Harrastaisitko seksiä miehen kanssa, jolla eroprosessi kesken?
Mies sanoo olevansa eroamassa, mutta asuu yhä exänsä kanssa
Kommentit (71)
En. Luultavasti harrastaa seksiä "exänsä" kanssa eroprosessista huolimatta, ja itse en muutenkaan mene sänkyyn kenen kanssa tahansa. En siis pysty mihinkään yhden illan juttuihin tmv.
Olla naimisissa, sehän on ainoastaan menneen maailman jäänteitä, nykyään ei tarkoita yhtään mitään. Eli toki panisin!!
Sanoo olevansa eroamassa, aivan... Pysyisin etäällä ainakin toistaiseksi.
En sekaantuisi tällaiseen. Tyttöystävästään eroamassa olevan kanssa olen kylläkin pannut. Ehkä raja menee tuossa asuvat yhdessä kohtaa.
No hei mitäpä jos käskisit miehen mennä pariterapiaan puolisonsa kanssa ja poistat iteltä miehen yhteystiedot 🙋
Mitä on olla eroamassa?
Eikö sitä vaan erota?
Jos omaa asuntoa ei heti löydy, joudutaan asumaan saman katon alla ehkä jonkin aikaa, mutta eronneina. Löytyy kyllä järjestely, ettei nukuta samassa sängyssä. Joten mitään 'olla eroamassa' ei ole ole olemassakaan.
Minä harrastan seksiä vain parisuhteessa olevien naisten kanssa. Ovat niin kiihkeitä uuden perään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on olla eroamassa?
Eikö sitä vaan erota?
Jos omaa asuntoa ei heti löydy, joudutaan asumaan saman katon alla ehkä jonkin aikaa, mutta eronneina. Löytyy kyllä järjestely, ettei nukuta samassa sängyssä. Joten mitään 'olla eroamassa' ei ole ole olemassakaan.
Se olla eroamassa antaa naiselle harhakuvan siitä, että mies on kohta sinkku, joillakin kun moraalisia estoja panna varattujen kanssa. Voi olla että ero on käynnissä tai sitten ei. Mies voi sanoa noin ihan vaan pildeä saadakseen.
Minä olen eroprosessia läpikäyvä mies. Mua ainaki yks kiva nainen haluaa panna. Mitä pahaa siinä on? Hän tietää mikä homman nimi on. En kylläkään ole naimisissa vaan pitkä avoliitto kariutui. Enkä todellakaan pane exää samalla. Hän on niitä merenelävätyyppejä ja tämä toinen taas on tulinen tapaus:)
Vierailija kirjoitti:
En sekaantuisi tällaiseen. Tyttöystävästään eroamassa olevan kanssa olen kylläkin pannut. Ehkä raja menee tuossa asuvat yhdessä kohtaa.
Ymmärrän että av(i)oliitosta voi olla eroamassa, mutta jos ei olla naimisissa eikä asuta yhdessä, niin mitä "olla eroamassa" tarkoittaa? Jos ero on jo päätetty ja ei tarvitse käydä mitään sen kummempaa prosessia, niin miksei siitä lähtien ole jo suoraan sanottuna erottu eikä vasta eroamassa?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eroprosessia läpikäyvä mies. Mua ainaki yks kiva nainen haluaa panna. Mitä pahaa siinä on? Hän tietää mikä homman nimi on. En kylläkään ole naimisissa vaan pitkä avoliitto kariutui. Enkä todellakaan pane exää samalla. Hän on niitä merenelävätyyppejä ja tämä toinen taas on tulinen tapaus:)
Eli siirryt suhteesta suhteeseen. Oma mielipiteeni on , että ensin yksi suhde loppuun ja selväksi kokonaan ennenkuin aletaan uusia virityksiä hankkia. Mutta tietty muiden asiat ei minulle kuullu.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä hänen kanssaa naimisiin ole menossa vaan harrastamaan ihan vaan seksiä.
Ehdottomasti en, mutta naisen kanssa voisin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siirryt suhteesta suhteeseen. Oma mielipiteeni on , että ensin yksi suhde loppuun ja selväksi kokonaan ennenkuin aletaan uusia virityksiä hankkia. Mutta tietty muiden asiat ei minulle kuullu.
Ei kai paneminen auttamatta uutta suhdetta tarkoita :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä on olla eroamassa?
Eikö sitä vaan erota?
Joo mä en oikein ymmärrä tämmöisiä. Kyllä mä tai naiseni on aina tajunnut häipyä samana päivänä, kun erosta on päätetty.
Miksi ihmeessä sinne samaan asuntoon pitäisi jäädä jahkailemaan kuukausiksi?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanoiko joku että mulla on suhde:)? voihan tuota ihan huvikseenkin tehdä...just siksi kun vanhan pitää ensin lähteä ennenkuin mitään parisuhteita miettii. Eikä kauhean usein tällaisesta parisuhdetta synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki panot tarkoita suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paneminen ei ole = suhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että av(i)oliitosta voi olla eroamassa, mutta jos ei olla naimisissa eikä asuta yhdessä, niin mitä "olla eroamassa" tarkoittaa? Jos ero on jo päätetty ja ei tarvitse käydä mitään sen kummempaa prosessia, niin miksei siitä lähtien ole jo suoraan sanottuna erottu eikä vasta eroamassa?
No ainakin tässä käsitelty tapaus asui vaimonsa kanssa yhdessä. Varmasti jo alunperin eri asunnoissa asuvien on helppo erota, mutta kai hekin voi ajatella , että ovat eroamassa silloin kun kaikkia asioita ei vielä ole selvitetty ja sovittu. Sitten kun kaikki on selvää, ollaan erottu.
Tietysti, jos mieli tekisi. Mitä mulle toisten erot kuuluu. En itsekään halua miehistä muuta kuin hyvää seuraa ja seksiä.