Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurusteleville (outo?) kysymys

Vierailija
16.05.2018 |

Tunnetko että puolisosi välittää sinusta aidosti ihmisenä, vai oletko hänelle vain ihana mies/nainen?

Kerro myös oma sukupuolesi ja kumppanisi sukupuoli.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kumppanini on mies. Tunnen, että minusta välitetään aidosti ihmisenä. Uskon, etten ole niin näyttävän näköinen, että hän pitäisi minusta pelkästään ihanana ulkonäöllisistä syistä..

Vierailija
2/6 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme polleet työkavereita monta vuotta ennen seurustelua. On aina tykännyt minusta. Näkyi jo heti kun tutustuttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin välittää.

M34

Vierailija
4/6 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin välittää.

M34

Ja kumppani  on nainen.

Vierailija
5/6 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyinen arvostaa minua nimenomaan ja ensisijaisesti ihmisenä.

Nuorena tuli oltua pari kertaa sellaisissakin suhteissa, joissa mies "halusi" minut koska olin hyvän näköinen ja tavoiteltu, mutta ei koskaan oikein kiinnostunut minusta ihmisenä. Elämän piti olla bileitä, näyttäytymistä, ulkokuorta, ja toinen näistä jopa varsinkin juovuksissa sanoi lauseita jotka osoittivat hänen arvostavan minua kauniina seksileluna ja mahdollisesti tulevana hyvänä äitinä, kiinnostumatta lainkaan arvoistani ja ajatuksistani. Nämä suhteet olivat minulle liian pinnallisia että olisin niitä halunnut jatkaa.

Vierailija
6/6 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, kumppanini on mies. Kyllä tuon ihan ihmisenä välittämisen täytyy olla alusta asti mukana, itselle ainakin kynnyskysymys. Olisi kamalaa, jos hän näkisi minut pelkästään naisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi