YHTEISHAKU tulokset 2018 Official
Kohta meinaan alkaa jännittämään pääsenkö opiskelemaan.
Minne haitte ja joko pääsykokeet oli?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Laitetaas tähän mitä tuloksia EI ole vielä tullu.
Helsingin yliopistosta ei vielä mitään?
On tullut tänään jotain, todennäköisesti kohta lisää.
Hain erillisiin opintoihin oikeutta HY. Vastauksen piti tulla ennen juhannusta sähköpostiin mutta tuleekohan ne jonnekin nettiin myös?
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Tällaiset koululaisketjut kuuluisi demi.fi tai muille koululaissivustoille.Eli demi.fi :)
Miten niin? Olen yli 40 ja hain opiskelemaan. Lapseni haki myös.
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Tällaiset koululaisketjut kuuluisi demi.fi tai muille koululaissivustoille.Eli demi.fi :)
Kyllä niihin yliopistoihin hakevat aikaisemman tutkinnon suorittaneita, työelämässä useamman vuoden olleitakin eikä vain parikymppisiä...
Vierailija kirjoitti:
Täällä odotellaan malttamattomana HY:n maisterihaun tuloksia. Josko pääsis sosiaalitieteiden penkkejä kuluttamaan... :)
Saako kysyä mihin opintosuuntaan olet sosiaalitieteiden maisteriohjelmassa hakenut? Samoja tuloksia odotellaan täälläkin, itsellä opintosuuntana sosiaalipsykologia 🙂
Lapsi pääsi Jyväskylän yliopistoon tietotekniikkaan. Jeah!
Helsingistä tuli biologian aloilta tänään tulokset. Tai mulla ainakin näkyy opintopolussa, muut tiedekunnat on vielä kesken.
Pääsin haluamaani yliopistoon biologian alalle! Nyt on hyvä ja hieman hassu fiilis :)
Vierailija kirjoitti:
Mun lapseni ei saanut opiskelupaikkaa 7,1:n keskiarvolla. Sääliksi käy poikaa.
Yritti lukioihin ja merkonomiksi.
Naurettavaa. Missä on nuorisotakuu? Lapsi nettilukioon, jollei muualta avaudu paikkaa. Pian kyllä alkaa haku vapaiksi jääneille paikoille, joten ei vielä kirvestä kaivoon!
Vierailija kirjoitti:
Olen pari kertaa ollut yliopiston pääsykokeissa, ja aiemmin tulokset ovat tulleet kyllä suunnilleen valtakunnallisena julkistamispäivänä eli kesäkuun lopulla. Eli vielä yli viikon tai kahden verran joutuu vähintäänkin odottamaan, veikkaisin.
Viime vuonna taisi kaikki olla pitkälti tulleet jo siinä ma-ke, vaikka perjantai oli virallinen tulospäivä. Hyvin voi tulla maanantaina.
Pääsin Ouluun luokanopettajaksi. Ensiyrittämältä! :)
Onko tullut tuloksia nyt viikonloppuna?
Minä odottelen UEF:n tuloksia kauppatieteiden maisterihausta :)
Jyväskylä tietotekniikkaan lapsi sisään!
Helsingin yliopiston sosiaalitieteiden tulokset ovat ainakin jo tulleet.
Onko Aallon kauppiksen tulokset tullut?
Hain sosiaalityön opintosuuntaan. :) Jännitys on kyllä melkoinen näiden tulosten kanssa!
"Vierailija 56/59
klo 15:35 | 24.6.2018
Helsingin yliopiston sosiaalitieteiden tulokset ovat ainakin jo tulleet."
Tarkoitatko päähakua?
Harmittaa, etten ole saanut vielä mitään tuloksia... Uskoin vakaasti siihen, että edes jotain tulisi ennen juhannusta. Pitää palata asiaan maanantaina :/