Jotenkin "suloista", kun naapuri kehuskeli lentävänsä New Yorkiin lomalle (turistiluokassa)
En viitsinyt sitten siihen sanoa, että olen lentänyt viimeksi muualla kuin bisneksessä joskus 12 vuotta sitten. Ei siinä, se aito pitkän matkan 1st class on vielä minultakin kokematta. Ehkä vielä joskus. :)
Kommentit (22)
Aha. Sulla ei ole kavereita joille voit kertoa tällaiset naapurikohtaamiset? Niin aattelinkin.
Juu ihan varmaan kehuskeli " Kuule tsäsmiiin, minä ja Pena lennämme kuulo turistilukossa nevajorkkiin, ootkos nyt kade typy"
Ja tämäkö oli niin jännittävä tarina että tulit ihan tänne kertomaan? Kyllä mulle ainakin kelpais turistiluokkamatka ihan minne hyvänsä tällä hetkellä. Mutta ap onkin PAREMPI IHMINEN.
Eikö ap:tä hävetä matkustaa rahvaan seassa? Yksityiskone se olla pitää ja Bruce Dickinson lentokapteenina!
Voi vautsivau ap, miten ootkin lennellyt hienosti. Ja niin monta vuotta jo!
Mun tytär lähtee lauantaina Balille, viimeistä kertaa alaikäisenä. Multakin on kysytty olenko kade. Kysyjät tuntevat minut huonosti; en pidä kuumasta, ihmisjoukoista, enkä mielelläni lennä lainkaan, pakon edessä rauhoitettuna. Mitäpä minä Balilla, lähdetään Jäämerelle taas kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin "rumaa" tehdä tällainen aloitus.
Ihan semihyvä provo, moni tarttui.
Minä olen niin köyhä, että lennän kaikki päivälennot karjaluokassa. Pitkät mannertenväliset yölennot ovat sen verran rasittavia, että silloin pitää päästä bisnekseen.
Maksan tosin matkani itse, ei mene firman piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin "rumaa" tehdä tällainen aloitus.
Ihan semihyvä provo, moni tarttui.
Läpinäkyvä, mutta ei se haittaa. Aamulla on aina tylsää, joten tulee vastailtua näihinkin paremman puutteessa.
Heh, no yleensäkin jos joku kehuskelee lomillaan (oli sitten minne tahansa ja millä tahansa), niin onhan se aika huvittavaa. Kertoo aika paljon tästä kehuskelijasta. Yleensä nämä on niitä laiskan pulskeita jotka haluasi olla koko ajan lomalla mieluitten ja työt ei paljon kiinnosta...
Vierailija kirjoitti:
Heh, no yleensäkin jos joku kehuskelee lomillaan (oli sitten minne tahansa ja millä tahansa), niin onhan se aika huvittavaa. Kertoo aika paljon tästä kehuskelijasta. Yleensä nämä on niitä laiskan pulskeita jotka haluasi olla koko ajan lomalla mieluitten ja työt ei paljon kiinnosta...
Heh, olet niitä, jotka tulkitsevat normaalit kuulumiset kehuskeluina. Et oikeasti ole niistä huvittunut vaan kitkeränä luokittelet henkilön johonkin negatiiviseen kategoriaan. Tässä tapauksessa laiskaksi.
Oikeasti muiden ihmisten perimmäinen tarkoitus ei ole tehdä sinua kateelliseksi vaan olet heille enimmäkseen yhdentekevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, olet niitä, jotka tulkitsevat normaalit kuulumiset kehuskeluina. Et oikeasti ole niistä huvittunut vaan kitkeränä luokittelet henkilön johonkin negatiiviseen kategoriaan. Tässä tapauksessa laiskaksi.
Oikeasti muiden ihmisten perimmäinen tarkoitus ei ole tehdä sinua kateelliseksi vaan olet heille enimmäkseen yhdentekevä.
Laiskan pulskea lomakehuskelija ilmoittautui siellä! :)
Hmph. Minä olen miehen kanssa jo vuoden säästänyt, että päästäisiin koko perhe pariksi viikoksi New Yorkiin. Ei onnistu vieläkään. On meinaan ihan tolkuttoman kallista, eikä niinkään lennot kuin majoitukset. Kyse siis neljästä aikuisesta. Menee melkein millä majoituksella tahansa vähintään 7 tonnia, ja sillä tekisi kolme tavallista lomareissua Euroopassa.
Kova pala, ei ollakaan oltu koko kesää Suomessa pariinkymmeneen vuoteen.
Olet omahyväinen idiootti