Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaava mummo, onko kielletty?

Vierailija
17.05.2018 |

Olen mummo ja tykkään näyttää huolitellulta. Pidän rakennekynsiä ranskalaisilla, värjäytän hiuksiani säännöllisesti, meikkaan jne.
Suku huomauttelee milloin mitenkin. Jopa lapsenlapseni. Nyt kun on aikaa ja rahaa miksi en saisi, siksikö kun olen jo mummo.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakennekynnet ranskalaisilla". Huhhuh.

Oletko mahdollisesti hampurilaisravintolassa tai nakkikioskilla töissä? Ranuja kynsien alla?

Vierailija
22/28 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkeen pitää kysyä aina muiden mielipide ja lupa? Niin kauan kun ne tekemiset ei muita vahingoita niin tehkää ihan niin kuin itse haluatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laissa  kielletty, en nyt muista pykälää, mutta kyllä siitä asetukset on. Lakia on tietenkin jouduttu säännöllisin väliajoin parantelemaan juuri uusien villitysten kuten rakennekynsien yms. takia, joita viime vuosisadan lainlaatijat eivät osanneet ottaa huomioon. 

Sakkoa ja enimmillään 3 kk. vankeutta, riippuu tietenkin pakkelin määrästä. Värittömästä huulikiillosta ja aavistuksesta hajuvettä voi ensikertalainen selvitä varoituksella.

Vierailija
24/28 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamista ei ole tietääkseni kielletty keneltäkään.

Vierailija
25/28 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rakennekynnet ranskalaisilla". Huhhuh.

Oletko mahdollisesti hampurilaisravintolassa tai nakkikioskilla töissä? Ranuja kynsien alla?

😂🍟

Vierailija
26/28 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On laissa  kielletty, en nyt muista pykälää, mutta kyllä siitä asetukset on. Lakia on tietenkin jouduttu säännöllisin väliajoin parantelemaan juuri uusien villitysten kuten rakennekynsien yms. takia, joita viime vuosisadan lainlaatijat eivät osanneet ottaa huomioon. 

Sakkoa ja enimmillään 3 kk. vankeutta, riippuu tietenkin pakkelin määrästä. Värittömästä huulikiillosta ja aavistuksesta hajuvettä voi ensikertalainen selvitä varoituksella.

Finlexistä voi tarkistaa. Mutta ensin kannattaa syödä pois ne ranskalaiset rakennekynsistä. Muistelen, että on olemassa jokin asetus, missä paneuduttiin juuri niihin liittyvään problematiikkaan. Rakennekynnet ranuilla on ehdottoman vankeuden paikka.

Vierailija
27/28 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollega hyvä, olethan huomannut että sote-uudistukseen liittyvässä lainsäädännössä otetaan kantaa myös meikkaaviin mummoihin? Perustuslakivaliokunnassa on parhaillaan käsittelyssä lakiehdotus, mihin liittyy esiselvitys mummouden ja meikin vahvuuden mittareista.

Vierailija
28/28 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikannut 12 vuotiaasta asti, nyt 67 ja jatkan edelleen. Ei ole tullut mieleenikään lopettaa. Olen saanut kehuja hoidetusta ulkonäöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi