Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuori mies hämmillään käsien vapinan johdosta.

Vierailija
17.05.2018 |

Olen ollut jo olen yleisesti ottaen vieläkin terve hyväkuntoinen 21 vuotias nuori mies. Nyt kuitenkin minulla on ollut vajaan viikon itseäni häiritsevää vapinaa joka tuntuu koko kehossa varsinkin jos makoilee esim. sängyssä. Eron huomaa myöa selvästi kun pitää puhelinta yhdellä kädellä, niin se alkaa heilua pikkuisen mitä ei ole aiemmin tapahtunut. Tuntuu myös että tämä värinän rekvenssi seuraa osaksi pulssia. Muutenkin hieman omituinen olo mikä saattaa johtua tietysti pienestä ahdistuksesta joka johtuu näistä oudoista oireista. Tämä ei välttämättä liity tähän mitenkään mutta tuli helmikuussa yhdessä reissussa juotua liikaa. Krapula oli tietysti valtava mutta se oli kuitenkin omituinen ja olo ei ollut normaali moneen viikkoon vaikka perus krapula helpottikin. Minulla oli ehkä hiukan huimausta ja olin normaalia väsyneempi yms., mutta vaikea selittää. Mietin paljon olisiko pitänyt lähteä lääkäriin. Mikä tuntuu hurjalta siihen näheden ettei vastaavanlaisten asioiden takia ole ikinä tarvinnut miettiä mitään vastaavaa. Olo helpotti pikkuhiljaa kuukausien saatossa. Mietin nyt mistä vapina ynnä muut oireet johtuvat ja pitäisikö mennä lääkäriin, en haluaisi puhua oireista sillä oireet kuulostavat niin mitättömiltä kun ne tällä tavalla sanoo enkä haluaisi turhaan huolestuttaa ketään. Minua ahdistaa kuitenkin asia melko paljon=(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö ja/tai masennus.

Vierailija
2/6 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa joko HIV:lta tai Ebolalta. Heti lekuriin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriötä veikkaan. Ei ole harvinaista. Kannattaa mennä lääkäriin. 

Vierailija
4/6 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oireet jatkuu, rohkeasti lääkäriin vain, parempi tarkistaa kuin huolestuttaa itseään! :)

Vierailija
5/6 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvä mies lääkärille! Kuvailemasi oireet eivät kuulosta "mitättömiltä". Onko suvussasi sydämen rytmihäiriötä? Pystytkö puristamaan kätesi nyrkkiin. Onko suvussa diabetestä? Oletko muistanut juoda nyt helteiden aikaan? Mene lääkäriin!

Vierailija
6/6 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Voin lähes varmasti sanoa ettei minulla ole masennusta, mutta tuo paniikkihäiriö lienee ihan mahdollinen. Olen kyllä syönyt juonut ja nukkunu hyvin lähipäivinä. Täytyyne seurailla oloa ja jos oireet pahenevat vielä mennen lääkäriin. Ja jos tälläiset oudot oireet tulevat jä häviävät niin täytynee epäillä tota paniikkihäiriötä vaikka oonkin pitäny itseäni rauhallisena ja tasapainoisena. Jos jollain on vielä jotain hyviä huomioita niin luen vielä palstan viimeistään illalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme