Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku Kardashian-fani kertoa mikä siinä perheessä kiinnostaa?!

Kardashianit on tylsin reality ikinä :(
17.05.2018 |

Olen itse realityjen suurkuluttaja ja oikea "tositv"narkkari, mutta noi Kardashianit ei iske yhtään. Katson laidasta laitaan suomalaisista jenkkirealityihin, kilpailuista ja hääohjelmista lifestyle-sarjoihin. Suosikkini on muunmuassa juuri kaikki housewifet ym. Nyt yritin alkaa katsomaan Kardashianeja, ja vmp!!! Karseen teennäinen puhetyyli kaikilla, henkilöt on tylsiä eikä heille tapahdu mitään. He istuvat sohvan nurkassa ja rämppäävät somessa, itkevät somearvosteluja ja nettiin vuotaneita selluliittikuvia..wtf?! Boooooring!

Voisiko sarjan fanit kertoa mikä näissä persoonattomissa, narisevalla äänellä puhuvissa ja överisti leikellyissä naisissa kiinnostaa? :D

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan tätä julkisuutta vielä kestää?

Osaatteko ennakoida tarinankaarta?

Tarina jatkuu seuraavasti.

Kardashianien perseet laajenevat vuosi vuodelta, kunnes lanseerataan kardashian rattaat, kottikärryn tapaiset perän kannattimet, joita lukuisat musaihoiset matalajalkaiset (sitäkin isompi elimiset) toyboyt työntävät aisoista kardashianien ahterien levätessä kullalla päällystetyissä telineissa.

Huulet muuttuvat myös vuosi vuodelta suuremmiksi ja pulleammiksi, kunnes niihin ruiskutetaan päivittäin litra valaan rasvaa eli traania (traani on valaan rasvaa. Ainoita asioita joita opin koulussa :-)

Vanhin perheestä, joka ei saa enää tyydytystä pienistä elimistä perseensä valtavien ulottuvuuksien vuoksi, menee naimisiin lemmikkiaasinsa kanssa ja vuotaa sessionsa julkiseen levitykseen.

Suomalaiset kardashian fanit seuraavat idoleiaan parhaansa mukaan, käyttäen voimariinia, alushousuihinsa asennettuja tyynyjä ja paremman puutteessa etsivät seurustelukumppaneikseen

hyvin ruskettuneita, sillä karrelle palaneita maassamme on vielä melko vähän.

Vierailija
62/89 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan fani ilmoita itseään ja avaa tätä suosioasiaa? Pakkohan niitä faneja on olla kun sarja pyörii suomessakin ilmeisesti vuodesta toiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuks niiden muoviset äänet nenäleikkauksista, vai miten on mahdollista että ne kaikki puhuu kuin paris hilton?

Vierailija
64/89 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti se kun joka jaksossa oli joku väkisin väännetty opetus. Aina jokin kokemus ja sen jälkeen todettiin että nyt opittiin jotain uutta ja pitää ottaa muut huomioon ja blaa blaa blaa.

Vierailija
65/89 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan fani ilmoita itseään ja avaa tätä suosioasiaa? Pakkohan niitä faneja on olla kun sarja pyörii suomessakin ilmeisesti vuodesta toiseen?

Kysy niiltä suomalaisilta sometyypeiltä jotka leikkelee itsensä Laardashiaanien näköisiksi, ostaa kaikki samat merkkituotteet samoilla logoilla, ostelee Kardashianien ja KylliJennerin meikkejä!

Vierailija
66/89 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan mieluummin Real Housewives-sarjoja. Ne on tuhat kertaa aidompia eikä niiden naisten perässä kulje ihan kokoajan assistentit, meikkaajat jne. Noita Laardiassiaanejahan meikataan monta tuntia sarjan kuvauspäiviä varten.

Vierailija
67/89 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo isä-caitlyn ole tappanut jonkun ajaessaan kännissä? Vai muistanko ihan väärin..

Hattua täytyy kyllä Kimille ja Kylielle nostaa, kun ovat saaneet rakennettua oman imperiuminsa (meikit, pelit jne). Kendallkin tekee töitä, vaikka en hänestä tai hänen kuvista välitä. Kortney ja Khloe taitavat olla niitä freeridereita? Vai oliko Kortneyllä jossain vaiheessa joku vaatemallisto...? Khloesta en ainakaan saa päähän, että olisi tehnyt rahojensa eteen muuta kuin roikkunut siskojensa mukana.

Vierailija
68/89 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin ihmettelee miten sitten 80-luvun laardi tai läskipeffasta tullut jokin kauneusihanne.Myös jokin twerkkaus kuitenkin niin alkuasukas toimintaa että ihmetyttää leviäminen länsimaihin.Iso katumuodistakin kuuluisi lähinnä pururadoille eikä katukuvaan noin eurooppalaisesta näkökulmasta.

Vierailija
69/89 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tuo isä-caitlyn ole tappanut jonkun ajaessaan kännissä? Vai muistanko ihan väärin..

Hattua täytyy kyllä Kimille ja Kylielle nostaa, kun ovat saaneet rakennettua oman imperiuminsa (meikit, pelit jne). Kendallkin tekee töitä, vaikka en hänestä tai hänen kuvista välitä. Kortney ja Khloe taitavat olla niitä freeridereita? Vai oliko Kortneyllä jossain vaiheessa joku vaatemallisto...? Khloesta en ainakaan saa päähän, että olisi tehnyt rahojensa eteen muuta kuin roikkunut siskojensa mukana.

Khloellakin on vaatemallisto, sarjassa näytettiin ainakin hänen normaalinkokoisille naisille tarkoitettuja farkkuja. Ja onhan noilla oma vaateputiikkiketjukin vai myikö ne sen pois?

Vierailija
70/89 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hienosti ovat brändänneet itsensä ja luoneet imperiumin. Ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Enkä kyllä ihmettele, kyllähän toi elämä on oikeaa unelmaa kaikille ”instagram-pissiksille” ja kyllä tällainen täti-ihminenkin tykkää sarjaa katsella. Minusta he ovat pohjimmiltaan ihan sympaattisia ihmisiä. Onneksi teidän ei ole pakko seurata heidän elämää jos ette halua. Haters gonna hate.

Vierailija
71/89 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Mutta eihän se nyt mitään, pikkujuttu. Kaveri sentään vaihtoi sukupuoltaan! Sehän nyt on paljon merkittävämpää. /sarkasmi

Vierailija
72/89 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tätä te fanitatte?

Vierailija
73/89 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heillä on kaikkea sitä mitä mulla ei ole koskaan ollut ja juuri tuollaisesta olen aina unelmoinut. Iso rakastava perhe (omat vanhempani eronneet enkä ole läheinen kummankaan kanssa, kumpikaan ei ole koskaan kertonut esim rakastavansa mua). Kardashianeilla on rahaa kuin roskaa, miljoonat ihmiset fanittavat ja seuraavat heidän elämäänsä. No, on mulla yks fani Instassa, on kai sekin jotain?

Vierailija
74/89 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että aijon myls tulla kuuluisaksi, ja tunnetuksi. Ja tykkään muodista, ja siisteistä ja cooleista tyypeistä myöskin.

Vierailija
75/89 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä etnistä ryhmää nämä edustaa, kun ovat niin tummapiirteisiä? Vai onko sekin pelkkää meikkiä?

Armenialaisia. Sukunimen se pitäisi jo kertoa.

Vierailija
76/89 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khloen avomies jäi kiinni pettämisestä juuri ennenkuin Khloe synnytti heidän tyttären!

Noitahan sanotaan Kardashianien mustiksi leskiksi, kaikille miehille käy ikävästi jotka seurustelee tai menee naimisiin heidän kanssaan :D

Scott sanoi lähinnä vitsinä, mutta pitäähän se paikkansa.

Vierailija
77/89 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka fani ilmoittautuu.

(en mä kuitenkaan fanita, että kaikki jaksot katsoisin tai edes instassa seuraisin yms. Lehdistä luen jutut, jos on aikaa... en etsi juttuja heistä)

Kardassianit on mulle saippuaa. En katsele juurikaan muita realityjä (okei, Tanssin superäidit!) tai saippuasarjoja.

Onhan se sarja mennyt enemmän sellaiseen suuntaan, etteivät enää mitään anna itsestään. Lähinnä sitä vellomista sohvilla tai jättimäisten salaattien äärellä. Juurikin tärkeät asiat peitetään faneilta, kuten raskaudet, toista se oli ennen, kun pääsi synnärille mukaan Kimin tynnätessä. ;)

Ovat helpolla tehneet itsestään tuotteen ja sitä ylläpitävät. Amerikkalainen unelma parhaimmillaan. Silti samalla ovat kuten mikä tahansa perhe. Etenkin sisarusten hyvät välit ovat piristävä juttu. Harvoin tuollaisessa katraassa ollaan niin tiiviisti yhdessä ja jutellaan oikeistakin asioista keskenään. Tai sitten muhun on purrut illuusio täysin.

Vierailija
78/89 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksivideo oli jonkun siihen aikaan tunnetun tyypin kanssa > kiinnostaa enemmän kuin jonkun no bodyn. Ja toisaalta, siinä se jutun ärsyttävyys onkin, ettei tuolle super julkisuudelle alunperin edes ole kunnon syytä. Ei kellään perheenjäsenellä mitään "talenttia". Edes hehkutettu ulkonäkö ei ole aitoa, eikä haastatteluissa joita näkee voi kuin ihmetellä tyhmyyttä ja persoonattomuutta... Tai onhan perheessä yksi taito; manageri mamman markkinointitaidot...

Vierailija
79/89 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka fani ilmoittautuu.

(en mä kuitenkaan fanita, että kaikki jaksot katsoisin tai edes instassa seuraisin yms. Lehdistä luen jutut, jos on aikaa... en etsi juttuja heistä)

Kardassianit on mulle saippuaa. En katsele juurikaan muita realityjä (okei, Tanssin superäidit!) tai saippuasarjoja.

Onhan se sarja mennyt enemmän sellaiseen suuntaan, etteivät enää mitään anna itsestään. Lähinnä sitä vellomista sohvilla tai jättimäisten salaattien äärellä. Juurikin tärkeät asiat peitetään faneilta, kuten raskaudet, toista se oli ennen, kun pääsi synnärille mukaan Kimin tynnätessä. ;)

Ovat helpolla tehneet itsestään tuotteen ja sitä ylläpitävät. Amerikkalainen unelma parhaimmillaan. Silti samalla ovat kuten mikä tahansa perhe. Etenkin sisarusten hyvät välit ovat piristävä juttu. Harvoin tuollaisessa katraassa ollaan niin tiiviisti yhdessä ja jutellaan oikeistakin asioista keskenään. Tai sitten muhun on purrut illuusio täysin.

Mä olin eka, tiedoksi vain.

Vierailija
80/89 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin takapuoli.