Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen euroviisuedustaja 2019

Vierailija
16.05.2018 |

Ensivuonna Euroviisuihin voisi lähettää Pete Parkkosen kappaleellaan 'Kohta sataa'. Koreografia voisi olla samanlaista kuin musiikkivideolla, unohtamatta skumppapulloa. Jos ei varma voitto niin ainakin kärkipäähän päästäisiin. ;)

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kun Antti olis ollu söpö kymmenen vuotta sitte.

Vierailija
22/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo rekonstruoidaan se Peten Kohta sataa-video viisulavalle. Ei tarvii miettiä sen enempää. Varma voitto.

Saako siellä esittää vanhan biisin?

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Antti Tuisku kertoo, että häntä on lähes joka vuosi pyydetty viisukisaan.

- Itse koen, että mulla on vielä Suomen kamaralla paljon saavutettavaa ja haluan keskittyä keikkailemiseen ja musiikin tekemiseen täällä. Sen takia Euroviisut eivät ole olleet mulle mikään iso juttu.

Uteluihin siitä, voitaisiinko Antti Tuisku kuitenkin joskus nähdä Euroviisu-ehdokkaana, mies vastaa diplomaattisesti.

- Jos nyt sanoisin ei, katuisin sitä joskus kymmenen vuoden päästä, kun yrittäisin pyrkiä viisuihin. Sanotaanko, että jos multa olisi kymmenen vuotta sitten kysytty, haluanko osallistua, vastaus olisi voinut olla toinen."

Juttu on niinkin päin että paras ennen-päiväys voi mennä liian kauan mennessä ohi. Tuiskulla ei ole vielä sitä ongelmaa koska vasta nythän on päästy asiaan monen vuoden jälkeen.

Ai miten niin? Tuisku taitaa olla tällä hetkellä maan kovin poppari ja itseasiassa hallikiertue meni paremmin loppuun kuin Cheekillä.

Olen kommentoijan kanssa samaa mieltä, Antti on kuitenkin jo 34-vuotias. Tosiasia on se, että esim. kymmenen vuoden kuluttua voi olla liian myöhäistä osallistua euroviisuihin (ainakaan nykyisellä show:lla). Jos hän pysyy nuorekkaana ja hyvässä kunnossa, niin eihän sitä tosin koskaan tiedä...

Vierailija
24/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiskun haastattelu näyttäisi olevan vuodelta 2011. Jos nyt suostuisi niin kelpaisi, en minä ainakaan ajatellut sitä kirjaimellisesti 10v päähän.

Vierailija
25/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että joku Raskasta Joulua -tyylinen kokoonpano olisi loistava. Kappale joku kaunis melankolinen (kuten suomalaiset joululaulut) ja sitä vähän hevimmäksi. Jarkko Ahola siihen ainakin ja jotain muita hevimiehiä.

Se olisi hyvin suomalaista ja eksoottista (muille) , sekä kaunista ja koskettavaa, mutta ei mikään perustylsä balladi kuitenkaan. Laulukielikin melkeinpä voisi olla suomi.

Uppoaisi varmasti aika monelle.

Tuomas Holopainen tekemään kappale. Ei tarvi todellakaan tukeutua ruotsalaisiin viisuntekijöihin.

Vierailija
26/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuiskun haastattelu näyttäisi olevan vuodelta 2011. Jos nyt suostuisi niin kelpaisi, en minä ainakaan ajatellut sitä kirjaimellisesti 10v päähän.

Hän sanoi ihan samaa tänäkin vuonna, joten voi olla että ns. parhaimmat päivät ovat piakkoin ohi euroviisujen kannalta...

Vierailija
27/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuisku alkaa tosiaan olemaan kohta liian vanha. Kymmenen vuotta sitten olisi varmasti saanut paljon söpöyspisteitä.

Vierailija
28/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanuriheviä

Vierailija
29/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara ensi vuonna uudestaan. Tällä kertaa hänen itse tekemällään kappaleella ja koreografialla, suomalaiset kun pilasivat tämän vuoden esityksen. Varma viisumenestys.

Vierailija
30/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että joku Raskasta Joulua -tyylinen kokoonpano olisi loistava. Kappale joku kaunis melankolinen (kuten suomalaiset joululaulut) ja sitä vähän hevimmäksi. Jarkko Ahola siihen ainakin ja jotain muita hevimiehiä.

Se olisi hyvin suomalaista ja eksoottista (muille) , sekä kaunista ja koskettavaa, mutta ei mikään perustylsä balladi kuitenkaan. Laulukielikin melkeinpä voisi olla suomi.

Tuomas Holopainen tekemään kappale. Ei tarvi todellakaan tukeutua ruotsalaisiin viisuntekijöihin.

no eipä tuommosella euroviisuissa menestystä tulisi. liian outoa musiikkia muille, itkuvirsiä from Finland.

Vierailija
31/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

club la perse ( club la ass).

Vierailija
32/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottakaa sitten Benjamin jos sitä ikää on niin paljon tuijotettava. :D

Vierailija
33/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no eipä tuommosella euroviisuissa menestystä tulisi. liian outoa musiikkia muille, itkuvirsiä from Finland.

Otetaan siihen Jarkko Aholan lisäksi ainakin Marco Hietala (Nightwish) ja Tony Kakko (Sonata Arctica) . Sitten joku soittamaan selloa Apocalypticasta.

Vierailija
34/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara ensi vuonna uudestaan. Tällä kertaa hänen itse tekemällään kappaleella ja koreografialla, suomalaiset kun pilasivat tämän vuoden esityksen. Varma viisumenestys.

#NoFear2019

Vierailija
35/71 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isac Elliotin live esiintymiset ei aina ole olleet kovin vakuuttavia, mutta tämä on kyllä aika hyvä

Vierailija
36/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nightwish, Raskasta Joulua, Sonata Arctica ym. ovat kansainvälisesti huomattavasti tunnetumpia kuin Saara. Euroopan heviyleisö sekoaisi onnesta.

Vierailija
37/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Holopainen tekisi niille hanuristeille menevän hevibiisin.

Vierailija
38/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin ja iloinen menevä biisi.

Vierailija
39/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nightwish, Raskasta Joulua, Sonata Arctica ym. ovat kansainvälisesti huomattavasti tunnetumpia kuin Saara. Euroopan heviyleisö sekoaisi onnesta.

Ja sellainen rauhallisempi heviballadi varmana uppoaisi monelle sellaisellekin, joka ei muuten hevimmästä musiikista pidä. Hevilaulajat on todella taitavia laulamaan (kovaa, korkealta, puhtaasti) niin heille sopii hyvin myös vähän klassisempi jopa hieman oopperaan menevä kappale pienellä hevitvistillä.

Vierailija
40/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mielelläni näkisin, että Suomi istuisi Euroviisujen vilttiketjussa 2019, eikä lähettäisi Israeliin ketään tapettaksi.