Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4-vuotias pääsi yllättämään

Mira
16.05.2018 |

Meidän 4-vuotias tyttö pääsi äsken yllämämään minut ja mieheni toimissa. En tiedä kauanko oli ehtinyt olla oven suussa, mutta tuskin onneksi kovin kauaa..

Onko muilla sattunut vastaavaa? Pitäisikö asiasta jutella lapsen kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira kirjoitti:

Meidän 4-vuotias tyttö pääsi äsken yllämämään minut ja mieheni toimissa. En tiedä kauanko oli ehtinyt olla oven suussa, mutta tuskin onneksi kovin kauaa..

Miltä tyttö vaikutti? Kysyikö asiasta? Kuinka paljon oli toiminnasta nähtävillä?

Vierailija
2/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira kirjoitti:

Miltä tyttö vaikutti? Kysyikö asiasta? Kuinka paljon oli toiminnasta nähtävillä?

Vaikutti hieman hämmästyneeltä, mutta ei kysynyt mitään tms. Kerroin, että äiti ja isä leikkivät aikuisten leikkejä.

Näki sen mitä takaapäin asennosta voi nähdä, kun ei peittoja ole tiellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu mielestäni. Onko lapsi sellainen, että helposti juttelee ja kyselee jos joku vaivaa?

Vierailija
4/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, meillä joskus - tästä on jo aikaa varmaan se 15 vuotta, mies antoi mulle suuseksiä olouoneen sohvalla, ja tytär istui portailla varmaan jonkunaikaa, ja juuri kun olin saamaisillani (siis minusta lähtee ääntä silloin) tyttö kysyi että mitä isä tekee ?

Vierailija
5/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu, meillä joskus - tästä on jo aikaa varmaan se 15 vuotta, mies antoi mulle suuseksiä olouoneen sohvalla, ja tytär istui portailla varmaan jonkunaikaa, ja juuri kun olin saamaisillani (siis minusta lähtee ääntä silloin) tyttö kysyi että mitä isä tekee ?

No, mitä vastasitte...?

Vierailija
6/10 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavaa. Voin sanoa, että on lapselle ahdistava kokemus ja sitä ei unohda.

Vierailija
7/10 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliff Hanger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mitä vastasitte...?

juu, en muista. Mutta onneksi tyttö oli niin pieni että ei varmaan ymmärtänyt mitä siinä oli käynnissä, ei siinä paljon arvuuttelulle jäänyt sijaa =).  Ehkä vein hänet vain nukkumaan.

Vierailija
8/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus pikkutyttönä nukkuvan isäni kalun erektiossa. Muistaakseni ihmettelin vaan miksi se on sellainen ja lähdin pois. Ei jäänyt mitään traumoja.

Vierailija
9/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että ei hätää isi vain pissasi äitin pimppiin vähäsen.

Vierailija
10/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin joskus pikkutyttönä nukkuvan isäni kalun erektiossa. Muistaakseni ihmettelin vaan miksi se on sellainen ja lähdin pois. Ei jäänyt mitään traumoja.

Taisit kuitenkin koskettaa ja maistaa sitä vähäsen.