Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos naimisissa oleva perheenisä... ov

Vierailija
16.07.2008 |

...antaa sihteerilleen läksiäislahjaksi pullon Chanel 5:n suihkusaippuaa? Tuo tuote oli alunperin minulle, mutta en tykkää siitä tuoksusta YHTÄÄN, ei sovi mun imagoon.

Mies on johtavassa asemassa, n. 35v., sihteeri jonkin verran yli 40v ja heillä hyvät välit.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä "rikkailla" sitten roskiin kaikki ne lahjat, joita ette jostain syystä halua käyttää?

Vierailija
22/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miehesi menee kauppaan ja ostaa sieltä oman lahjan eikä sun suihkusaippuoita.Eikä ne laivalla maltaita maksa.Jos pidät sitä Chanelia kalliina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, mikä on aivojen osamäärä. En meinaa saada nauruani loppumaan.

Vierailija
24/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä leikkii ajatuksella että on.

Vierailija
25/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus sihteeristä suihkussa, joka kerta itseään saippuoidessaan tulisi mieleen mukava ex-pomo.

Vierailija
26/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla rikkaita, hyvätuloisia kyllä. Ja juuri siksi varmaan mies miettiikin tuon lahjan "kierrättämistä", kun tuntuisi hölmöltä vaan jättää se käyttämättä. Minä saatan tietty olla kiittämätön lehmä, kun en halua yhtä vääränhajuista suihkusaippuaa käyttää, mutta se on eri tarina se. Nyt vaan halusin saada mielipiteitä siihen, että voiko miespomo antaa sihteerille henkilökohtaiseksi kiitoslahjaksi laadukasta suihkusaippuaa.

Vierailija
27/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tuota asiaa mietit. Eli on liian henkilökohtainen lahja miespomolta naissihteerille.

Vierailija
28/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos susta on ihan ok, että "miespomo antaa sihteerille henkilökohtaiseksi kiitoslahjaksi laadukasta suihkusaippuaa", niin miksi sun sitä täällä täytyy vielä kysellä. Vai oletko kuitenkin itsekin sitä mieltä, ettei tuollainen lahja sieltä sopivimmasta päästä olekaan.

voiko miespomo antaa sihteerille henkilökohtaiseksi kiitoslahjaksi laadukasta suihkusaippuaa.

Vierailija
29/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta puolestani ärsytä, huolestuta tai haittaa, jos mies antaa suihkusaippuan sihteerilleen. Ajattelin vaan sitä, että onko se siitä sihteeristä epämukavan intiimi lahja tai että onko se miehen työroolin kannalta kuitenkin vähän huono veto. Voi olla, että on sihteerin kanssa työasioissa tekemisissä vielä firmasta lähdön jälkeen.

Mies siis tiedusteli minulta, onko suihkusaippuan antaminen korrekti ele, hänen mielestä oli, minun mielestäni välttämättä ei. Ja saadakseni tietää, kumpi meistä ajattelee "oudosti", kysäisin asiaa täältä.

Vierailija
30/30 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuuko koko firma viallisesti suihkutteluun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi