Poikani jätti tyttöystävänsä toisen takia
Ei hän kertonut itse, se selvisi minulle. Hän seurusteli yli neljä vuotta tyttöystävänsä kanssa. Pidin tytöstä kovasti. Ovat siis 20-vuotiaita ja ehtivät asua yhdessä. Poikani aloitti opinnot korkeakoulussa ja tämä uusi tyttö on samalta luokalta. Puolen vuoden päästä opintojen alkamisesta poikani tullessa käymään kysyin missä Riina on (nimi muutettu) ja hän kertoi, että he ovat eronneet. Minua vähän suretti koska olin tullut Riinan kanssa toimeen aina. Sitten viikon päästä poika tuo mukaansa Annin ja esittelee hänet tyttöystäväkseen. Poika näytti hyvin hermostuneelta ja vältteli katsettani kahvipöydässä. Anni ei näyttänyt yhtään hermostuneelta vaan oli innokas keskustelija eli tuntuu että tulemme toimeen. Vaikkei asia minulle kuulunut pohdiskelin pitkään ja sitten soitinkin entiselle tyttöystävälle. Hän kertoi vähän itkuisena, että poikani oli pettänyt ja oli itsekin saanut selville ystävän kautta, että poikani petti juuri tämän Annin kanssa ja sen jälkeen jättänyt hänet. Mietin että kysyisinkö pojalta suoraan. Yleensähän selitellään, että jos suhteessa menee huonosti niin petetään ja niin edelleen, mutta en olisi uskonut pojastani sellaista ja mikään ei oikeuta pettämiseen. Minua surettaa Riinan puolesta.
Mitä mieltä te olisitte, jos lapsenne tekisi tuollaista?
Kommentit (44)
Poikasi toimi niin kuin suurin osa nuorista naisista käyttäytyy, mutta vain miespuolisena. Oikeus omiin tunteisiin ja rakastajiin jos siltä tuntuu.
Uskokaa nyt jo että uskollisuus, rehellisyys ja aidosti rakastaminen ovat vanhanaikaisi juttuja ja heikkouksia vuonna 2018 kun eletään Tinder aikaa siis lähes kaikkeen suhtaudutaan väliaikaisesti tai ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Poikani kertoi itse. En ehtinyt kysyä, hän kertoi koska aavisti, että minä tiesin. Kyseinen pettäminen on totta ja on pahoillaan siitä, mitä teki Riinalle. Ei mennyt miksikään puhutteluksi tai muuksi, keskustelimme kuin aikuiset. Poika melkein itki. Hän myös kertoi että epäilee pikku hiljaa suhdettaan Anniinkin tai itse suhdetta kuin ei olisi valmis parisuhteeseen ollenkaan. Sanoin että tee kuin parhaaksesi näet ja olisi myös muille rehellinen. Häntä tuntuu sattuvan yhtä paljon kuin Riinaakin. Unohdin mainita että olemme läheisiä. Kasvatin pojan yksin ja lähestulkoon puhumme kaikesta. Hän kertoi, että pelkää olla yksin.
Ap
Aavisti, että tiesit :D Eiköhän tämä Riina pojalle soitellut, että hoitaa asian ettei äiti hänelle soittele ja kysele.
Näillä mammanpojille se irtaantuminen äideistä on vähän haastavaa ja aina pitää olla joku korvike.
Vierailija kirjoitti:
Omat lapseni on sitä mieltä, että ensin käydään koulut ja elätään sitä omaa elämään ja opitaan vähän jotain itsestäkin ennen kun sitoudutaan yhteen ihmiseen.
Opetatko säkin lapsesi pettämään? Miksette opeta niitä lapsianne päättämään edellisen suhteen ennen kuin siirtyy seuraavaan? Kukaan ei pakota olemaan sen ensimmäisen kanssa. Ei tarvitse sitoutua, mutta ei myöskään kusettaa muita ihmisiä.
Omat lapseni on sitä mieltä, että ensin käydään koulut ja elätään sitä omaa elämään ja opitaan vähän jotain itsestäkin ennen kun sitoudutaan yhteen ihmiseen.