YHTEISHAKU tulokset 2018 Official
Kohta meinaan alkaa jännittämään pääsenkö opiskelemaan.
Minne haitte ja joko pääsykokeet oli?
Kommentit (108)
Hain ainoana hakukohteena Metropolian 3D-linjalle ja tulosten odottelu alkoi jo hirvittää. Tänä aamuna sain tietää että pääsin sisään!
Onnea muillekin opiskelupaikan saaneille :)
Onko muille tullut sähköpostilla tiedot? Minulla näkyy kyllä opintopolussa tuloksia (varasijoilla kaikkiin) mutta ei näy mitään pisteitä. Eikö tänään pitänyt tulla kaikille jokin tuloskirje?
Vierailija kirjoitti:
13. varasija ekaan hakutoiveeseen, ei varmaan kannata odottaa sisäänpääsyä :(
Riippuu alasta! Minä pääsin viime vuonna varasijalta 30 sisään, eli kyllä sinullakin on vielä toivoa :)
Vierailija kirjoitti:
Onko muille tullut sähköpostilla tiedot? Minulla näkyy kyllä opintopolussa tuloksia (varasijoilla kaikkiin) mutta ei näy mitään pisteitä. Eikö tänään pitänyt tulla kaikille jokin tuloskirje?
Yliopistolta tuli sähköpostikirje, missä ei ollut mitään pisteitä. Joku kirjoitti jossain keskustelussa, että opintopolkuun (?) tulisi tuloskirje viim. 29.6.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tänään sähköposti, jossa oli linkki valintakirjeeseen.
Tuloskirje ehkä tulee sitten lähiaikoina. Olisihan se ihan mielenkiintoista tietää lopulliset pisteet ja kuinka paljon oli hakijoita vaikka paikka jäikin tällä kertaa todennäköisesti saamatta.
Onko lääkis jo tullut? (En itse ole hakemassa)