Jotenkin "suloista", kun naapuri kehuskeli lentävänsä New Yorkiin lomalle (turistiluokassa)
En viitsinyt sitten siihen sanoa, että olen lentänyt viimeksi muualla kuin bisneksessä joskus 12 vuotta sitten. Ei siinä, se aito pitkän matkan 1st class on vielä minultakin kokematta. Ehkä vielä joskus. :)
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Hmph. Minä olen miehen kanssa jo vuoden säästänyt, että päästäisiin koko perhe pariksi viikoksi New Yorkiin. Ei onnistu vieläkään. On meinaan ihan tolkuttoman kallista, eikä niinkään lennot kuin majoitukset. Kyse siis neljästä aikuisesta. Menee melkein millä majoituksella tahansa vähintään 7 tonnia, ja sillä tekisi kolme tavallista lomareissua Euroopassa.
Kova pala, ei ollakaan oltu koko kesää Suomessa pariinkymmeneen vuoteen.
Majoittukaa Manhattanin ulkopuolella. Esim Secaucus, ok keskitason hotelleja todella lyhyen bussimatkan päässä Manhattanilta. Hyattilla esim edullisia perhehuoneita. Me käytämme usein tuota, koska tulemme autolla ja Manhattanilla ajaminen on ikävää ja parkki kallista. Mutta busseja kulkee usein 10 min välein ja bussimatka kestää 10-20 min ruuhkasta riippuen.
= Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.