan eri seoksia kuin ohjeessa ja sen seurauksena verho syttyi palamaan. Sen jälkeen ikuinen porttikielto kemian luokan labraan. Tuli kyllä sellanen seos että ihmettelen että saatiin kaikkia noita aineita edes käyttää. 2 h jälki-istuntoa
Kotitaloudessa laitettiin opettajan leivokseen sisälle maustepommi chiliä yms. 2 tuntia jälki-istuntoa
Meidän luokan pojat kiusasi yhtä hiljaista tyttöä niin tungettiin poikien kengät täyteen koiran paskaa ja sanottiin tytölle että jos vielä kiusaa ni tuu vaan sanomaan. 2h jälkkää ja puhettelu vanhempien kanssa.
Ainoa jälki-istuntoni oli kollektiivinen jälki-istunto. Osa luokasta oli käyttäytynyt sopimattomasti, josta istunto tuli koko luokalle. Tässä oli vielä eriskummallista, että opettaja päästi oppilaita jälki-istunnosta pois hajautetusti, eivätkä ne ensin päässeet edes olleet viattomia tapahtumiin.
Tapaus söi uskoni opettajaan ja hänen käsitykseensä oikeudenmukaisuudesta.
Kerran mä jouduin jälkkään koska vedin turpiin yhtä mun luokkalaista joka oli koko ajan open pöydällä ja kerto sille kaikesta.
Kerran mä jouduin jälkkään koska vedin turpiin yhtä mun luokkalaista joka oli koko ajan open pöydällä ja kerto sille kaikesta.
Seiskaluokalla lintsasin yhdeltä musiikintunnilta.
Koulualueelta poistuminen välitunnilla, kepposten tekeminen... joitain kertoja myös syyttömänä.
Lintsaus, koulun alueelta poistuminen (kauppaan välitunnilla), tupakointi, opettajalle haistattelu, nuo nyt ainakin.
Arvatkaapa koulutus ja amnatti nyt 40+ ikäisenä.
Lintsasin yli 100 tuntia yhden lukukauden aikana. Ei kokonaisia päiviä vain esim. iltapäivätunnit ruokailun jälkeen. Ei huvittanut mennä tunneille.
Iskin kiusaajaa maahan välkällä ja siitä tappelusta tuli jälkkäriä, eipä haitannut minua, se tyyppi ei sen löylyn jälkeen enää kiusannut.
Opettajan mielenterveysongelmien.
Vaihtoi sitten koulua ja kaupunkia, kun tuli valituksia. Laitettiin myöhemmin pois viralta.
dominoin liikaa luokassa ja käskytin opettajaa.
karkasin ikkunasta kun jouduin siitä jälki-istuntoon
Tupakkia polttelin, tunnilla olin liian äänekäs, näsäviisastelin opettajille, lähdin pari kertaa koulusta liian aikaisin. Kerran köksäntunnilla pistin reppuuni 2 pullaa. En muista kaikkia enää, kun aika usein siellä istuin. Kerran oli "tienattuna" 3,5h, mutta ope päästi pois jo 3h kohdalla. Ihan kunnon ihminen minusta kuitenkin tuli.
En muistanut Tanskan salmia.