Naiset! Minkä takia ette aja BMW-merkkisellä autolla?
Kommentit (59)
Ei ole ylipieniä munia, joita pitäisi implantilla jatkaa...
Miksi ajella paskalla kun on tarpeeksi munaa ilmankin, vaikka ilman munaa... :D Mersu sen olla pitää!
Voisin ajaakin jos olis auto, mutta eipä ole ollut kohta 15:n vuoteen.
Audi on parempi, mutta itse en tahdo autoa ollenkaan. Syy: Polkupyörä, julkinen liikenne, taksi ja henkilökohtainen autonkuljettaja mies.
Hyvä kysymys. BMW kuitenkin on vähän akkojen auto.
Vierailija kirjoitti:
Audi on parempi, mutta itse en tahdo autoa ollenkaan. Syy: Polkupyörä, julkinen liikenne, taksi ja henkilökohtainen autonkuljettaja mies.
Sanon sinulle yhden asian: Audissa on neljä nollaa ja viides nolla on ratin takana. Lisäksi useimmat Audit ovat etuvetoisia paskoja.
Koska oon nuori, 24v. Ostan eka kämpän. Sit myöhemmin ostan pienen auton esim. jonkun alle 15 000e maksavan.
Ei ole tarvetta kikkelinjatkeelle.
Koska en halua leimautua juntiksi amistyypiksi.
Tuppikullit ajelee vanhalla, velkaisella baijerilaisella paskaraudalla lippis väärinpäin päässä.
En luota yhteenkään saksalaiseen merkkiin. Ylihintaisia laatuunsa nähden. Terveisin entinen upouutena ostetun volkswagenin omistaja. Sen verran tarkennan, että ehkä saksalaisista mersun kelpuuttaisin, jos mies saa ylipuhuttua.
Ei ole rahaa ostaa ja autoa varten en lainaa ota.
erilaisia merkkiautoja on niin paljon ettei ole tarvetta takertua yhdeen merkkiin.
Minulla ei ole mitään tarvetta pinnalliseen hienosteluun eikä älyttömään tuhlailuun. Henkilöautot ovat yliarvostettuja. Fiksut asuvat kaupungissa.
Rakkaudella
Sinkkunainen
Eipä yllättänyt, että naisten perustelut olivat lähinnä en tarvitse kikkelinjatketta -osastoa. Useimmat naiset kun eivät autoista mitään tiedä, niin vaikeahan se on silloin kovin järkevästi mielipidettään perustella. :)
Bemarilla nyt on vaan vähän kyseenalainen, huono habitus. Pyrkyreiden ja minäminämiesten auto (joo poikkeuksia on mut se fiilis se fiilis..)
Koska mulla on Mersu!