Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus hävennyt puolisosi käytöstä jossain yhteydessä?

Vierailija
16.05.2018 |

Oli se sitten kylässä, kaupassa, asiakaspalvelutilanteessa tai muuten vain julkisella paikalla.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen taisi puolisoni hävetä mua. En vaan voi näille fobioilleni mitään.

Vierailija
2/61 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun se on kännissä käyttäytynyt tyhmästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häpeää kaikki. Olen sosiaalisesti tollo.

Vierailija
4/61 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ravintolassa ruokaillessamme mieheltäni jäi hieman ylimääräistä ruokaa, jonka tarjoilija tuli sitten noutamaan. "Sähän voit syödä sitten nämä loput," pamautti puolisoni. OLIN KUOLLA HÄPEÄÄN.

Niin oli kyllä (onneksi) miehenikin, ja pyytelikin tarjoilijalta vuolaasti anteeksi möläytystään. Joku aivopieru tuo, ei siis todellakaan koskaan kohtele ketään asiakaspalveluhenkilöä huonosti. Jos kohtelisi, niin emme olisi yhdessä. :D

Mutta joo, tuolloin kyllä hävetti.

Vierailija
5/61 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaan montako kertaa. Sillä on erikoinen tapa alkaa höpöttään jotain ihan asiaan kuulumattomia juttuja. Ihan mukava mies muuten, mutta tuskin pankkineuvojaa kiinnostaa miehen kalajutut tai moottorikelkkailu.

Vierailija
6/61 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n 20v kun tämä tapahtui. Poikaystäväni oli humalassa ja istuimme taksissa. Hän huusi ja valitti taksikuskille että miten se vei meidät 100metriä pidemmälle kun oli tarkoitus ja kuinka musiikki on "paskaa". Hän kieltäytyi maksamasta koska määränpää on vasta sadan metrin päässä. Kuski oli erittäin vihainen, vei meidät sitten sinne oikeaan osoitteeseen ja sai kyllä maksun mutta ei tippejä. Minulle hän ilmoitti että mukavan poikaystävän olet valinnut. Tää poikaystävä oli muuten kiltti ja mukava, mutta jotain sillä oli taksikuskeja vastaan (tapahtui toisenkin kerran). Ja älkööt haukkuko suomalaisia miehiä, tämä oli muunmaalainen ja tapahtui maassa jossa tippiä annettiin kuskillekin ja oli törkeää olla antamatta.

Vierailija
7/61 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
8/61 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat kun on humalassa. Sillä on vastenmielinen tapa kännissä olla parempi kuin muut ja tietää kaikesta kaiken. Paasaa sellaisella ällöttävällä nuotilla niitä typeriä juttujaan.

Vierailija
9/61 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin n 20v kun tämä tapahtui. Poikaystäväni oli humalassa ja istuimme taksissa. Hän huusi ja valitti taksikuskille että miten se vei meidät 100metriä pidemmälle kun oli tarkoitus ja kuinka musiikki on "paskaa". Hän kieltäytyi maksamasta koska määränpää on vasta sadan metrin päässä. Kuski oli erittäin vihainen, vei meidät sitten sinne oikeaan osoitteeseen ja sai kyllä maksun mutta ei tippejä. Minulle hän ilmoitti että mukavan poikaystävän olet valinnut. Tää poikaystävä oli muuten kiltti ja mukava, mutta jotain sillä oli taksikuskeja vastaan (tapahtui toisenkin kerran). Ja älkööt haukkuko suomalaisia miehiä, tämä oli muunmaalainen ja tapahtui maassa jossa tippiä annettiin kuskillekin ja oli törkeää olla antamatta.

Mä oisin hakannut sun poikkiksen.

Vierailija
10/61 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/61 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä kodin ulkopuolella, mutta kotona oman porukan kesken asia on valitettavasti joskus toinen.

Vierailija
12/61 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on sosiaalinen ihminen, jolle on tärkeätä perheemme status ystäväpiirissä.

Minua ohjeistetaan päivittäin:

"kui sä kehtaat, mä häpeen", "et sä voi tehdä noin", "eks sä ymmärrä?"

Vierailija
13/61 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ravintolassa poikaystävä paasasi huonosta palvelusta tarjoilijalle mielestäni tarpeettoman vittumaiseen sävyyn. Minä ja kaveri pahoiteltiin tarjoilijalle miehen ollessa vessassa, ja mies vielä suutahti meille kuullessaan tästä myöhemmin :D

Useimmiten mies saa kyllä hävetä minua kuin toisinpäin. Olen paljon kiusallisempi tyyppi.

Vierailija
14/61 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selittää aina illanistujaisissa samat jutut. On toisinaan myös turhan äänekäs keskustelija, haluaa siis kertomansa mukaan "vain viihdyttää" mutta tosiasiassa keskeyttelee toisten tarinoita ja tosiaan jankkaa niistä samoista hullunhauskoista kokemuksistaan jatkuvasti. Kerran jo myönsi, että onkohan hän turhan aggressiivinen keskustelija, johon sanoin, että joidenkin mielestä saatat ollakin - anna muille tilaa puhua. 

Viimeksi kun kävimme ystäväpariskunnan luona, alkoi taas tämä samojen juttujen toisto, ja itse huomasin kuinka pariskunta jakoi keskenään sellaisen "puoliksi silmien pyöräyttämisen." :/ Mieheni ei onneksi huomannut. Tuli vähän nolo ja kökkö fiilis kaikkien puolesta. En tiedä miten sanoisin tästä kohteliaasti puolisolleni. 

Vierailija
15/61 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joskus humisee/laulaa hiljaa kuunnellessaan musiikkia julkisilla paikoilla. Viimeksi tänään

Vierailija
16/61 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joskus humisee/laulaa hiljaa kuunnellessaan musiikkia julkisilla paikoilla. Viimeksi tänään

Jätä se sika

Vierailija
17/61 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies esiintyy välillä turhan rehvakkaasti. Esimerkiksi kertoo "faktoja" jotka eivät pidä paikkaansa (ei varsinaisesti valehtele mutta kertoo mukamas totena asioita jotka ovat lähinnä hänen mielipiteitä tai näkemyksiään). Se hävettää ihan hirveästi. Minulle on moni siitä huomauttanutkin, että joskus miehen kannattaisi olla hiljaa eikä esiintyä kaikkitietävänä päsmärinä.

Taitaa tosin olla yleistä, sillä exä oli samanlainen, tosin vielä pahempi. :D

Vierailija
18/61 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla yhdessä alkoholistin kanssa. Kunppani toisinaan ahdistuu sosialisoimisesta eikä esim pysty syömään ulkona. Kun käymme kavereiden kanssa ulkona vaikka leffassa hän ottaa aina ensin pari lasia kotona ja on seurueesta ainut joka juo alkoholia.

Ei örvellä kännissä mutta jos iltaa kohden lähdetään baariin hän on juonut jo monta tuntia ja alkaa sitten sammuilla. Yleensä ennen sitä tajuan että nyt lähdetään kotiin.

Ei siis käytöksessä pahemmin näy mutta on minulta muut kyselleet miksi se taas juo.

Vierailija
19/61 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin äitini miehen synttäreillä. Tällä miehellä on tytär jolla ei ole omaa autoa joten lupasin että me kyyditään synttäripaikalle ja takaisin. Silloinen mieheni sanoi sitten kovaan ääneen ettei takuulla kyyditä jos se koira pitää ottaa mukaan. Minä sanoin että minun autoon saa tulla koira jos on se tavallinen suojapeitto mutta mies mökötti yhä. Synttäripaikassa siis oltiin yötä eikä tämä tytär olisi päässyt oman isänsä juhliin yhden koiran takia. Koira sitäpaitsi oli myös kutsuvieraana, äitini mies pitää siitä kovasti.

Koitti se päivä kun piti lunastaa kyytilupaus. Jostain syystä mies keksi että hän ajaa, vaikkakin minun autolla ja laittoi sitten minut soittamaan että koira ei tule autoon jos hän ajaa. Tyttö oli tuolloin opiskelija ja maksoi aika suolaisen taksilaskun. En vieläkään tiedä mikä mieheen meni, hän pitää koirista ja tuotakin paijasi kun oltiin mökillä. Tämä tytär ei yllättäen puhunut meille mitään ja kaikki juhlissa tiesivät miksi koska mieheni hölötti päissään naureskellen ettei laskettu koiraa autoon, tuli taksimatka.

Nykyisin mies on ex mutta muista syistä. Tuolloin vain häpesin niissä juhlissa silmät päästäni.

Vierailija
20/61 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni ei kiinnosta politiikka, historia tai ajankohtaiset asiat, ja yleissivistys on siitä johtuen aika heikko. Muuten mukava mies ja lähes kaikki hänestä pitävät, mutta etenkin jos paikalla on työkavereitani tms, häpeän sitä miten vähän hän asioista tietää. Ja jos hän jotain luuleekin tietävänsä esim. politiikasta, on kuullut sen joltakin ääliökaveriltaan "totuutena" ja täysin mitään kyseenalaistamatta sitten paasaa sen pohjalta. Näissä tilanteissa olen hävennyt.