Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat haluaa että muutun

Vierailija
16.05.2018 |

olen jo aika vanhakin ja niin on vanhempanikin. Kärsin masennuksesta ja tällä hetkellä kotona. Vanhemmat kävi ja alkoi taas äidin "valitus" siitä että pitää käydä lenkillä, pestä ikkunoita, tehdä jotain koko ajan. Itse ei kuulemma voi olla tekemättä mitään. Sama juttu sosiaalisuudesta, enkä voisi muuttua sosiaalisemmaksi jne...tulin todella pahalle päälle tuosta kaikesta. Hyvää varmaan tarkoittivat mutta silti.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen vanhempi haluaa hallita muita. Koita päästä vain eroon, vaikka siinä kauhukseen tippuukin tyhjyyteen. Sekin on parempi, kuin tuollaiset hallitsijat.

t.kristallikissa

Vierailija
2/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitsemis- ja vallanhalua lapseeen ei pidä selitellä millään hyvän haluamisella, eikä itse siis niellä sellaista paskaaa. Hyvää on toimia niin, että toiselle tulee HYVÄ OLLA, ei paha ja pska olla.

t.kristallikissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot siksi varmaan masentunutkin, että vanhempasi ovat halunneet voittaa valtataistelut, eivät toimia oikeudenmukaisesti. Taistelusi omien oikeuksiesi tai sen, kuka ja millainen olet, puolesta on tukahdutettu ja jyrätty maan tasalle.

t.kristallikissa

Vierailija
4/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmästäkin siis lannistuu ja masentuu.

t.kristallikissa

Vierailija
5/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat aina auttaa, mutta välillä tekevät hallaa parantumiselleni, kun en saa itse yrittää parantua rauhassa.

ap

Vierailija
6/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu taas.

Masennus on muna-kana-juttu osittain, eli ei jaksa tehdä mitään kun ei tee mitään, aivot tarvitsevat virikkeitä. Lontooksi "fake it until you make it".

Eivät vanhemmat yritä muuttaa, he yrittävät auttaa.

Vierailija
7/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He haluavat aina auttaa, mutta välillä tekevät hallaa parantumiselleni, kun en saa itse yrittää parantua rauhassa.

ap

"Auttaa". Eli HE sanovat sitä avuksi, mutta jos haluat olla "avulta" rauhassa, se ei ole apua. He eivät YMMÄRRÄ sinua, jos et koe heidän apuaan apuna, siksi he eivät voi auttaakaan.

t.kristallikissa

Vierailija
8/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu taas.

Masennus on muna-kana-juttu osittain, eli ei jaksa tehdä mitään kun ei tee mitään, aivot tarvitsevat virikkeitä. Lontooksi "fake it until you make it".

Mitä sillä on väliä mitä he yrittävät, jos eivät mitään ymmärrä, silloin se ei ole apua, koska se ei auta. Seuraavaksi alkaa syyllistys, kun apu ei joko kelpaa tai ap ei itse "viitsi" tehdä, kuten ymmärtämättömät idioootit haluaa.

t.kristallikissa

Vierailija
9/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu taas.

Mitä sillä on väliä mitä he yrittävät, jos eivät mitään ymmärrä, silloin se ei ole apua, koska se ei auta. Seuraavaksi alkaa syyllistys, kun apu ei joko kelpaa tai ap ei itse "viitsi" tehdä, kuten ymmärtämättömät idioootit haluaa.

t.kristallikissa

Ole jo hiljaa v*tun tyhmä.

Vierailija
10/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se jos tuntuu sille, että haluavat muuttaa kielii just siitä, ettei he ymmärrä mitään. Painukoot... Heille ois hauska kostaa, jos syyllistävät omasta tyhmyydestään apunsa kohdetta.

t.kristallikissa

Vierailija
11/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äiti lähinnä syyllistää, isä myötäilee kaikessa. Sanoin että jos eivät hyväksy tälläisenä niin se on voi voi...

ap

Vierailija
12/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin syyllistäminen saattaa johtua avuttomuudentunteistakin, mutta sama se, jos sillä vain aiheutetaan ap:lle paha mieli. Ehkä se ei sitten oikein auta.

t.kristallikissa

Vierailija
13/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis äiti lähinnä syyllistää, isä myötäilee kaikessa. Sanoin että jos eivät hyväksy tälläisenä niin se on voi voi...

ap

Kandee varautua siihen, ettei äiti hyväksy. Haluaisi, että sulla on kaikki hyvin, mutta ei toimia ja ymmärtää, mikä auttaisi, ei osaa lakata syyttämästä, koska on avuton ja sillä syyllistämisellä nakertaa itsetuntoasi, mikä pahentaa oloasi ja tilannettasi.

t.kristallikissa

Vierailija
14/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei osaa toimia. Yleensä varmaan näin.

äskeinen

Vierailija
15/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kandee varautua siihen, ettei äiti hyväksy. Haluaisi, että sulla on kaikki hyvin, mutta ei toimia ja ymmärtää, mikä auttaisi, ei osaa lakata syyttämästä, koska on avuton ja sillä syyllistämisellä nakertaa itsetuntoasi, mikä pahentaa oloasi ja tilannettasi.

t.kristallikissa

mitä tässä tekisi, mieskin narsistinen...mitään apua en miehen tilanteessa ole koskaan kotoa saanut. Aina saanut itse selvittää kaiken.

ap

Vierailija
16/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt rupesi itkettämään ja en voi juuri itkeä. Miksi mulle on tapahtunut kaikki tää? Oon oolut vielä koulukiusattukin.

ap

Vierailija
17/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa varautua myös siihen, että äitisi ei kykene myöntämään itselleen, ettei ymmärrä, jonka takia syyllistäminen on virhe, ja siksi ei kykene myöntämään sitäkään, että hän ei hyväksy SINUA, koska sellainen ON HUONO ÄITI, siksi antaa pskan levätä sinun hartioillasi. Eli syyllistämisestä seuraavan huonon itsetuntosi jne.

t.kristallikissa

Vierailija
18/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itki kun olin sairaalassa, että sukulaiset syyllistää häntä tilanteestani. Äitini siis itki.

ap

Vierailija
19/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

t.kristallikissa

mitä tässä tekisi, mieskin narsistinen...mitään apua en miehen tilanteessa ole koskaan kotoa saanut. Aina saanut itse selvittää kaiken.

ap

Sun täytyy saada joku, joka ymmärtää sua. Eikä vain jakele neuvoja ymmärtämättä oikeasti, mikä on hätänä.

t.kristallikissa

Vierailija
20/56 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo itki kun olin sairaalassa, että sukulaiset syyllistää häntä tilanteestani. Äitini siis itki.

ap

Hmh.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän