Miksi Outi Alanen on syrjäytetty näyttelemisestä?
Suomessa on pienet piirit monella alalla. Omia polkujaan kulkeva yksilö saattaa joutua syrjäytetyksi, vaikka olisi paras omalla alallaan. En väitä että Outi Alanen olisi paras, mutta näin voi käydä.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän opiskeli toisenkin ammatin, kuten monilla taiteilijoilla nykypäivänä on.
NO OLI PAKKO, kun ei saanut näyttelijän töitä!! tajua jo !! Mut miksi ei saanut näyttelijän töitä, tästä on nyt kyse.
On aivan mahdoton ihminen ilmeisesti. Siksi.
Ihan siisti kotihan sillä on ja soittaa kaunista musiikkia fb:ssaan. Kävin katsomassa.
Mikä ihmeen vihakampanja ja ajojahti tämä taas on?
Ihan on Victoria Beckhamin näkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on Victoria Beckhamin näkoinen.
a) Mielestäni ei.
b) Onko se hyvä vai huono asia?
t. OOLOFI-38
Epävakaa. Pyllisti paljaalla takapuolella julkisella paikalla, en muista mitä vastaan oli protestoivinaan. Olikohan paikka eduskuntatalon edessä? Televisiossa näytettiin tuo "uroteko". Teinin asteelle jäänyt.
Mikähän diagnoosi tällä leidillä on? Täysin pimee
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju jo, mutta Outi Alasella ei kyllä ole kaikki kohdallaan mielenterveydessä, jos olette nähneet hänen lukuisia videoita fasebookissa, kuvaa vaan itseään kaikenlaisissa ilmeissä ja on välillä ihan humalassa.
Ei välttämättä ole humalassa. Joillakin (myös minulla) vakava mielen järkkyminen ja sairauden puhkeaminen näkyvät tolkuttomana käytöksenä.
Minulle kävi niin, että muutama vuosi sitten kommentoin negatiivisesti jotain älytöntä Alasen FB -julkaisua. Kommentoin aina omana itsenäni. Alanen menetti malttinsa ja ei mennyt kuin pari päivää, niin tuttu asianajaja -kollega soitti minulle, että Alanen oli ottanut yhteyttä ja kertonut FB-kommentistani.... Totesin, että ok, sillä sekaisin Alanen on, mutta ei minulla ole tarvetta häntä tämän enempää kommentoida.
Kyse ei ollut siitä, että olisin käyttäytynyt jotenkin väärin kommentissani, vaan siitä, että en halunnut asettaa kollegaa hankalaan asemaan. Ihan älytön homma. Tämän sanoinkin kollegalle.
Varmaan, jos Alanen lukee palstaa ja edelleen on kyseisen kollegan kanssa tekemisissä, puhelin pirahtaa viimeistään ensi viikolla. Soikoon. Tässä viestissäni ei ole mitään totuudenvastaista.
asianajaja, N54
Rappioalkoholistit on ihan itse syrjäyttäneet itsensä. Kuten eräät väkivaltaiset ja epävakaat eroisät on itse vieraannuttaneet omat lapsensa.