Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli koira 12 vuotta

Vierailija
16.05.2018 |

Ja nyt ajattelin että rakastan kissoja ja hankin 2 kissaa ja arvatkaapa mitä... ei nää koiria korvaa mitenkään :( en ikinä ajatellukkaan et kissat ois jotain ihmisen palvelijoita tai ekstroverttejä, mutta se ettei ikinä tulla viereen eikä ikinä halua silityksiä niin sitä vaan miettii, että pitäiskö antaa nää jollekkin todelliselle kissaihmiselle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kissat oo etäisiä. Mulla on kaks, toinen niistä on tuollainen kylmänviileä tarkkailija jolta pitää anoa rapsutuslupa kolmena kappaleena viisi vuotta etukäteen. Toinen taas on aivan mahdottoman huomion- ja hellyydenkipeä. Hetkeksi jos istuu, se on könyämässä olkapäälle että äippä ymmärtää lässyttää sille ja halia sitä.

Vierailija
2/5 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit miettinyt, ennen kuin otit kisut. Eläimet ei ole mitään heittopusseja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kissaa ja koiraa voi verrata.. Tietty kissatkin ovat ihania, mutta koirat ovat todellakin ihan omanlaisia. 

Vierailija
4/5 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
5/5 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen koira. Länsiylämaanterrierinarttu, suoranainen erakkoluonne. Tulee tyköni jos avaan ulko-oven tai jääkaapin oven. Lenkki ja ruoka kelpaa. Mutta muuten viihtyy omissa oloissaan yleensä eri huoneessa kuin minä.