Taisi mennä farssiksi nuo H&M kununkaalliset häät...kjeh kjhe kjeh...Sen siitä sai kun nai "commonerin".
kun ottaa tavallisen, saa ne samat ongelmat mitä on tavallisilla ihmisillä, rikoksia, aseella uhkailuja, raha-ongelmia, sukuriitoja, sisarusriitoja, juoruja, kaikenlaista mitä kuninkaalliset ei ikinä tekisi.
Meneekö isä pappa häihin vai ei, siitä tuli nyt jupakka.....
Kommentit (36)
Mahtaa Elisabeth olla innoissaan...
Jossain Ruotsin tai Norjan hovissa toi vielä menis, mutta Britanniassa...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joitain otsikoita lukenut ja mulla tuli heti mieleen, että tästä ei hyvää seuraa. Tuon tulevan morsion mukana väistämättä tulee riesaa mukana sen perheestä johtuen. Onhan sieltä paljastunut jo vaikka mitä kränää. Olisi vain Harry ottanut jonkun vakaammista oloista ponnistaneen koulutetun naisen rinnalleen.
Tuppaavaat nykyään noi kuninkaallisetkin ottamaan sen ketä rakastavat eivätkä sitä jolla on paras todistus.
Vierailija kirjoitti:
Tosi törkeää ottaa isä esille, sai raukka sydänkohtauksen. Lehdistö pilaa häät. Diana ja Charleshan ovat myös vuotaneet lehdille uutisia heidän näkökulmastaan.
Diana? Eikos Diana kuollut jo vuosia sitten.
Charles ja Diana pakkonaitettiin ja miten siina sitten kavikaan?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Elisabeth olla innoissaan...
Jossain Ruotsin tai Norjan hovissa toi vielä menis, mutta Britanniassa...
Epäilen että Elisabeth rupeaa olemaan jo aika vanhuuden "pehmentämä". Rumasti sanottuna vanhuudenhöperö.
Mutta se on upeaa, että lapsilla on hyvät muistot äidistään :)
Nakke Nakuttaja-lehdessä (jota teinit eivät muista) Kelju K. Kojootti nauroi "Kjäh kjäh" ja Aku Ankassa Sepe Susi "Kiäh kiäh". Tämä sivusta. Kumpi olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joitain otsikoita lukenut ja mulla tuli heti mieleen, että tästä ei hyvää seuraa. Tuon tulevan morsion mukana väistämättä tulee riesaa mukana sen perheestä johtuen. Onhan sieltä paljastunut jo vaikka mitä kränää. Olisi vain Harry ottanut jonkun vakaammista oloista ponnistaneen koulutetun naisen rinnalleen.
Meghan on valmistunut eraasta Yhdysvaltioiden parhaasta yliopistosta aineinaan teatteri ja kansainvalinen tutkimus. Tehnyt hyvantekevaisyystyota jo ennenkuin tapasi Harryn.
hahahahh! Miksi sitten netissä kiertää juoruja että hän ei olisikaan koskaan valmistunut tuosta yliopistosta? eli on saattanyut käydä vähän aikaa, muttei valmistunut? Tämä epäily heräsi kun joku takkasilmäinen huomasi että hänen valmistujaiskuvassa oleva viitta on täysin VÄÄRÄ kuin mitä northwestern yliopistosta valmistuneet käyttää. vai vielä "kansainvälinen tutkimus"?? kjeh kjeh kjeh!! Mikähän aine se mahtaa olla? HAHAHAH Sellaista ainetta ei ole olemassakaan. Saattoi yhden kurssin lukea kansainvälistä kauppaa. Tavallinen 2-3 v. teatteri ilmaisun kurssin käynyt, kandi eikä mitäään muta, jos siis sitäkään.
Harryn vanhemmat on tosiaan varoittava esimerkki siitä, kun halutaan ehdottomasti sopiva avioliitto todellisista tunteista välittämättä. Ei seurannut kummallekaan osapuolelle onnea, vaikka varmaan ihan fiksut pojat syntyikin.
meni löperiksi koko häät! Sen siitä sai. Oisi nainut jonkun Ladyn, paremmista piireistä.Tosin huhuja on ettei kukaan halunnut naida Harrya...ilmeisesti ei ole uskollinen, tai sitten ryyppää...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on valmistunut eraasta Yhdysvaltioiden parhaasta yliopistosta aineinaan teatteri ja kansainvalinen tutkimus. Tehnyt hyvantekevaisyystyota jo ennenkuin tapasi Harryn.
hahahahh! Miksi sitten netissä kiertää juoruja että hän ei olisikaan koskaan valmistunut tuosta yliopistosta? eli on saattanyut käydä vähän aikaa, muttei valmistunut? Tämä epäily heräsi kun joku takkasilmäinen huomasi että hänen valmistujaiskuvassa oleva viitta on täysin VÄÄRÄ kuin mitä northwestern yliopistosta valmistuneet käyttää. vai vielä "kansainvälinen tutkimus"?? kjeh kjeh kjeh!! Mikähän aine se mahtaa olla? HAHAHAH Sellaista ainetta ei ole olemassakaan. Saattoi yhden kurssin lukea kansainvälistä kauppaa. Tavallinen 2-3 v. teatteri ilmaisun kurssin käynyt, kandi eikä mitäään muta, jos siis sitäkään.
Kjeh????
Lapsellinen
Vierailija kirjoitti:
Nojaa. Huonomminkin olisi voinut olla. Jos olis menny naimisiin jonkun suomi pirjon kanssa niin tuon lisäksi kaikki nauraisi selän takana että eipähän tuota morsianta ollla kauneudella siunattu.[/quot
Kiitos tästä :))))))))))))
Kaiken lisäksi on jo ollut kertaalleen naimisissa. Tietyn luokan skandaali sekin. Harry on kuitenkin ensimmäisellä kierroksella.
Ihan hyvä kyllä että isänsä ei tule saattamaan alttarille, noloahn se olisi tuossa tilanteessa kun jo yksi avioliitto takana. Ennemminhän tuossa sen ex-miehen pitäisi saattaa...
Nyt kerrottiin että eilen Meghanin isä olisi jossain sydänoperaatiossa, mutta samaan aikaan isäpappa bongattu hakemassa roskaruokaa hampurilaisbaarista? Taisi mennä todella farssiksi koko homma? Mutta Meghanin velipuolen ex-vaimo poikineen on saapunut Lontooseen ja ovat jo ehtineet televisiossakin esiintyä, heitä ei ole edes kutsuttu häihin eli kuokkimassa ovat? Sisarpuoli taas myynyt feikkikuvia Meghanin isästä 140 000: lla. Eli ei-toivottu suku rahastaa nyt häillä ja Meghanilla. Prinssi Harry ja hovi raivoissaan mutta Harry tukee morsiantaan ja yrittää järjestää Meghanille onnellisen hääpäivän.
Eikun paranee tämä farssi. Meghanin sisarpuoli ollut nyt auto-onnettomuudessa ja makaa sairaalassa, nilkka poikki. Saas nähdä antaako lausunnon sairaalasta ja mitä media maksaa tällä kertaa hänelle siitä?
Vierailija kirjoitti:
kun ottaa tavallisen, saa ne samat ongelmat mitä on tavallisilla ihmisillä, rikoksia, aseella uhkailuja, raha-ongelmia, sukuriitoja, sisarusriitoja, juoruja, kaikenlaista mitä kuninkaalliset ei ikinä tekisi.
Meneekö isä pappa häihin vai ei, siitä tuli nyt jupakka.....
Onko tämä vitsi?
Lue nyt kuninkaallisten historioita, niin sinulle saattaa paljastua sekin järkyttävä totuus, että käyvät vessassa.
Sääliksi käy ap:ta. Tuollainen ilkeys, kateus ja katkeruus ei voi olla hyväksi ihmiselle.