Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mp miehen teosta?

Vierailija
17.05.2018 |

En jaksa stooria kirjottaa mut lyhyesti: Ollaan oltu miehen kanssa useampi vuosi yhdessä, meillä lapsi. Koskaan en ole saanut äitienpäivä-, syntymäpäivälahjaksi tai muullonkaan mitään oikeasti hyvää. Aina kyllä lupaa kaikkea ihanaa mm.hierontaa,koruja, kampaamolahjakorttia tms mutta loppupeleissä: ei olekkaan rahaa tai saat ensivuonna sittenkin. Kallein lahja tähän mennessä ollut varmaan 20e arvioinen ja paras lahja tähän mennessä yksi pyyhe.
Minä olen ostanut miehelle kalliita ja TARPEELLISIA lahjoja. Entiedä miksi ostan sille vaikkei se osta minulle.
Noh miehen siskolla oli syntymäpäivät pariviikkoa sitten, ei edes täyttänyt pyöreitä tms. Niin osti tälle yli 100e lahjan ja kertoi siitä vasta nyt. Kun kysyin tähän syytä, mies vastasi että hänen sisko on halunnut sitä lahjaa kauan ja sanoi että " ai enkö mä kertonut, mä muistelin niin, noh kuitenkin"

Mitä vitt*a🤨

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on moukka. Jssap.

Vierailija
2/6 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislapsi vinkuu lahjoja itselleen, osa miljoona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea tässä oli se että miksi mies ostaa siskolleen kalliimpia ja parempia lahjoja kuin omalle naiselleen.

Mies ei rakasta vaan on loukussa suhteessa eikä uskalla lähteä.

Vierailija
4/6 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin kyllä todella vihainen. Kuulostaako siltä että et ole miehellesi kovin tärkeä..

Vierailija
5/6 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa ostamasta lahjoja ja totea ihmettelyyn, saat ensi vuonna sitten...

Vierailija
6/6 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignoraat jatkossa kaikki päivät, jolloin miestä pitäisi jotenkin muistaa. Kakut jää leipomatta ja lahjat kauppaan. Jos kysyy, niin sanot ettei ollut rahaa ja ensi vuonna sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä