Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä veti herneen nenään kun kuvailin häntä "arkisen kauniiksi"

Vierailija
16.05.2018 |

Olisiko pitänyt valehdella päin naamaa?

M26

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla päivystää vakituisesti ainakin yksi ulisija, vakipäivystäjän lisäksi on ilmeisesti pari muuta, joilla saattaa olla elämässään jotain muutakin sisältöä kuin vauvapalsta.

2–3 vuotta sitten panin merkille, että tällä palstalla oli yhtäkkiä aivan hirveästi naisvihamielisiä aloituksia. En koskaan avannut niitä, eivät ne mua kiinnostaneet. Kun etusivu oli kerran aivan pullollaan naisjankkausta, avasin jonkun ketjun. Avasin toisen, avasin monta. Ei helkkari, nämähän ovat kaikki saman ihmisen kirjoittamia, tajusin. 

Mulla on tapana käydä täällä useampi kerta päivässä. Teen töitä kotoa käsin, joten mulla ei ole työkavereita. Käyn täällä vähän niin kuin kahvihuoneessa. Yhdessä vaiheessa lopetin palstailun kokonaan vuodeksi. Ei ulisija nyt ainoa palstaa pilaava häirikkö ole, mutta hän on niin ahkera, että hänen häirintänsä on tehokasta.

Tässä on linkki palautteeseen: https://www.vauva.fi/anna_palautetta (se on nykyään aika hyvin piilossa). Laittakaa ihmeessä palautetta. Perustelkaa, miksi ylläpidon pitäisi tehdä jotain näille vakiohäiriköille. He rikkovat selvästi sääntöjä – säännöissä mm. trollaaminen on kielletty ( https://www.vauva.fi/artikkeli/keskustelualueen_saannot?_ga=2.77050268… ), ja mitä muuta tämä ulisijan käytös oikein on? Kysykää ylläpidolta, onko Vauva-lehden tai Sanoman linjan mukaista, että tällainen häirikkö saa vuosikausia oksentaa tätä ripuliaan tänne.

No onpa sinulla mennyt joku tyyppi tunteisiin! Miksi? Eikö sinullakaan oikeasti ole muuta tekemistä kuin tutkia av:n aloituksia? Olet kyllä ihan yhtä nolo kuin tämän ketjun aloittanut tyyppiin, jopa nolompi... :D

Olen olut täällä av:lla enemmän tai vähemmän 17 vuotta ja samanlaista touhua täällä on ollut aina. Jokainen voi valita mitä juttuja aukoo, ihan omalla vastuulla täällä ollaan. Yritä siis sinäkin hieman relata tai keksiä tauoillasi jotain fiksumpaa puuhaa. Ihan ystävällisesti tämän neuvon. :)

Ei todellakaan ole ollut samanlaista aina. Ennen jytkyvaaleja tapahtui palstan tason dramaattinen romahdus about päivässä eikä paluuta entiseen ole ollut. - eri

Siis hommapojat rantautui tänne ja ilmoittivat tekevänsä kaikista persuja ja siitä päivästä alkoi moderoinnin ja sanktioiden tarve, kun sitä ennen oli kyetty elämään naisten kesken kymmenen vuotta niin kuin ihmiset. Tää tapahtumienkulku on oikeasti muuttanut käsitystäni miesten mielenterveysongelmista, selvästi ne on paljon pahempia kuin naisten. Koska kyllä täällä hulluja oli tuotakin ennen, ei vain likimainkaan noin hulluja.

Voivoi. Menikö miesvihakerhonne rikki? Kamalaa.

Ja onhan se nyt ihan järkyttävää, että joku kehtaa palauttaa teidät maan pinnalle voimafantasioistanne ja kuplistanne.

Miesten kanssa moderoinnilla ei ole mitään tekemistä, mutta laita sekin toki miesten syyksi.

Kuten kaikki muukin

Hei, unohdit vuodatuksestasi olkiukot, tuikkukipot ja kevätverhot.

Vierailija
62/65 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen on arkisen kaunis?

Just siivoomassa verkkareissa, tukka huivissa ja meikittä.

Käyttääkö joku vielä huivia päässään sisällä? Mummollani oli aikoinaan papiljottien päällä huivi.

Kyllä minä käytän paljonkin huivia kun haluan suojata hiukseni tai sitten estää hiusten tippumisen leipomuksiin tai ruokaan. Mun mummoni nukkui aina ohkainen villahuivi päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät kestä totuuksia, kuten tästäkin ketjusta tulee ilmi.

Kauneus on katsojan silmässä. Totuuksia on monia.

Ja jos on rakastunut, niin kyllä se toinen silloin näyttää aikas ihanalle.

Tuntemattoman silmään "arkisen kaunis" pitäisi olla rakastuneen silmin ennemminkin "äärettömän kaunis ja ihana".

Sitten voi myös esim. kehua kauniiksi (eikös se arkisen kaunis ole kuitenkin kaunis, ihan sunkin silmin, ei ole valehtelua) ja sitten voi kehua sen päälle luonnetta jne. ja jotakin yksityiskohtaa, esim. silmiä tms.

Mutta joo, trollihan tuo taitaa olla. Mutta noin niinkuin periaatteessa mun mielestä näin.

Vierailija
64/65 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika.

Vierailija
65/65 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen on arkisen kaunis?

Just siivoomassa verkkareissa, tukka huivissa ja meikittä.

Käyttääkö joku vielä huivia päässään sisällä? Mummollani oli aikoinaan papiljottien päällä huivi.

Mä käytän siivotessa, ei mene hikeä ja hiuksia silmiin.

Ja ylempänä oli hyvin kuvailtu arkinen kauneus, luonnonkaunis on kaunis siivouslookissakin. Arkisen kaunis on vain ilmaisu, josta tulee mitäänsanomaton hiirulainen mieleen.