Jennystä Bachelorette!
Kommentit (101)
Nyt veikkaamaan ketä julkkiksia ohjelmaan hakee!
Esko Eerikäinen!?
Varmaan miehiksi valikoidaan tyyliin lääkäreitä ja juristeja. Ei näy putkimiehiä ja maanviljelijöitä ei
Antti Kurhinen on varmaan mukana, ehkä joku muukin TIS-sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Antti Kurhinen on varmaan mukana, ehkä joku muukin TIS-sinkku.
Joo! Poro!
Se Jenny oli ärsyttävä! En ymmärrä tätä vouhotusta siitä. Olen kyllä tyytyväinen, että bachelorette tulee bachelorin sijaan vihdoin! :)
Tosi kiva katsoa minkälaisia miehiä. Naisillekin silmänruokaa ja se miten nuo käyttäytyy?
Jee, onnea Jenniylle seiskajulkisuudesta! ..sitä hän varmaan halusikin!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin veikkaan että Jennylle ei kelpaa perus Reijo Utajärveltä.. Elää jossain prinsessakuvitelmissaan ja hakee rikasta miestä että saisi itse keskittyä somettamiseen, sisustamiseen ja vauvojen tekemiseen
Vai olisiko kuitenkin niin päin, että miehet pelkäävät omillaan toimeen tulevaa, taloudellisesti itsenäistä naista, jollainen Jenny vaikuttaa olevan. Eikä hän ole turhan kranttukaan, olisihan Rouvinenkin kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen todella innoissani! Tykkäsin Jennystä kovasti, silloin kun hän oli Bachelorissa. Mitä sillä on väliä, vaikka on monessa ohjelmassa. Niin ne ovat Pimiät ja Leppilammetkin joka ohjelmassa.. Jenny on oikein virkistävä kasvo. Tämä oli eilisen paras uutinen:) Pistäkäähän järkevät miehet hakemusta vetämään!
Outo vertaus, Pimiä ja Leppilampi tekevät työkseen juontohommia ja Mikko tietty on vielä ammattinäyttelijäkin. Sen sijaan tämä Jenny etsii itselleen miestä (&julkisuutta?) tositv-ohjelmissa jo kolmatta kertaa.
Kyllä Jennyllekin palkka maksetaan, sikäli ei täysin huono vertaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen todella innoissani! Tykkäsin Jennystä kovasti, silloin kun hän oli Bachelorissa. Mitä sillä on väliä, vaikka on monessa ohjelmassa. Niin ne ovat Pimiät ja Leppilammetkin joka ohjelmassa.. Jenny on oikein virkistävä kasvo. Tämä oli eilisen paras uutinen:) Pistäkäähän järkevät miehet hakemusta vetämään!
Outo vertaus, Pimiä ja Leppilampi tekevät työkseen juontohommia ja Mikko tietty on vielä ammattinäyttelijäkin. Sen sijaan tämä Jenny etsii itselleen miestä (&julkisuutta?) tositv-ohjelmissa jo kolmatta kertaa.
Kyllä Jennyllekin palkka maksetaan, sikäli ei täysin huono vertaus.
Enempi palkkaa tulee seiskan jutuista
Kun on nyt 35.. niin koskahan hän aikoo tehdä niitä lapsia? Heti kun mies löytyy vaikka ei ole ehtinyt edes tutustumaan häneen. Niin, ja hän siis on 35. Ei 34 kuten kaikkialla lukee
Vierailija kirjoitti:
Kun on nyt 35.. niin koskahan hän aikoo tehdä niitä lapsia? Heti kun mies löytyy vaikka ei ole ehtinyt edes tutustumaan häneen. Niin, ja hän siis on 35. Ei 34 kuten kaikkialla lukee
Varmaan aikoo ennen vaihdevuosia. Vaikka ei kai sekään ole mikään este enää nykyään.
Se että naisella ei ole naispuolisia ystäviä kertoo mielestäni naisesta jotain... Kiva varmaan Eskolle, Ollille ja Ronille lähteä aina äijäporukassa reissuun kun mukaan tunkee yksi draamaqueen joka on kiukuttelullaan menettänyt kaikki ystävänsä
Outo se mainos missä joku pikkupoika katselee Jennyn perään.. ei oikein toimi
Itseään täynnä oleva julkisuudenkipeä tyrkky jonka mielestä on ok kuvata ja mollata lihavia ihmisiä
Miten tuo Jenni on noin typerä? Luulisi " terveen " 34- vuotiaan naisen löytävän miehen itselleen, ilman tv:tä?
Voi Jenni, Jenni aikuistu jo!
Voi Jenny!
Et " Oikeaa" miestä näin saa!
Oletko epäonnistunut jo lapsuudessasi?
Hae apua psykoloogeilta, eikä eri mieheiltä!
Jotenkin veikkaan että Jennylle ei kelpaa perus Reijo Utajärveltä.. Elää jossain prinsessakuvitelmissaan ja hakee rikasta miestä että saisi itse keskittyä somettamiseen, sisustamiseen ja vauvojen tekemiseen