Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro hyviä asioita, mitä sulle on tapahtunut tänään

Vierailija
16.05.2018 |

Mä aloitan, sain rahaa, ei paljon (vähän yli 10000€), mutta taas pärjään vähän aikaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Lidlistä kaksi purkkia silliä 3 eurolla, normaali hinta olisi 2,39 per purkki.

Vierailija
2/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain käytyä ulkona.

Olen kirjoittanut AV:llä enimmäkseen mukavia tai neutraaleja asioita (eli ei tarvitse hävetä jälkikäteen).

Ihmiset ollut mua kohtaan mukavia tai neutraaleja, tai ainakaan en enää muista muuta.

Heräsin aikaisin, siis ennen ysiä.

Kokeilin huvikseni Tinderiä ja näin siellä pari tuttua, mikä oli mielestäni jotenkin hauskaa.

Joku keski-ikäinen mies katsoi sattumalta muhun päin, ja sillä oli niin kauniit silmät aurinkoa vasten, että ihan hämmennyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uimassa uimahallissa, joka oli puolityhjä, ihanasti tilaa :-) , en myöhästynyt töistä, juttelin illalla puhelimessa puoli tuntia ystäväni kanssa.

Vierailija
4/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja kaikki, mä kanssa juttelin ystävän kanssa melkein tunnin puhelimessa.

Vierailija
5/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni oli ihana.

Olin töissä vain puoli päivää ja sängyssä makaamisen sijaan jaksoin kotona vaikka mitä: olen siivonnut ja käynyt pitkällä pyöräajelulla. Työ vie minulta yleensä kaikki voimat.

Näin vuoden ensimmäisen pääskysen ja ensimmäiset tuomen kukat.

Vierailija
6/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörässäni on nyt matkamittari.

Vierailija
7/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin korjaamaan työpaikan nettisivuilla pari virhettä.

Vierailija
8/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri muuttanut ja minun ei enää tarvitse haistella ex. Kannabisnaapurini kannabislöyhyjä joka ilta, saan kotonani hengittää puhdasta ilmaa. Se on taivaallista.

Vierailija
9/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oloni oli virkeä pitkästä aikaa

Vierailija
10/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kehuttiin jo toista kertaa tämän viikon sisään kauniiksi töissä. Takana pitkä kuiva kausi kehujen suhteen :D

Vierailija
11/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän ovat aivan mahtavia, jatkakaa.

t. ap

Vierailija
12/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ole tapahtunut vielä mitään hyvää. Heräsin (huono asia), söin (huono asia), tulin töihin (huono asia). Illalla sitten kun menen moikkaamaan koiraani ja kaveriani, se saa hyvälle tuulelle :)

Vierailija
13/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on Norjan kansallispäivä ja saan tuplapalkan töissä. Asun siis Norjassa 😂

Vierailija
14/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla elossa, töissä pomot olivat ystävällisiä ja huumorintajuisia, työt sujuvat.

Vierailija
15/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pikkulinnun matkalla töistä kotiin

Vierailija
16/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mtn hyvää. Heräsin puolen päivän aikaan. Menin suihkuun, puin,  en oo saanut mtn muuta tehtyä.

Ruoka on loppu. Söin pakastekasviksia paistettuna aamupalaksi. Päivälliseksi söin tonnikalaa ja pakastekasviksia. Kohta on pakko lähteä kauppaan. Myös maito on loppu, niin join kahvin mustana.

Vierailija
17/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on Norjan kansallispäivä ja saan tuplapalkan töissä. Asun siis Norjassa 😂

Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että ei tarvitse edes tapahtua mitään ihmeellistä kun on sentään Norjan kansallispäivä. Asun Suomessa, mutta olen puoliksi norjalainen.

Vierailija
18/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yhden todella hankalan ja isotöisen työprojektin valmiiksi eilen, etuajassa, ja nyt saan vetää henkeä loppuviikon. Tänään minulla on ollut pitkästä aikaa mahdollisuus siivota, pestä pyykkiä, kokata, värjätä tukkani ja vetää päikkärit koirien välissä sohvalla, ihan omassa rauhassa sillä välin kun mies ja lapset oli töissä ja koulussa. Nyt on ihanan puhdas, hyväntuoksuinen koti, nätti tukka ilman juurikasvua, ja oma muru rapsuttamassa jalkoja. Aivan mielettömän ihana päivä siis!

Vierailija
19/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain järjestettyä teinityttärelleni iloisen yllätyksen

Vierailija
20/21 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin aamulla hyvissä ajoin töihin. Liian usein menen viime tingassa.

Kahden sormen vammojen kipu vähenee 😄

Huomasin tänään, että tuomet alkavat kukkia ja koivuissa on jo aika isot lehdet :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi