Muistaako kukaan vielä ikimuistoista kesää 1999
Silloin oli erittäin lämmin.Kunnon kesä satoi vain tosi vähän.Sitten siirryttiinkin 2000-Luvulle jossa 18 vuoden aikana on ollut vain 3 hyvää kesää 2003,2010 ja 2014
Kommentit (31)
Muistan. Oli niin kuuma ulkona, että nukutin vauvaa sisällä vaunuissa heijaten ( kun ei oikein nukkunut muualla kuin vaunuissa) ja katselin jotain hömppäsarjaa aamupäivällä. Sellaista missä joukko ihmisiä meni saarelle, missä saivat sitten jonkun haluamansa fantasian. Fiktiivinen sarja siis.
Helle loppui todella kovaan ukkoseen, minkä seurauksena meillä pistorasiat löivät tulta.
Olin kesätöissä rantaravintolassa ja pääsin toivomaani opiskelupaikkaan. Hyviä muistoja:)
En muista, koska olin silloin ulkomailla töissä enkä käynyt koko kesänä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Juu muistan oikein hyvin sen kesän.. Olin armejassa :D
Oliko kiva hikoilla siellä?
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Oli niin kuuma ulkona, että nukutin vauvaa sisällä vaunuissa heijaten ( kun ei oikein nukkunut muualla kuin vaunuissa) ja katselin jotain hömppäsarjaa aamupäivällä. Sellaista missä joukko ihmisiä meni saarelle, missä saivat sitten jonkun haluamansa fantasian. Fiktiivinen sarja siis.
Helle loppui todella kovaan ukkoseen, minkä seurauksena meillä pistorasiat löivät tulta.
Osaisiko joku kertoa, mikä tuo ohjelma oli ?
Ap on näitä ilmastonmuutoskieltäjiä. Neuvona hänelle, että katso niitä tilastoja pidemmältä ajalta. Ilmasto on lämmennyt Suomessakin ja muualla myös. Kiva olisi, jos näin ei olisi, mutta minkäs teet.
Muistan, oli lämmintä ja olin nuori ja lähdössä lukion jälkeen "maailmalle". Oli jännittävää ja ihanaa. Kunnes paras ystäväni loppukesällä kuoli. Sitten oli vain mustaa ja synkkää surua ja ikävää ja ikuisia avoimia kysymyksiä.
Ap, olen vanha mummo ja olen havainnut ilman mitään tilastojakin, että Suomenkin ilmasto on lämmennyt. Joka tapauksessa meillä on vain yksi planeetta, jossa elää. Minulla ei ole jälkikasvua, joten riittää, että itse selviän hautaan, mutta ihmettelen mitä kaltaisesi kertovat jälkikasvulleen.
Koko vuosi 1999 oli hyvä ja kesäkin oli hyvä. Kasvatin siihen aikaan kukkaa ja poltin sitä päivittäin. Oli kivaa eikä v.tuttanut.