Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiiohoi puhelinmyyjänä työskentelevät tai työskennelleet !

Vierailija
17.05.2018 |

Olen päättänyt alkaa puhelinmyyjäksi koska en kestä tätä minun työttömyyttä enää. Voitteko suositella minulle hyviä puhelinmyyntifirmoja, jotka maksavat palkat ajallaan ja homma toimii muutenniin? Entä onko jotain semmoisia firmoja olemassa johon minun ei kannattaisi misään nimessä hakea? En ole aiemmin koskaan ollut puhelinmyyjänä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei ole puhelinmyyjäksi.  Vaatii miellyttävän äänen, oikean asenteen, kylmähermoisuutta ja ymmärrystä. Itse olen esimiehenä yrityksessä, jossa on myös muutama myyjä. Palkka on pohja+ provisio.  Ja hyvä työterveyshuolto ja hammashuolto.

Puhelinmyynneissäkin on on se, että tasaisia kuukausia ei ole. Ja tässä korostuu se, että mitä myydään ja kenelle.

Rohkesti hakemaan puhelinmyyjöksi jos tuntuu et sinusta on siihen.  Kiva ettet vaan jää paikalle junnaamaan,

Vierailija
22/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos eka kaupunki missä olet, vähän vaikea muuten suositella/neuvoa. Valtakunnallisissa firmoista sen verran voin suositella että Enia ja Dna kyllä kannattaa, siellä maksetaan ihan oikeaa palkkaa ja jos osaa myydä niin se palkka on tosi hyvä. Älä mene myymään lehtiä tai jotain älyttömiä turhuuksia.

Keravalla olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsasti kun katsoin niin Keravallahan näyttää olevan Suoramarkkinointi Mega!:) olin Oulun toimipisteellä joskus ja tykkäsin tosi tosi paljon! Ei tarvitse koko ajan myydä samaa tuotetta, päivän päätteeksi näkee sentilleen paljonko olet tienannut sinä päivänä ja palkka tulee kahdesti kuussa. :) ja minulle tuli ainakin ajoissa aina, myös lomarahat maksettiin oikein. Eniten tykkäsin siitä vaihtuvuudesta, ettei koko ajan tarvitse samaa tuotetta myydä.

Vierailija
24/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene mieluummin vaikka siivoojaksi, yleensä parempi palkka kuin puhelinmyyjällä eikä sen palkan tähden tarvitse menettää ääntään, mielenterveyttään ja yöuniaan.

Ja puhelinmyyntifirmoissahan palkat maksetaan puhelinmyyjien tuloksesta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että jos sun joskus pitää ottaa vapaata, joudut korvaamaan sen istumalla toimistossa ilta-kasiin asti ja yrittämällä myydä niin penteleesti, palkatonta vapaata ei varsinaisesti tunneta. Jos sairastut, on sun vika että koko tiimi joutuu tekemään myyntejä veren maku suussa jotta tulos pysyy samana. Jos tulee päiviä ettei myynti suju, voit olla varma että tiimiesimies on kimpussa hyvin äkkiä, ja jos niitä päiviä jatkuu viikon putkeen niin lennät firmasta kuin leppäkeihäs.

Lisäksi joudut yleensä istumaan avokonttorissa, ja ne muka melulta suojaavat kuulokkeet ei todellakaan peitä muiden myyjien kälätystä. Parasta on jos sulla on jatkuvasti jotain esinettä naputtava neurootikko vieruskaverina kuten mulla oli, ja sun rooli on olla sen lapsenpiikana ja tsempata sitä eteenpäin.

Myyntiaikaa syö tehokkaasti kaikenlaiset palaverit, tsemppausaamut, huonot listat ja ohjelmistoviat, ja silti sun odotetaan tekevän sama tulos kuin muinakin päivinä.

Kouluttajaksi ja tiimiesimiehiksi pääsee ne k*sipäät jotka kauimmin jaksaa tuota hullunmyllyä, mitään esimiestaitoja ei todellakaan opeteta.

Ei koskaan enää.

Minusta puhelinmyyntityö oli ihan ok. Varmasti voittaisi siivoomisen.

Niin mutta eikös siivoojaksi tarvitse nykyään alan koulutuksen ? Tarvitsen töitä nyt heti, ei ole aikaa käydä koulutusta joka kestää ties monta vuotta ..

Vierailija
25/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiohoi! Ryhdy ennemmin merimieheksi! Matruusina on mahtavaa kiipeillä mastoissa!

Vierailija
26/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enia

DNA

Prime Sales

SM-Mega

Siinäpä ne joissa palkat maksetaan ja joissa on tuotteet mitä pystyy myymään.

Voisin lisäksi tehdä varmaan 10 yrityksen listan joihin ei kannata mennä.

Vierailija
27/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene mieluummin vaikka siivoojaksi, yleensä parempi palkka kuin puhelinmyyjällä eikä sen palkan tähden tarvitse menettää ääntään, mielenterveyttään ja yöuniaan.

Ja puhelinmyyntifirmoissahan palkat maksetaan puhelinmyyjien tuloksesta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että jos sun joskus pitää ottaa vapaata, joudut korvaamaan sen istumalla toimistossa ilta-kasiin asti ja yrittämällä myydä niin penteleesti, palkatonta vapaata ei varsinaisesti tunneta. Jos sairastut, on sun vika että koko tiimi joutuu tekemään myyntejä veren maku suussa jotta tulos pysyy samana. Jos tulee päiviä ettei myynti suju, voit olla varma että tiimiesimies on kimpussa hyvin äkkiä, ja jos niitä päiviä jatkuu viikon putkeen niin lennät firmasta kuin leppäkeihäs.

Lisäksi joudut yleensä istumaan avokonttorissa, ja ne muka melulta suojaavat kuulokkeet ei todellakaan peitä muiden myyjien kälätystä. Parasta on jos sulla on jatkuvasti jotain esinettä naputtava neurootikko vieruskaverina kuten mulla oli, ja sun rooli on olla sen lapsenpiikana ja tsempata sitä eteenpäin.

Myyntiaikaa syö tehokkaasti kaikenlaiset palaverit, tsemppausaamut, huonot listat ja ohjelmistoviat, ja silti sun odotetaan tekevän sama tulos kuin muinakin päivinä.

Kouluttajaksi ja tiimiesimiehiksi pääsee ne k*sipäät jotka kauimmin jaksaa tuota hullunmyllyä, mitään esimiestaitoja ei todellakaan opeteta.

Ei koskaan enää.

Ei siivoojaksi vaan mennä valitettavasti, kokemusta ainakin vaaditaan ja mielellään koulutustakin.

Vierailija
28/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniassa on se "huono" puoli, että teho pitää olla aina yli 1, muuten lentää ulos. Laadunvalvonta on todella todella tarkkaa, varmaan missään muussa yhtiössä ei ole niin pilkuntarkkaa se valvonta. Mutta, palkka on hyvä.. toisaalta, toimistopäälliköt on aika v*ttumaisia yleensä ja nostavat ihan järjetöntä palkkaa siellä puhumattakaan aluepäälliköistä. Paineet oli siellä kyllä melko kovat välillä.

Vierailija
29/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjänä kannattaa olla ainakin muutama kuukausi. Auttaa kovasti hakiessa seuraavaa mieleistä hommaa!

Vierailija
30/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin avokonttorissa ja parin kuution päässä istui sellainen työkaveri, joka oli totaalisen krpiintynyt työhönsä ja firmaan. Soitteli aina nokkahuilua. :D Terkkuja tutuille!

Vierailija
31/31 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siivoojaksi vaan mennä valitettavasti, kokemusta ainakin vaaditaan ja mielellään koulutustakin.

En tiedä pikkupaikkakunnista, mutta kyllä Tampereella ainakin siivoojaksi voi ihan vaan lähestulkoon marssia lafkaan sisälle. Minä ja todella moni kaverini lukion jälkeen ponnistettu työelämään siivouksen kautta. Täällä on siivousfirmojakin ihan älyttömästi, että siitä vaan valitsemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä