Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani jätti tyttöystävänsä toisen takia

Vierailija
17.05.2018 |

Ei hän kertonut itse, se selvisi minulle. Hän seurusteli yli neljä vuotta tyttöystävänsä kanssa. Pidin tytöstä kovasti. Ovat siis 20-vuotiaita ja ehtivät asua yhdessä. Poikani aloitti opinnot korkeakoulussa ja tämä uusi tyttö on samalta luokalta. Puolen vuoden päästä opintojen alkamisesta poikani tullessa käymään kysyin missä Riina on (nimi muutettu) ja hän kertoi, että he ovat eronneet. Minua vähän suretti koska olin tullut Riinan kanssa toimeen aina. Sitten viikon päästä poika tuo mukaansa Annin ja esittelee hänet tyttöystäväkseen. Poika näytti hyvin hermostuneelta ja vältteli katsettani kahvipöydässä. Anni ei näyttänyt yhtään hermostuneelta vaan oli innokas keskustelija eli tuntuu että tulemme toimeen. Vaikkei asia minulle kuulunut pohdiskelin pitkään ja sitten soitinkin entiselle tyttöystävälle. Hän kertoi vähän itkuisena, että poikani oli pettänyt ja oli itsekin saanut selville ystävän kautta, että poikani petti juuri tämän Annin kanssa ja sen jälkeen jättänyt hänet. Mietin että kysyisinkö pojalta suoraan. Yleensähän selitellään, että jos suhteessa menee huonosti niin petetään ja niin edelleen, mutta en olisi uskonut pojastani sellaista ja mikään ei oikeuta pettämiseen. Minua surettaa Riinan puolesta.

Mitä mieltä te olisitte, jos lapsenne tekisi tuollaista?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu. Ei kuulu sinulle. Ylitit jo mielestäni rajan kysymällä erosta entiseltä tyttöystävältä.

Nuoria ovat, ero tuli, uusi tyttöystävä tuli ja niillä mennään.  

Vierailija
2/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä törkeä, kun puutut toisten asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet empaattinen ja ilmeisesti Aidosti pidit siitä ihmisestä. Ei siinä mitään väärää ole. Mutta. Olisit ensin kysynyt pojaltasi.. ymmärrettävää että voi olla vaikeaa, ja että sinua surettaa moinen.

Toisaalta, ajattelisit näin, mitä poikasi voisi oppia jos kysyisit suoraan ja sanoisit mielipiteesi, että pettäminen on väärin?

Ainakin enemmän ...

Vierailija
4/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kuuluu sinulle syystä, että ___?

Vierailija
5/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet empaattinen ja ilmeisesti Aidosti pidit siitä ihmisestä. Ei siinä mitään väärää ole. Mutta. Olisit ensin kysynyt pojaltasi.. ymmärrettävää että voi olla vaikeaa, ja että sinua surettaa moinen.

Toisaalta, ajattelisit näin, mitä poikasi voisi oppia jos kysyisit suoraan ja sanoisit mielipiteesi, että pettäminen on väärin?

Ainakin enemmän ...

Nuoret ei suhtaudu pettämiseen enää yhtä tiukasti kuin te kansakoulunaikoihin syntyneet.

Vierailija
6/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee valintansa. Vaikka kasvattaisi opettamaan lapsensa olemaan uskollinen kumppanilleen tunteet voivat silti viedä mennessään. Valitettavasti asialle ei voi mitään. Toivottavasti Riina löytää itselleen sen joka ei häntä petä ja jätä. Kaikkia ei vain ole luotu yhteen. Elämä ei kulje ohi opettamatta kenenkään kohdalla. Riinan valitettavasti piti oppia ettei poikasi ollut hänelle se oikea. Mutta olet kyllä ihana kun ajattelet Riinaa. Loppupeleissä poikasi on aikuinen ja tekee itse ratkaisunsa. Puhuttelu ei auta eikä sitä kannata tehdä. Ellei hän itse avaudu asiasta voit vain kysyä miksi hän petti. Kuitenkin olisi helpompi kaikille suhteissa oleville sanoa että haluaa erota jos on pettänyt tai on ihastunut toiseen mutta tunteet vie mukanaan eikä silloin mieti. Mutta jokaisella on oikeus omiin tunteisiin ( ei mitään antskubantsku shaibaa) vaan oikeasti. Kyllä ajan kanssa poikasi rauhoittuu ja asettuu aloilleen jonkun naisen kanssa tai jatkaa ikänsä tuota touhua. Hän on vielä nuori mutta silti aikuinen. Kukaan ei voi kantaa vastuuta hänen teoistaan kuin hän itse.

Vierailija
7/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise jo se napanuora.

Vierailija
8/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt vaan siitä kasvatuksesi tuloksesta.

Vierailija
9/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, soitit oikeasti sille tytölle ja kysyit eron syytä? Korkeintaan omalta pojalta olisit voinut kysyä, mutta miksi häneltäkään, asiahan ei sinulle kuulu... Toivottavasti toivut tästä elämää suuremmasta tragediasta ja annat nuorille mahdollisuuden ilman kyräilyä ja utskaamista.

Vierailija
10/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisimmä kysyny että täälläkö opit että toista petetään perhanan kloppi!

Vierailija
11/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nuoretkin reagoi vahvasti. Iästä ei ole kiinni vaan ihmisestä itsestään. Typerää tuollainen yleistäminen iän takia.

Vierailija
12/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun oöisi pitänyt kysyä pojaltasi. Toimit epälojaalisti.

Kokisin tuon jonkinlaisena petokseena :(

Vierailija
13/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheessä tulee muutoksia joita mietit -> sekaannut toisten asioihin...

Vierailija
14/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama teksti on ollut aikaisemminkin? Otsikko on ainakin tuttu.

Vierailija
15/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vartenhan juuri seurustellaan, että nähdään sovitaanko toisillemme.

Nykyisin tuntuu olevan kauhea kiire avo-tai avioliittoon ja kohta ero edessä.

Ei makteta tutustua toiseen kunnolla.

Itse seurustellut jo 13vuotta, ja tämä sopii meille molemmille 😀

Vierailija
16/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt kuulut asiat yhden osapuolen lasien läpi katsottuna. Asiat harvoin on noin  mustavalkoisia, kun ne kuulee vain yhdenosapuolen kertomana.

Vierailija
17/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ihan ok että kysyit kun tulitte sen entisen kanssa juttuun ja oikeasti välitit. Jos Riina ei olisi halunnut kertoa, niin varmasti hän olisi sen jättänyt tekemättä. Itse ehkä kävisin pojan kanssa keskustelun aiheesta aikuiseen sävyyn. Kehottaisin vastaisuudessa kunnioittamaan kumppaniaan ja kanssa ihmistä paremmin. Jos suhde ei enää maistu, niin erotaan eikä petetä ja jätetä. Vaikka poika onkin aikuinen niin silti kyllä vielä juurikin vain poika jolla on paljon opittavaa.

Vierailija
18/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheessä tulee antaa myös tilaa toiselle kertoa omista asioista soittamatta koko kylää läpi ennen kun puhuu edes asian osaisen kanssa.

Vierailija
19/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vartenhan juuri seurustellaan, että nähdään sovitaanko toisillemme.

Nykyisin tuntuu olevan kauhea kiire avo-tai avioliittoon ja kohta ero edessä.

Ei makteta tutustua toiseen kunnolla.

Itse seurustellut jo 13vuotta, ja tämä sopii meille molemmille 😀

Katsotte vielä muutaman vuoden, sovitteko toisillenne :)

Vierailija
20/44 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nope, ap soitti sille eksälle ja uteli erosta. Mitäs tuo on kuin sekaantumista toisten asioihin. Miettiä saa vapaasti siellä oman kupolin sisällä ihan mitä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän