Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virkistyspäivä / tiimi-ilta tms. Kumpi parempi, torstai vai perjantai?

ToPe
16.05.2018 |

Kuvittele olevasi ihminen joka viihtyy työkavereidensa kanssa, miksei myös iltaisin. Työnantajasi järjestää virkistyspäivän, yksikköpäivän, pikkujoulut, tms., johon liittyy mukavaa yhdessäoloa, viiniä, ruokaa. Kenties pikkutunneille saakka. Haluat osallistua, mutta haluaisitko mieluiten, että tilaisuus on a) torstaina (yläpeukku) vai b) perjantaina (alapeukku) ja miksi?
Meillä esim. nämä muutamat harvat "firman piikkiin" tilaisuudet on aina arkena, pääsääntöisesti torstaisin. Miehen työnantaja järkkää aina perjantaina.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai tai muu arkipäivä parempi. Perjantai on jo viikonloppua ja enemmän omaa aikaa, silloin lähdetään mökeille ym. Silloin en halua olla työkavereiden kanssa. Arkena kyllä :)

Vierailija
2/9 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ovat perjantaisin juuri siksi, että todella moni haluaa osallistua vielä ilta-, ja yöhippaloihinkin. Itse en, mutta hyvä silti, että ovat perjantaisin. Usein se virallinen osuus myös päättyy niin aikaisin, että pääsen sitten normaalia aiemmin kotiin. Ja halukkaat taas illanviettoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai mielummin! Jos on arkena niin seuraavana päivänä oon ihan kuollut jos on mennytkin pidempään.

4/9 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jengi pitää etä- tai sairauslomapäivän perjantaina, jos virkistyspäivä on torstaina. Firman virkistyspäivät tarkoittaa meidän työpaikalla kosteaa iltaa.

Vierailija
5/9 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla vähän liian laiska asenne, mutta mä haluan kärsiä näissä tilanteissa myös krapulat firman piikkiin, en omalla ajalla. Siksi arkena parempi. Seuraavan työpäivän voi tehdä vähän sinne päin, kun ei se ole kuin pari kertaa vuodessa ku näin käy.

Vierailija
6/9 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia järjestänyt näitä tilaisuuksia ja kyllä paras ilta on torstai. Tietty ne muutamat joille jää putki päälle pitävät "kotitoimistopäivän" perjantaina mutta useimpia se hillitsee juomasta liikaa. Ja näin kesällä viikonloput pyhitetään perheen viikonloppusuunnitelmille.

Näin ainakin niissä yrityksissä joissa olen näitä tehnyt.

Vierailija
7/9 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai. Jos torstaina pidetään hauskaa ei perjantaina jaksa tulla töihin darrassa.

Vierailija
8/9 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai ehdottomasti. En menisi perjantaina mukaan vaikka työkavereista ja työstäni tykkään. Voin olla pikkutunneille hereillä ja selviän töistäni seuraavana päivänä, ei tartte mitään koomahumalaa kiskoa.

Vierailija
9/9 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostaa hassulta jos ap:lla on aina arkena ja miehellään aina perjantaisin. Kun tästäkin ketjusta näkee hyvin tätä hajontaa, niin eikö kannattaisi aina joka toinen kerta vaihtaa päivää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi