Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää lusmuilevat työkaverit

Vierailija
16.05.2018 |

Hommat seisoo, kun osa tulee töihin vain olemaan ja liikkuu kuin unissakävelijät. Joskus ihmetyttää, että eräiden jalat nousee laahustaessa kynnyksen yli. Vauhtia löytyy vasta kotiin lähtiessä. Mitään ei osata tai haluta ennakoida, kaikki putoaa käsistä sillä sekunnilal kun tauko alkaa tai työpäivä loppuu. Miten te muut jaksatte? Ja miten noita lusmuja saisi patistettua tekemään jotain?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko miten sunlaiset työkaverit saisi motivoitua kiinnostumaan omasta työstään? Itsehän kiinnitän huomioni siihen, että saan omat työni tehtyä, ei minua kiinnosta mitä muut tekevät, niin kauan kun se ei minua kosketa. Jos työtä on liikaa, pitää väkeä lisätä.

Jotenkin aina tuollaiset "minä teen teen kaiken" marttyyrit huvittavat, itsepähän ongelmasi aiheutat. Älä tee jotain mikä ei miellytä, hoida omat hommasi, siitä sinulle maksetaan.

En tee muiden töitä, vaan odotan että he tekevät ne itse, että pääsen jatkamaan siitä mistä minulle maksetaan, kun työkavereille ei ilmeisesti sovi tehdä sitä mistä heille maksetaan. 

ap

Sehän on sitten esimiehen asia, eikö vain. Taisitkin sen tietää, mutta taidat nauttia marttyyrit roolistasi liika tehdäksesi asialle mitään.

Sitten kun esimies vielä tekisikin asialle jotain. Oma motivaatio kärsii, kun osan työpanos on ehkä puolet normaalista.

ap

Mun motivaatio on saada sun kaltaiset pois pilaamasta työ-yhteisöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla